. . .

معرفی اپل واچ سری ۹ رونمایی شد؛ همان همیشگی با پردازنده بسیار سریع و قابلیت‌های تعاملی جدید

تالار معرفی ابزار دیجیتال
وضعیت
موضوع بسته شده است و نمی‌توان پاسخ جدیدی فرستاد.

HELMET

رفیق رمانیکی
رمانیکی
نام هنری
دارچینِ سبـز
شناسه کاربر
1049
تاریخ ثبت‌نام
2021-10-12
آخرین بازدید
موضوعات
780
نوشته‌ها
1,856
راه‌حل‌ها
5
پسندها
133
امتیازها
438
سن
91
محل سکونت
Overgreen
وب سایت
pin.it

  • #1

در تیزر ابتدایی رویداد امشب ما شاهد شانس زندگی دوباره برای افرادی بودیم که توسط ساعت‌های هوشمند اپل از مرگ نجات یافته بودند. تصادف، سرطان یا گیر کردن در معدن خطراتی بودند که با تشخیص و تماس به موقع اپل واچ با واحدهای خدماتی رفع شده‌اند که تمام این صحبت‌ها نشان‌دهنده اهمیت بالای ساعت‌های هوشمند برای کوپرتینویی‌هاست.
ساعت جدید اپل با طراحی خمیده مانند نسل قبل، بازطراحی بزرگی در بخش پردازنده را تجربه می‌کند. پردازنده S9 با ۵/۶ میلیارد ترانزیستور در عملکردهای گرافیکی ۳۰ درصد سریع‌تر شده و پردازش عصبی تا ۲ برابر افزایش یافته!
apple watch 9

با آمدن اپل واچ سری ۹، ساعت‌های هوشمند اپل به بهترین گزینه برای دستیار صوتی Siri تبدیل شده‌اند و به راحتی می‌توانید به داده‌های سلامتی خود دسترسی داشته باشید، چیزی که پیش‌تر در ساعت‌های اپل وجود نداشت.
این ساعت‌ها که اندازه‌های نسل پیشین را دارند، سنسور سنجش اکسیژن خون بهبودیافته، تشخیص تصادف پیشرفته‌تر و سنجش ضربان قلب قوی‌تری داشته که تمام این قابلیت‌ها با سیستم‌عامل جدید WatchOS 10 کامل می‌شوند که شامل واچ فیس‌ها و قابلیت جدیدی به نام ژست‌های حرکتی است و در استفاده‌های مختلف قابلیت شخصی‌سازی دارد مانند عکس گرفتن، پلی کردن موزیک یا جواب دادن تماس‌ها.
قابلیت‌ پیدا کردن آیفون‌های گمشده در خانه، شارژ سریع و ضبط حرکات ورزشی مانند دوچرخه‌سواری از ویژگی‌های جدید اپل واچ سری ۹ نسبت به نسل قبلی هستند. همچنین میزان روشنایی صفحه‌نمایش ساعت جدید اپل به ۲۰۰۰ نیت رسیده که برای ساعت‌های هوشمند عدد ارزشمندی محسوب می‌شود اما همچنان ۱۰۰۰ نیت از ساعت‌ جدید سری اولترا کم‌نورتر است.
apple watch 9

کوپرتینویی‌ها در آخر رنگ‌بندی و بندهای ورزشی مختلفی را برای اپل واچ سری ۹ معرفی کردند که کاربران سخت‌پسند را بیشتر تحت‌تاثیر قرار دهند. همچنین هر بند با هر رنگی واچ‌ فیس مخصوص به خود را داشته که از طریق ساعت یا گوشی، قابلیت شخصی‌سازی دارد.
apple watch 9

در ادامه عکس‌های منتشرشده بیشتری را از بندهای اپل واچ سری ۹ مشاهده می‌کنید. همچنین قیمت تعیین شده برای این ساعت از ۳۹۹ دلار آمریکا شروع می‌شود که احتمالا براساس اندازه یا سایر ویژگی‌ها متغیر خواهد بود. کاربرانی که دارای سایر مدل‌های پیشین اپل واچ هستند می‌توانند از روز دوشنبه هجدهم سپتامبر، سیستم‌عامل جدید WatchOS 10 را روی ساعت‌های خود نصب کنند.
apple watch 9

apple watch 9
 
وضعیت
موضوع بسته شده است و نمی‌توان پاسخ جدیدی فرستاد.

موضوعات مشابه

کاربران در حال مشاهده این موضوع (مجموع: 1, کاربران: 0, مهمان‌ها: 1)

بالا پایین