. . .

معرفی شیائومی بند ۸ با طراحی پخته‌تر و قابلیت تبدیل به گردن‌بند رونمایی شد

تالار معرفی ابزار دیجیتال
وضعیت
موضوع بسته شده است و نمی‌توان پاسخ جدیدی فرستاد.

Moon light<3

رفیق رمانیکی
رمانیکی
نام هنری
دارچینِ سبـز
شناسه کاربر
1049
تاریخ ثبت‌نام
2021-10-12
آخرین بازدید
موضوعات
779
نوشته‌ها
1,855
راه‌حل‌ها
5
پسندها
119
امتیازها
438
وب سایت
pin.it

  • #1


شیائومی بند ۸ با بندهای مختلف کنارهم

شیائومی Band 8 با مکانیزم بند بازطراحی شده و صفحه‌نمایش لمسی ۱٫۶۲ اینچی AMOLED در کنار شیائومی ۱۳ اولترا رونمایی شد.

اگر از علاقه‎‌مندان به ردیاب‌های تناسب اندام شیائومی هستید، احتمالا از شنیدن خبر رونمایی Xiaomi Band 8 خوشحال خواهید شد. سرانجام این محصول در کنار شیائومی ۱۳ اولترا پا به دنیای فناوری گذاشته است.
با افشای اطلاعات و جزئیات مربوط به شیائومی بند ۸، انتظار می‌رفت این محصول با مکانیزم بند بازطراحی‌شده، صفحه‌نمایش AMOLED و داشتن مجموعه‌ای از ویژگی‌ سلامت و تناسب اندام، به‌روزرسانی قابل توجهی نسبت به نسل پیشین باشد.
حال که شیائومی از جدیدترین مچ‌بند هوشمند خود رونمایی کرده، زمانی آن فرا رسیده است که آن را به شما معرفی کنیم.

طراحی و نمایشگر

شیائومی بند ۸ طراحی کپسولی‌شکل آشنای مدل‌های پیشین خود را حفظ کرده اما تغییراتی در آن به چشم‌ می‌خورد. شرکت سازنده مکانیزم اتصال بند را تغییر داده تا در نسل جدید شاهد بند دوقسمتی باشیم. همچنین اکنون می‌توان بندهای مختلفی را به این مچ‌بند متصل کرد.
شیائومی هنگام معرفی مچ‌بند جدید خود، بندهای متنوعی را به نمایش گذاشت که برای سلیقه‌های مختلفی طراحی‌ شده‌اند.
شیائومی بند ۸ به صورت گردنبند

یکی از تغییرات چشم‌گیر در طراحی شیائومی بند ۸ این است که می‌توانید آن را به عنوان گردنبند استفاده کنید. این ویژگی میزان انعطاف‌پذیری محصول جدید شیائومی را بالا می‌برد و گزینه‌های سفارشی‌سازی بیشتری را در اختیار کاربران قرار می‌دهد.
همچنین شیائومی بند ۸ به صفحه نمایش ۱٫۶۲ اینچی AMOLED با نرخ نوسازی ۶۰ هرتز مجهز شده است. این مشخصات نمایشگر مچ‌بند مذکور را به یکی از بزرگ‌ترین و واضح‌ترین گزینه‌ها در میان ردیاب‌های تناسب اندام در کلاس خود تبدیل می‌کند و به همین دلیل Band 8 تصویری واضح و رنگارنگی از اعلان‌ها را به کاربران ارائه می‌دهد. مثل همیشه نیز دکمه فیزیکی روی بدنه وجود ندارد.
شیائومی بند ۸ سبز رنگ در دست کاربر

یکی از جنبه‌های بهبود یافته بند ۸ شیائومی، این است که برای اولین بار روشنایی آن از ۵۰۰ نیت فراتر رفته و قدرت بیشتری دارد. درضمن، باید به این نکته اشاره کرد که محصول مذکور دارای عملکرد همیشه روشن و رابط کاربری بازطراحی شده‌ای است که استفاده از آن را آسان می‌کند. شیائومی واچ فیس‌های مختلفی را برای مچ‌بند جدید خود طراحی کرده که می‌توان با آن‌ها بازی نیز کرد.

ویژگی‌های سلامت و تناسب اندام

ردیاب تناسب اندام جدید شیائومی عملکردهایی مانند پایش مداوم ضربان قلب، نظارت بر اکسیژن خون، ردیابی استرس، خواب، قدم‌ها و کالری‌ها را حفظ می‌کند، و حتی تجزیه و تحلیل دقیق تمرینات حرفه‌ای VO2 را ارائه می‌دهد.
شیائومی بند ۸ در سه رنگ کختلف

شیائومی بند ۸ همچنین فعالیت‌ها و تمرینات روزانه شما را با بیش از ۱۵۰ حالت ورزشی ردیابی می‌کند. درضمن، مچ‌بند مذکور به طور خودکار برخی از رایج‌ترین تمرینات مانند پیاده‌روی، دویدن، دوچرخه سواری و شنا را تشخیص می‌دهد.

سایر ویژگی‌ها

یکی از ویژگی‌های جذاب شیائومی بند ۸ این است که می‌توانید آن را روی کتانی خود نصب کرده و شروع به دویدن کنید. با قرار دادن بدنه مچ‌بند روی کفش خود و فعال‌سازی حالت Running Bean، داده‌های پایه از جمله فرکانس گام، طول گام، نیروی ضربه به زمین و روش فرود مورد بررسی قرار می‌گیرند.
یکی دیگر از قابلیت‌های جدید «حالت بوکس تعاملی (Interactive Boxing Mode)» است. هنگام انجام تمرینات مخصوص بوکس، ضربان قلب و سایر داده‌های اولیه و همچنین حواس جسمانی یا سیستم‌های حسی جسمی کاربران در حین حرکت بررسی می‌شوند.
شیائومی قابلیت‌های این دستبند را در زمینه ردیابی فعالیت‌های بدنی بهبود بخشیده است. همچنین پارامترهایی مانند طول گام یا نیروی ضربه در طول مسابقات نظارت می‌شود.
شیائومی بند ۸ در دست دو نفر که دست همدیگر را گرفته اند

در چین، Mi Band 8 با دستیار صوتی و نسخه‌ای دیگر دارای NFC نیز عرضه می‌شود. با این حال، شیائومی عموما این ویژگی‌ها به مدل‌های بین‌المللی اضافه نمی‌کند.
در حالت عادی باتری مچ‌بند هوشمند جدید شیائومی ۱۶ روز دوام خواهد آورد. اگر حالت صفحه نمایش همیشه روشن را فعال کنید این زمان به ۶ روز کاهش می‌یابد. درضمن، شیائومی بند ۸ تا ۵ اتمسفر (۵۰ متر) در برابر آب مقاومت خواهد کرد.


قیمت

درنهایت باید گفت که شیائومی بند ۸ با قیمت ۲۳۹ یوان (حدود ۳۴ دلار) برای نسخه معمولی و ۲۷۹ یوان (حدود ۴۰ دلار) برای نسخه NFC در چین عرضه شده است. هنوز هیچ خبری در مورد عرضه جهانی این محصول و Mi Band 8 Pro وجود ندارد.
 
  • گل رز
واکنش‌ها[ی پسندها]: 1 user
وضعیت
موضوع بسته شده است و نمی‌توان پاسخ جدیدی فرستاد.

موضوعات مشابه

کاربران در حال مشاهده این موضوع (مجموع: 1, کاربران: 0, مهمان‌ها: 1)

بالا پایین