. . .

بحث و گفتگو صفحه‌نمایش آیفون ۱۵ پرو باریک‌ترین حاشیه‌ را میان تمام گوشی‌ها خواهد داشت؟

تالار متفرقه دیجیتال
وضعیت
موضوع بسته شده است و نمی‌توان پاسخ جدیدی فرستاد.

HELMET

رفیق رمانیکی
کاربر نقره‌ای
کاربر ثابت
رمانیکی
نام هنری
دارچینِ سبـز
شناسه کاربر
1049
تاریخ ثبت‌نام
2021-10-12
آخرین بازدید
موضوعات
780
نوشته‌ها
1,856
راه‌حل‌ها
5
پسندها
167
امتیازها
438
سن
91
محل سکونت
Overgreen
وب سایت
pin.it

  • #1

نظر می‌رسد اپل برای آیفون‌های سری ۱۵ تصمیم به ایجاد تغییراتی اساسی‌ گرفته است تا از افزایش فروش این سری اطمینان حاصل کند.

طبق گزارش‌ها و شایعات، مدل های آیفون ۱۵ و آیفون ۱۵ پرو از نظر طراحی خارجی تغییرات عمده‌ای را به همراه خواهند داشت. درحالی که اپل سعی می‌کند که تا مدل‌های پرو و استاندارد به اندازه‌ی کافی با هم تفاوت داشته باشند،‌ به نظر می‌رسد که نسخه استاندارد آیفون ۱۵ بسیار شبیه به نسخه‌ی پرو خواهد بود.
آیس یونیورس (Ice Universe)، افشاگری خوش نام در مورد محصولات اپل، تصاویر جدیدی از محافظ صفحه‌های سری آیفون ۱۵ منتشر کرده است که در تصاویر منتشر شده می‌توان به وضوح دید که حاشیه‌های این نسخه‌ی پرو نسبت به نسل قبلی یعنی آیفون ۱۴ پرو و آیفون ۱۴ پرومکس بسیار نازک‌تر خواهند بود و علاوه بر این، بر خلاف سال گذشته که تنها مدل‌های پرو از داینامیک آیلند استفاده می‌کردند، امسال شاهد استفاده از داینامیک آیلند در هر چهار مدل خواهیم بود.
محافظ صفحه‌ی آیفون ۱۵ در کنار آیفون ۱۴

در حالی که هر چهار مدل از داینامیک آیلند بهره خواهند برد، تنها آیفون ۱۵ پرو و آیفون ۱۵ پرومکس از حاشیه‌هایی باریک‌تر از نسل قبلی استفاده خواهند کرد. بر اساس شایعات مدل‌های پرو و پرومکس دارای عنوان باریک‌ترین حاشیه‌ها بین تمام تلفن‌های همراه خواهند بود.
اگر این تصاویر واقعاً مربوط به سری آیفون ۱۵ باشند نشان می‌دهند که حداقل در بخش جلویی هر چهار دستگاه، طراحی یکسانی را شاهد خواهیم بود و اپل از این به بعد در آیفون‌های خود، به‌جز مدل اس‌ای ۴ که براساس شایعات به جای تاچ آیدی با فیس‌ آیدی ناچی همانند آیفون ۱۴ عرضه خواهد شد، دیگر از ناچ استفاده نخواهد کرد.
بر اساس اخبار منتشرشده فروش آیفون ۱۴ استاندارد و آیفون ۱۴ پلاس از انتظار اپل بسیار پایین‌تر بوده است و به همین دلیل اپل تصمیم دارد تا با ایجاد تغییراتی اساسی در آیفون ۱۵ و آیفون ۱۵ پلاس به فروش بهتر این دو نسخه کمک کند.
علاوه‌براین به نظر می‌رسد همانند سال گذشته اپل تصمیم به استفاده از دو پردازنده‌ی متفاوت در نسخه‌ی استاندارد و پرو را دارد. مدل‌های پرو از پردازنده‌ی جدید A17 اپل استفاده خواهند کرد و مدل‌های استاندارد از A16 سال گذشته استفاده خواهند کرد. تفاوت دیگر بین مدل پرو و استاندارد به دوربین باز می‌گردد. براساس شایعات مدل‌های پرو از یک دوربین پریسکوپی برای دوربین تله فوتو استفاده خواهند کرد.
 
وضعیت
موضوع بسته شده است و نمی‌توان پاسخ جدیدی فرستاد.

موضوعات مشابه

کاربران در حال مشاهده این موضوع (مجموع: 1, کاربران: 0, مهمان‌ها: 1)

بالا پایین