. . .

خبر «تقاضای زیاد» عرضه آیفون ۱۵ پرو مکس را دو ماه به تأخیر انداخت

تالار متفرقه دیجیتال
وضعیت
موضوع بسته شده است و نمی‌توان پاسخ جدیدی فرستاد.

HELMET

رفیق رمانیکی
رمانیکی
نام هنری
دارچینِ سبـز
شناسه کاربر
1049
تاریخ ثبت‌نام
2021-10-12
آخرین بازدید
موضوعات
780
نوشته‌ها
1,856
راه‌حل‌ها
5
پسندها
133
امتیازها
438
سن
91
محل سکونت
Overgreen
وب سایت
pin.it

  • #1
آیفون ۱۵ پرو مکس در دست چپ از نمای جلو

اپل به برخی از خریداران آیفون ۱۵ پرو مکس گفته است که گوشی را اواخر آبان برای آن‌ها ارسال می‌کند.

ساعاتی پس از آغاز پیش‌فروش گوشی‌های جدید اپل در اکثر کشورهای دنیا، زمان تحویل آیفون ۱۵ پرو مکس تا ماه نوامبر (آبان و آذر) به تأخیر افتاد. بلومبرگ می‌گوید که این اتفاق احتمالاً نتیجه‌ی تقاضای زیاد برای گران‌ترین مدل‌ آیفون ۱۵ است.
اپل نسل جدید آیفون را سه‌شنبه‌ی گذشته با درگاه USB-C و دوربین ۴۸ مگاپیکسلی رونمایی کرد. قیمت گوشی آیفون در نسل جدید تغییر نکرده است تا ارزش خرید دستگاه‌های اپل حفظ شود. این در حالی است که برخی افشاگران به افزایش قیمت گوشی آیفون ۱۵ اشاره کرده بودند.
پیش‌فروش آیفون ۱۵ ساعت ۵:۰۰ صبح به وقت محلی آغاز شد. در لحظات اولیه‌ی پیش‌فروش، اپل به خریداران گفت که گوشی ۱٬۱۹۹ دلاری آیفون ۱۵ پرو مکس را در تاریخ ۲۲ سپتامبر (۳۱ شهریور) به آن‌ها تحویل می‌دهد. بااین‌حال زمان زیادی نگذشته بود که تاریخ تحویل برای خریداران جدید به اواسط نوامبر (اواخر آبان) موکول شد.
زمان تحویل سفارش مدل‌های آبی و مشکی آیفون ۱۵ پرو مکس تا ۱۶ اکتبر (۲۴ مهر) به تعویق انداخته شد و اپل به بسیاری از خریداران مدل‌های سفید و نقره‌ای گفت که گوشی را در تاریخ ۱۳ نوامبر (۲۲ آبان) به آن‌ها تحویل می‌دهد. این تأخیر شامل تمامی مدل‌های آیفون ۱۵ پرو مکس می‌شود.

اپل عرضه‌ی آیفون ۱۵ پرو مکس را در بازار چین نیز به شیوه‌ای مشابه به تأخیر انداخته است. ازطرفی زمان تحویل سفارش مشتریان در بریتانیا بین هفت تا هشت هفته تأخیر خورده است (این تأخیر صرفاً به برخی از مدل‌های آیفون ۱۵ پرو مکس ارتباط دارد). تأخیر ۶ تا ۷ هفته‌ای در کانادا و تأخیر هشت هفته‌ای در هند نیز به چشم می‌خورد. با ادامه‌ی پیش‌خرید آیفون ۱۵ پرو مکس، ممکن است زمان تحویل دستگاه‌ها بیش‌از‌پیش به تأخیر بیافتد.

اپل عرضه‌ی برخی از مدل‌های آیفون ۱۵ پرو را نیز به زمان دیگری موکول کرده است و این تأخیر در تمامی مدل‌ها (بر اساس رنگ و حافظه ذخیره سازی) دیده می‌شود. زمان تحویل گوشی ۹۹۹ دلاری آیفون ۱۵ پرو برای اکثر کاربران ۹ اکتبر (۱۷ مهر) است.
تأخیر خاصی در عرضه‌ی آیفون ۱۵ به چشم نمی‌خورد و این گفته تا حدی برای مدل پلاس نیز صدق می‌کند. بررسی‌ها نشان می‌دهد که مدل صورتی آیفون ۱۵ پلاس در تمامی کانفیگ‌ها با تأخیر در تاریخ عرضه مواجه است.

اپل به‌زودی فروش حضوری آیفون‌های جدید را نیز شروع می‌کند. این شرکت ۲۷۰ فروشگاه حضوری در خاک ایالات متحده دارد. بلومبرگ می‌گوید تا این لحظه بیشترین تقاضا برای آیفون ۱۵ پرو مکس ثبت شده است.

کاربران در شبکه‌های اجتماعی می‌گویند در لحظه‌ی آغاز پیش‌فروش آیفون ۱۵، وب‌سایت اپل به‌حدی سنگین شد که امکان ثبت سفارش تا چند دقیقه وجود نداشت. همچنین اپلیکیشن فروشگاه آنلاین اپل چند بار کرش کرد.
 
  • شیطانی
واکنش‌ها[ی پسندها]: 1 user
وضعیت
موضوع بسته شده است و نمی‌توان پاسخ جدیدی فرستاد.

موضوعات مشابه

پاسخ‌ها
0
بازدیدها
216

کاربران در حال مشاهده این موضوع (مجموع: 1, کاربران: 0, مهمان‌ها: 1)

بالا پایین