. . .

خبر اپل با آیفون ۱۵ پرو مستقیماً قلب فیلم‌سازان را هدف می‌گیرد

تالار متفرقه دیجیتال
وضعیت
موضوع بسته شده است و نمی‌توان پاسخ جدیدی فرستاد.

HELMET

رفیق رمانیکی
رمانیکی
نام هنری
دارچینِ سبـز
شناسه کاربر
1049
تاریخ ثبت‌نام
2021-10-12
آخرین بازدید
موضوعات
780
نوشته‌ها
1,856
راه‌حل‌ها
5
پسندها
133
امتیازها
438
سن
91
محل سکونت
Overgreen
وب سایت
pin.it

  • #1


آیفون ۱۵ پرو و آیفون ۱۵ پرو مکس اولین گوشی‌های دنیا با پشتیبانی از ACES هستند و دستگاه‌هایی هیجان‌انگیز برای فیلم‌سازی محسوب می‌شوند.

اپل در کنفرانس مطبوعاتی Wonderlust اعلام کرد که گوشی‌های آیفون ۱۵ پرو و آیفون ۱۵ پرو مکس اولین گوشی‌های دنیا با پشتیبانی از ACES هستند و فیلم‌سازی ازطریق موبایل را وارد مرحله‌ی جدیدی می‌کنند.
ACES یا سیستم انکد رنگ آکادمی استاندارد صنعت فیلم‌سازی برای مدیریت رنگ است و در تمامی مراحل ساخت فیلم و سریال استفاده می‌شود. این استاندارد به فیلم‌ساز امکان می‌دهد تا رنگ‌ها را به‌دلخواه به‌نمایش بگذارد.
ACES برخی از معضلات تولید و پس‌تولید را برطرف می‌کند که دوربین به‌وجود می‌آورد. این استاندارد را صدها نفر پژوهشگر و دانشمند برجسته توسعه داده‌اند.

آیفون‌های پرچم‌دار اپل افزون‌بر ACES از ضبط محتوا روی حافظه ذخیره سازی خارجی پشتیبانی می‌کنند. این گوشی‌ها ویدیو ProRes را با وضوح 4K و نرخ ۶۰ فریم‌برثانیه می‌گیرند و درمجموع به هفت لنز مجهزند. اپل با اضافه‌کردن این قابلیت‌ها، در تلاش است تا آیفون ۱۵ پرو و آیفون ۱۵ پرو مکس را به دستگاهی جذاب برای عکاسان و فیلم‌برداران حرفه‌ای تبدیل کند.

هیچ‌یک از گوشی‌های امروزی (حتی بهترین پرچم‌داران اندرویدی) قابلیت‌های یادشده را یک‌ جا ارائه نمی‌دهند. در سال‌های اخیر، اپل ویژگی‌های هیجان‌انگیزی برای فیلم‌برداری به آیفون‌های پرو اضافه کرده است و برخی فیلم‌سازان اثر خود را با گوشی‌های اپل ضبط کرده‌اند.

پشتیبانی از ACES و ضبط مستقیم ویدیو روی حافظه‌ی ذخیره‌سازی اکسترنال، نتیجه‌ی اضافه‌شدن درگاه USB-C‌ (مبتنی‌بر USB 3) به آیفون‌های پرو است. اپل برای پشتیبانی بهتر از کاربرا پلن‌های ۶ و ۱۲ ترابایتی سرویس آی‌کلاد پلاس را نیز رونمایی کرده است.

آیفون‌های نسل جدید اپل به‌دلیل بهره‌مندی از فریم تیتانیومی و پردازنده سه‌نانومتری دستگاه‌هایی شاخص هستند و با وجود تمامی پیشرفت‌ها، با افزایش قیمت مواجه نشده‌اند.

اپل می‌گوید که قیمت گوشی آیفون ۱۵ پرو از ۹۹۹ دلار و قیمت گوشی آیفون ۱۵ پرو مکس از ۱٬۱۹۹ دلار شروع می‌شود. کانفیگ پایه‌ی ۲۵۶ گیگابایتی آیفون ۱۵ پرو مکس هم‌قیمت کانفیگ ۲۵۶ گیگابایتی آیفون ۱۴ پرو مکس است.
 
  • شیطانی
واکنش‌ها[ی پسندها]: 1 user
وضعیت
موضوع بسته شده است و نمی‌توان پاسخ جدیدی فرستاد.

موضوعات مشابه

کاربران در حال مشاهده این موضوع (مجموع: 1, کاربران: 0, مهمان‌ها: 1)

بالا پایین