. . .

خبر شادی زیرپوستی کاپیتان استقلال/ کسی که جام گرفت هم به عدد ۷ رسید!

تالار ورزش متفرقه

.Mahdieh

رمانیکی حامی
نویسنده افتخاری
شناسه کاربر
940
تاریخ ثبت‌نام
2021-09-17
آخرین بازدید
موضوعات
308
نوشته‌ها
919
پسندها
3,381
امتیازها
340
سن
24
محل سکونت
√کره خاکی√

  • #1

کاپیتان استقلال در دوازدهمین بازی این فصل خود باز هم توانست دروازه تیم فوتبال باشگاهی‌اش را بسته نگه دارد.
سیدحسین حسینی دروازه‌بان ۳۰ ساله تیم استقلال و رکورددار کلین شیت در سال های اخیر در دیدار سوپرجام نیز توانست کلین شیت کند.

حسینی که در بازی های اول و دوم این فصل مقابل سپاهان و ملوان بندر انزلی دروازه‌اش را باز شده دیده بود از هفته سوم و بازی مقابل مس کرمان کلین شیت های خود را آغاز کرد. او فصل پیش با هجده کلین شیت از این نظر رکورد تازه‌ای برای خود و فوتبال باشگاهی کشورمان رقم زده بود.


دروازه بان شیرازی استقلالی‌ها در این فصل به ترتیب مقابل تیم‌های مس کرمان، نفت مسجد سلیمان، پیکان، ذوب آهن، آلومینیوم اراک و هوادار، ۶ بار برای استقلال کلین شیت کرده بود تا به دیدار سوپرجام رسید. گرچه دیدار تیم‌های استقلال و نساجی در مسابقه سوپرجام با برتری نسبی استقلالی‌ها همراه بود و شاگردان حمید مطهری فرصت کمی برای تحت فشار گذاشتن دروازه سیدحسین حسینی داشتند اما با این وجود حسینی در یکی دو موقعیت حساس بازهم مانع باز شدن دروازه استقلال شد تا این تیم با تک گل دقیقه ۵۲ امیر ارسلان مطهری اولین قهرمانی فصل جدید فوتبالی استقلال را رقم بزند. ضمن اینکه حسینی هفتمین بازی خود با دروازه بسته را نیز پشت سر بگذارد.

دروازه بان ملی پوش استقلال در دیدار دوم تدارکاتی تیم ملی مقابل سنگال در اردوی اتریش نیز نود دقیقه درون دروازه تیم کشورمان درخشش فوق العاده‌ای داشت و تنها با گل به خودی مرتضی پورعلی‌گنجی دروازه‌اش را باز شده دید. او در مراسم اهدای جام گرچه شادی نکرد و تنها جام را بالای سر برد ولی با صحبتی که پس از بازی انجام داد و از عزم جزمش برای درخشش در جام جهانی گفت مشخص شد از قهرمانی تیمش بدون گل خورده در پوست خود نمی‌گنجد و بابت بسته نگه داشتن دوباره دروازه‌اش خوشحال است و امیدهایش برای بازی در جام جهانی نیز بیشتر شده است.

شایان ذکر است؛ حسینی پس از بازگشت به تهران به اردوی تیم ملی ملحق شده و حالا خود را برای حضور در جام جهانی ۲۰۲۲ قطر آماده می‌کند.
 

موضوعات مشابه

پاسخ‌ها
0
بازدیدها
109
پاسخ‌ها
7
بازدیدها
277
پاسخ‌ها
9
بازدیدها
350

کاربران در حال مشاهده این موضوع (مجموع: 1, کاربران: 0, مهمان‌ها: 1)

بالا پایین