. . .

بحث و گفتگو دلجویی سامسونگ از طرفدارانش: نرخ نوسازی نمایشگر گلکسی S24 و S24 پلاس هم متغیر می‌شود

تالار متفرقه دیجیتال
وضعیت
موضوع بسته شده است و نمی‌توان پاسخ جدیدی فرستاد.

HELMET

رفیق رمانیکی
کاربر نقره‌ای
کاربر ثابت
رمانیکی
نام هنری
دارچینِ سبـز
شناسه کاربر
1049
تاریخ ثبت‌نام
2021-10-12
آخرین بازدید
موضوعات
780
نوشته‌ها
1,856
راه‌حل‌ها
5
پسندها
178
امتیازها
438
سن
91
محل سکونت
Overgreen
وب سایت
pin.it

  • #1


ظاهراً سامسونگ قصد دارد همه‌ی مدل‌های سری گلکسی S24 را به نمایشگرهای LTPO مجهز کند.

سامسونگ همیشه فقط در گوشی‌های پرچم‌دار خود از نمایشگرهای LTPO استفاده کند و امسال، گلکسی S23 اولترا تنها دستگاهی بود که به قابلیت مذکور مجهز شد. خوشبختانه به‌نظر می‌رسد غول فناوری کره‌ای به درخواست‌های مشتریانش گوش داده است و قصد دارد از پنل‌های LTPO در گلکسی S24 و گلکسی S24 پلاس نیز استفاده کند.
افشاگر خوش‌نام، IceUniverce، می‌گوید گلکسی S24 و گلکسی S24 پلاس از نمایشگرهایی با حاشیه‌ی بسیار باریک مشابه آیفون ۱۵ پرو و آیفون ۱۵ پرو مکس بهره خواهند برد.
فناوری LTPO صفحه‌نمایش پرچم‌داران بعدی سامسونگ پیشرفته‌تر از همتایان LTPS است؛ به‌همین‌دلیل، اپل از تکنولوژی مذکور فقط در مدل‌های پرو آیفون استفاده می‌کند. نمایشگرهای LTPO ازنظر انرژی نیز کارآمدتر هستند و این یعنی پرچم‌داران ۲۰۲۴ غول فناوری کره‌ای می‌توانند شارژدهی بهتری از سری گلکسی S23 داشته باشند.

گوشی‌های هوشمند مجهز به نمایشگر LTPO می‌توانند نرخ‌ نوسازی را به کمترین میزان ممکن کاهش دهند و این ویژگی به کاهش مصرف باتری کمک می‌کند. درحال‌حاضر، نرخ نوسازی صفحه‌نمایش گلکسی S23 و گلکسی S23 پلاس فقط تا ۴۸ هرتز کاهش می‌یابد و استفاده از فناوری LTPO به نسل بعدی این گوشی‌ها اجازه می‌دهد تا نرخ نوسازی را تا یک هرتز کاهش دهند.
نرخ نوسازی خودکار پنل‌های LTPO با‌توجه‌به نوع محتوای در حال نمایش کاهش می‌یابد؛ بنابراین، اگر در حال تماشای تصویر ثابتی روی گوشی هوشمند خود باشید، نرخ نوسازی صفحه‌نمایش به‌طور خودکار به یک هرتز کاهش می‌یابد تا در مصرف انرژی صرفه‌جویی شود.
 
وضعیت
موضوع بسته شده است و نمی‌توان پاسخ جدیدی فرستاد.

موضوعات مشابه

کاربران در حال مشاهده این موضوع (مجموع: 1, کاربران: 0, مهمان‌ها: 1)

بالا پایین