اینجا رمانیکــ ـه!

با عضویت در رمانیک، شما قادر خواهید بود با دیگر اعضای انجمن بحث کنید، به اشتراک بگذارید و پیام خصوصی ارسال کنید.

عضویت! **پیدا کردن رمان بی نام**

بحث و گفتگو توی کدوم قسمت از نوشتن ( رمان یا داستان ) به نظر خودتون قوی هستین؟!

FAZA-F

رمانیکی حامی
Thread Owner
محروم
شناسه کاربر
2613
تاریخ ثبت‌نام
2022-07-10
آخرین بازدید
نوشته‌ها
380
پسندها
1,415
امتیازها
373
سن
19
محل سکونت
HEYRAN
سکه
899
منتظر جوابای قشنگتون هستم.

خودم تو نوشتن ژانر جنایی و تراژدی قوی هستم.
شما چی؟
 
ترسناکک
 
حس می‌کنم ترسناک؛ ولی پلیسی؛ شاید هم عاشقانه که بعید می‌دونم.😐
 
غمگین
 
طبق نظرات بقیه عاشقانه و معمایی_جنایی :)))
 
علمی تخیلی..
picsart_26-02-04_21-46-12-481_uv8w.png
 
آخرین ویرایش:

موضوعات مشابه

پاسخ‌ها
1
بازدیدها
309

کاربران در حال مشاهده این موضوع (مجموع: 0, کاربران: 0, مهمان‌ها: 0)

کاربرانی که این موضوع را خوانده‌اند (مجموع کاربران: 6)

عقب
بالا