اینجا رمانیکــ ـه!

با عضویت در رمانیک، شما قادر خواهید بود با دیگر اعضای انجمن بحث کنید، به اشتراک بگذارید و پیام خصوصی ارسال کنید.

عضویت! **پیدا کردن رمان بی نام**

بحث و گفتگو توی انجمن به کی احساس دین داری؟

  • نویسنده موضوع نویسنده موضوع DELVIS♧
  • تاریخ شروع تاریخ شروع
خب سوال از عنوان تاپیک مشخصه، اسپم ندین
بگین توی انجمن به کی احساس دین دارین و فکر میکنین بهش مدیونین؟
و بگین که چرا این حس رو دارین
احساس دین می‌کنم نسبت به @SHADI315 و
@tor.anj.o.o و @A.m... و @*First __ Lady* و @هدیه زندگی
بهشون مدیونم چون شخصیت های رمانم شدن و توی جلوه دادن شخصیت های رمانم کمکم کردن باهام خوش برخوردی کردن حتی با این اخلاق تندم دمتون گرم
 
به کسی که اینجا رو تاسیس کرد. چون باعث پرورش تخیلاتم شد و راهی برای خروجشون.
زیاد دنبال سایت بودم که بالاخره با این بهترین‌ها آشنا شدم.
@Mohammad MZ
تشکر ویژه
 

موضوعات مشابه

پاسخ‌ها
1
بازدیدها
309

کاربران در حال مشاهده این موضوع (مجموع: 0, کاربران: 0, مهمان‌ها: 0)

کاربرانی که این موضوع را خوانده‌اند (مجموع کاربران: 1)

عقب
بالا