. . .

بحث و گفتگو توانایی خیره‌کننده هوش مصنوعی DALL-E 3 در تولید تصویر

تالار متفرقه دیجیتال
وضعیت
موضوع بسته شده است و نمی‌توان پاسخ جدیدی فرستاد.

HELMET

رفیق رمانیکی
کاربر نقره‌ای
کاربر ثابت
رمانیکی
نام هنری
دارچینِ سبـز
شناسه کاربر
1049
تاریخ ثبت‌نام
2021-10-12
آخرین بازدید
موضوعات
780
نوشته‌ها
1,856
راه‌حل‌ها
5
پسندها
182
امتیازها
438
سن
91
محل سکونت
Overgreen
وب سایت
pin.it

  • #1
تصویر تولید شده با نسخه آزمایشی DALL-E 3

تصاویر تولید شده با نسخه‌ی آزمایشی DALL-E 3 نشان از پتانسیل بسیار بالای این هوش مصنوعی در تولید عکس دارد.

ظاهراً OpenAI درحال آماده‌سازی نسخه‌ی بعدی ابزار تبدیل متن به عکس مبتنی‌بر هوش مصنوعی خود موسوم‌به DALL-E است. گفته می‌شود این شرکت درحال انجام آزمایشی‌های اولیه است تا عملکرد DALL-E 3 را بررسی کند.
افشاگر ناشناسی در دیسکورد جزئیاتی درمورد تجربه‌ی خود از کار با نسخه‌ی آزمایشی جدید DALL-E به‌اشتراک گذاشت. در واقع DALL-E 3 اولین‌بار در ماه می برای برخی کاربران دردسترس قرار گرفت و سپس شاهد انتشار نمونه عکس‌های تولیدشده با نسخه‌ی جدید هوش مصنوعی OpenAI بودیم.
نسخه‌ی آزمایشی DALL-E 3 توانایی تولید تصاویری با نسبت‌های چندگانه را دارد. کانال یوتیوب MattVidPro AI

نیز چند نمونه تصویر تولید شده با این هوش مصنوعی را به‌اشتراک گذاشت که همگی از نسبت‌ ۱۶:۹ بهره می‌برند. این نسخه درواقع قدرت خود را در تولید عکس براساس متن نشان داد که می‌تواند برای رقبایی مثل Stable Diffusion و میدجورنی دردسرساز شود.
نسخه‌ی جدید مدل هوش مصنوعی OpenAI در فاصله‌ی بین ماه می و جولای، به‌روزرسانی‌های جالب توجهی دریافت کرده است. تصاویر تولید شده با DALL-E 3 نشان می‌دهند این مدل هوش مصنوعی چقدر پیشرفت کرده و کیفیت تصاویر تولید شده با این ابزار چقدر بهتر شده است.
درواقع باتوجه به تصاویری که نسخه‌ی سوم هوش مصنوعی DALL-E تولید کرده، می‌توان گفت میزان دقت و وضوح و همچنین کیفیت آن‌ها نسبت‌به نسخه‌های قبل بهبود چشمگیری یافته و آن را وارد سطح جدیدی کرده است.
تصویر تولید شده با نسخه آزمایشی DALL-E 3
نمونه تصویر تولید شده با نسخه آزمایشی DALL-E 3
درواقع تصاویر تولید شده با نسخه‌ی آزمایشی DALL-E 3 نشان از پتانسیل بسیار بالای این مدل هوش مصنوعی دارد. البته قابلیت‌های جدید این ابزار می‌تواند نگرانی‌هایی مثل ایجاد تصاویر حاوی صحنه‌های خشونت آمیز، برهنگی یا مطالب دارای حق نشر مثل لوگو شرکت‌ها ایجاد کند.
DALL-E 2 در آوریل ۲۰۲۲ راه‌اندازی شد اما به‌دلیل محبوبیت بالا و نگرانی درمورد مسائل اخلاقی و ایمنی، دسترسی به این ابزار فقط ازطریق فهرست انتظار ممکن بود. این هوش مصنوعی مولد تصویر در سپتامبر ۲۰۲۲ دردسترس عموم قرار گرفت و اکنون انتظار می‌رود Open AI روند مشابهی برای راه‌اندازی عمومی DALL-E 3 دنبال کند.
 
وضعیت
موضوع بسته شده است و نمی‌توان پاسخ جدیدی فرستاد.

موضوعات مشابه

کاربران در حال مشاهده این موضوع (مجموع: 1, کاربران: 0, مهمان‌ها: 1)

بالا پایین