. . .

خبر محسن‌نژاد: راحت می‌توانستم طلای جهان را بگیرم/ جوانیم اما توانایی قهرمانی جام جهانی را داریم!

تالار ورزش متفرقه

.Mahdieh

رمانیکی حامی
نویسنده افتخاری
شناسه کاربر
940
تاریخ ثبت‌نام
2021-09-17
آخرین بازدید
موضوعات
308
نوشته‌ها
919
پسندها
3,381
امتیازها
340
سن
24
محل سکونت
√کره خاکی√

  • #1
کشتی گیر وزن 60 کیلوگرم تیم ملی فرنگی گفت: در مسابقات جهانی روی یک اشتباه و غفلت طلای جهان را راحت از دست دادم.
مهدی محسن نژاد در گفت و گو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، درمورد آخرین وضعیت خود پیش از آغاز مسابقات جام جهانی کشتی فرنگی به میزبانی آذربایجان، اظهار داشت: پس از مسابقات جهانی دو اردو است که در خدمت کادرفنی جدید تیم ملی فرنگی هستیم. امیدواریم با یاری خدا تیم ما در جام جهانی نتایج خوبی کسب کند. من هم آمادگی نسبی برای این مسابقات دارم. تیم هم جوان است و از مسابقات جهانی فقط سه نفر اکنون قرار است به جام جهانی اعزام شوند. هرچند شاکله تیم جوان است اما همه نفرات باانگیزه هستند. توانایی قهرمانی در این جام را داریم.

وی درخصوص اینکه آیا شکستش در مسابقات جهانی برای وی تجربه شده است، گفت: خیلی بعد از آن باخت اذیت شدم. راحت می‌توانستم در مسابقات جهانی بزرگسالان مدال طلا بگیرم زیرا بدنم خیلی آماده بود اما روی یک غفلت و اشتباه کوچک همه چیز تغییر کرد. خدا را شکر توانستم خودم را جمع و جور کنم. طبق صحبت‌هایی که با حسن رنگرز داشتم، بار دیگر برای سال جدید از مسابقات جام جهانی استارت می‌زنم. می‌خواهم در آذربایجان اتفاق جهانی را جبران کنم و سعی و تلاش دارم بهترین کشتی‌ها را به نمایش بگذارم.

فرنگی‌کار وزن 60 کیلوگرم تیم ملی درباره اینکه آیا قصد دارد جا پای خود را در این تیم سفت کند، توضیح داد: من 23 ساله هستم و امیدوارم سال خوبی را برای همه دوستان، طرفداران و افرادی که قلب‌شان به عشق کشتی می‌تپد رقم بزنم.

محسن نژاد درباره حریفانش در مسابقات جام جهانی، پاسخ داد: حریفان من از ترکیه و قرقیزستان هستند. باید دید از آن گروه آذربایجان یا کدام یک از تیم‌های دیگر بالا می آیند اما حریف اصلی من کشتی گیر ترکیه‌ای است.

 

موضوعات مشابه

کاربران در حال مشاهده این موضوع (مجموع: 1, کاربران: 0, مهمان‌ها: 1)

بالا پایین