. . .

معرفی تلویزیون ۸۶ اینچی MiniLED شیائومی با نرخ نوسازی ۱۴۴ هرتز و کیفیت‌ تصویر خیره‌کننده معرفی شد

تالار معرفی ابزار دیجیتال
وضعیت
موضوع بسته شده است و نمی‌توان پاسخ جدیدی فرستاد.

Moon light<3

رفیق رمانیکی
نیمچه رمانیکی
نام هنری
دارچینِ سبـز
شناسه کاربر
1049
تاریخ ثبت‌نام
2021-10-12
آخرین بازدید
موضوعات
779
نوشته‌ها
1,855
راه‌حل‌ها
5
پسندها
32
امتیازها
438
وب سایت
pin.it

  • #1
تلویزیون ۸۶ اینچی شیائومی Master MiniLED

تلویزیون هوشمند جدید شیائومی Master از فناوری MiniLED بهره می‌برد و قابلیت‌هایی مثل نرخ نوسازی متغیر تا ۱۴۴ هرتز را ارائه می‌دهد.

شیائومی امروز درکنار گوشی هوشمند شیائومی ۱۳ اولترا، محصولات دیگری نیز رونمایی کرد. یکی از این محصولات تلویزیون پرچم‌دار جدید و ۸۶ اینچی سری Master است که در‌ادامه ویژگی‌های آن را مرور خواهیم کرد.
تلویزیون جدید ۸۶ اینچی شیائومی از تکنولوژی MiniLED پیشرفته بهره می‌برد و پنل آن به ۱۰۸۰ ناحیه تقسیم شده است تا با کنترل نور مستقل برای هر ناحیه، روشنایی و رنگ‌های بهتری نمایش دهد. این فناوری درمقایسه‌با تلویزیون‌های LCD، جزئیات را با وضوح بیشتر نمایش می‌دهد و هاله‌های تصویر در آن کمتر است.
تلویزیون ۸۶ اینچی شیائومی Master MiniLED
تلویزیون ۸۶ اینچی شیائومی Master MiniLED

حداکثر روشنایی تلویزیون جدید سری Master شیائومی به رقم کم‌نظیر ۲۰۰۰ نیت می‌رسد و در هر شرایط نوری، تصاویر و رنگ‌های جذابی نمایش می‌دهد. این تلویزیون از فناوری دالبی‌ویژن IQ و HDR 10 پلاس بهره می‌برد و سطح روشنایی و دمای رنگ را با‌توجه‌به شرایط نوری محیط به‌طور‌خودکار روی بهترین حالت تنظیم می‌کند.
تلویزیون پرچم‌دار جدید شیائومی Master از نرخ نوسازی تا ۱۴۴ هرتز نیز پشتیبانی می‌کند و بدین‌ترتیب، محتوایی که تحرک زیادی در آن‌ها وجود دارد، با حالتی نرم‌تر و بدون ایجاد جلوه‌ی تاری نمایش می‌دهد. این ویژگی برای اجرای بازی‌های ویدئویی هم بسیار کاربردی خواهد بود.
تلویزیون ۸۶ اینچی MiniLED شیائومی از فضاهای رنگی حرفه‌ای پشتیبانی می‌کند و رنگ‌ها را با‌توجه‌به نوع محتوا به‌ بهترین حالت ممکن تنظیم می‌کند. این محصول با بهره‌گیری از موتور هوش مصنوعی داخلی، به‌صورت فریم‌به‌فریم روی پخش محتوا نظارت می‌کند تا با بهینه‌سازی‌های خودکار، وضوح، کیفیت و روشنایی را مطابق نور محیط و نوع محتوا تنظیم کند.
تلویزیون ۸۶ اینچی شیائومی Master MiniLED
تلویزیون ۸۶ اینچی شیائومی Master MiniLED

تلویزیون پرچم‌دار جدید شیائومی از سیستم صوتی متقاطع ۹ واحدی بهره می‌برد و صدایی بسیار پرقدرت ارائه می‌دهد. این محصول با صدای فراگیر سازگاری دارد و به‌گفته‌ی غول فناوری چینی، صدا را با باس عمیق و وضوح درخورتوجه پخش می‌کند. ساب‌ووفر ۲۰ واتی این تلویزیون نیز باعث می‌شود هنگام گوش‌دادن به موسیقی یا تماشای فیلم یا بازی، در فضای صوتی آن غوطه‌ور شوید.
تلویزیون ۸۶ اینچی Master شیائومی از پردازنده‌ی مرکزی چهارهسته‌ای (از نوع Cortex A73) و ۴ گیگابایت حافظه‌ی رم و ۶۴ گیگابایت حافظه‌ی ذخیره‌سازی بهره می‌برد. این محصول را از هم‌‌حالا می‌توان پیش‌خرید کرد و هنگام عرضه به بازار، با قیمت ۲,۳۲۰ دلار دردسترس مشتریان قرار خواهد گرفت.
 
  • گل رز
واکنش‌ها[ی پسندها]: 1 user
وضعیت
موضوع بسته شده است و نمی‌توان پاسخ جدیدی فرستاد.

موضوعات مشابه

کاربران در حال مشاهده این موضوع (مجموع: 1, کاربران: 0, مهمان‌ها: 1)

بالا پایین