. . .

خبر با این برنامه دو آیفون را به گلکسی زد فولد تبدیل کنید!

تالار متفرقه دیجیتال
وضعیت
موضوع بسته شده است و نمی‌توان پاسخ جدیدی فرستاد.

HELMET

رفیق رمانیکی
رمانیکی
نام هنری
دارچینِ سبـز
شناسه کاربر
1049
تاریخ ثبت‌نام
2021-10-12
آخرین بازدید
موضوعات
780
نوشته‌ها
1,856
راه‌حل‌ها
5
پسندها
142
امتیازها
438
سن
91
محل سکونت
Overgreen
وب سایت
pin.it

  • #1


اکنون می‌توانید تجربه‌ی کار با گلکسی زد فولد ۵ و زد فیلپ ۵ را بدون نیاز به خرید این گوشی‌های تاشو احساس کنید.

سامسونگ اخیراً برنامه‌ی وب Try Galaxy خود را منتشر کرده است تا کاربران آیفون بتوانند دنیای گوشی‌های تاشو را تجربه کنند. این برنامه به‌گونه‌ای طراحی شده است که دارندگان آیفون می‌توانند احساس کار با جدیدترین گوشی‌های تاشو غول فناوری کره‌ای را بدون نیاز به خرید این محصولات تجربه کنند. کاربران می‌توانند توانایی‌های منحصربه‌فردی که گوشی‌های تاشو ارائه می‌دهند، کشف و از ویژگی‌های دوربین گرفته تا چندوظیفگی را امتحان کنند.
سامسونگ در وب‌سایت رسمی خود بسیاری از ویژگی‌های مفید موجود در گلکسی زد فولد ۵ و زد فلیپ ۵ را برجسته کرده است که کاربران آیفون می‌توانند آن‌ها را به‌طور شبیه‌سازی‌شده تجربه کنند. نمایش‌های ویدیویی نشان می‌دهد که صفحه‌نمایش بزرگ گلکسی زد فولد ۵ چگونه تجربه‌ی تماشای محتوا را بهبود می‌دهد و به چندوظیفگی کمک می‌کند. همچنین، این شبیه‌ساز اجازه می‌دهد تا از ویژگی‌هایی مثل درگ‌دراپ در جدیدترین نسل تاشو‌های سامسونگ استفاده کنید.
یکی دیگر از ویژگی‌های منحصر‌به‌فرد دیگری که با استفاده از برنامه‌ی پیشرفته‌ی Try Galaxy می‌توانید، بررسی کنید حالت FlexCam گلکسی زد فلیپ ۵ است. این قابلیت به شما کمک می‌کند تا از زاویه‌های مختلف عکس و فیلم بگیرید. به‌لطف مکانزیم لولا، جدیدترین نسخه‌ی Try Galaxy می‌تواند نشان دهد که حالت FlexCam در زد فولد ۵ و زد فلیپ ۵ دقیقاً چطور کار می‌کند.
برنامه Try Galaxy

نسخه‌ی جدید Try Galaxy می‌تواند مزیت‌های بخشی از اکوسیستم گلکسی را به شما نشان دهد. با این برنامه طرزکار روش اشتراک‌گذاری سریع را برای جابه‌جایی فایل‌ها بین دستگاه‌های گلکسی بدون اتصال اینترنت یا روترهای وای‌فای می‌توان مشاهد کرد.
نمایش داده‌های سلامت Samsung Health در گلکسی زد فولد ۵ و گلکسی زد فلیپ ۵ هنگام جفت‌سازی با گلکسی واچ نیز یکی از ویژگی‌های مهمی است که برنامه‌ی Try Galaxy می‌تواند شبیه‌سازی کند.
اگر به گوشی‌ تاشو علاقه‌ای ندارید و بیشتر کنجکاو هستید که گوشی‌های پرچم‌دار سامسونگ چه امکاناتی ارائه می‌کنند، Try Galaxy می‌تواند تعدادی از قابلیت‌های اصلی سری گلکسی S23 را نیز ازطریق شبیه‌سازی ارائه دهد. این برنامه می‌تواند برخی از قابلیت‌های منحصربه‌فرد موجود در OneUI 5.1.1 را نیز با مراجعه به trygalaxy.com و سپس اسکن کد QR با آیفون نمایش دهد.
برنامه‌ی Try Galaxy برای ترغیب کاربران آیفون به مهاجرت به دستگاه‌های گلکسی طراحی شده است. برنامه‌ی Smart Switch نیز سامسونگ به شما کمک می‌کند که همه‌ی داده‌های آیفون را به گوشی گلکسی جدیدتان انتقال دهید.
 
  • گل رز
واکنش‌ها[ی پسندها]: 1 user
وضعیت
موضوع بسته شده است و نمی‌توان پاسخ جدیدی فرستاد.

موضوعات مشابه

کاربران در حال مشاهده این موضوع (مجموع: 1, کاربران: 0, مهمان‌ها: 1)

بالا پایین