. . .

خبر رندرهای آیفون SE 4 از بازطراحی این گوشی درمقایسه‌با نسل قبل حکایت می‌کنند

تالار متفرقه دیجیتال
وضعیت
موضوع بسته شده است و نمی‌توان پاسخ جدیدی فرستاد.

HELMET

رفیق رمانیکی
رمانیکی
نام هنری
دارچینِ سبـز
شناسه کاربر
1049
تاریخ ثبت‌نام
2021-10-12
آخرین بازدید
موضوعات
780
نوشته‌ها
1,856
راه‌حل‌ها
5
پسندها
144
امتیازها
438
سن
91
محل سکونت
Overgreen
وب سایت
pin.it

  • #1


رندر آیفون SE 4

آیفون SE 4 می‌تواند همان گوشی خوش‌قیمتی باشد که دل کاربران اندروید را خواهد برد و احتمالاً سامسونگ و گوگل را با مشکل مواجه خواهد کرد.

هنگامی‌که اپل در سال ۲۰۱۶ اولین نسل آیفون SE را رونمایی کرد، این احساس به بسیاری از کاربران انتقال یافت که غول فناوری کوپرتینو بالاخره به خواسته‌های طرفدارانش گوش داده است.
هدف اپل از معرفی آیفون SE این بود که سخت‌افزار قدرتمند را در قالب محصولی با ظاهر مدل‌های قدیمی‌تر این شرکت روانه‌ی بازار کند. بدین‌ترتیب، افرادی که نمی‌خواستند هزینه‌ی زیاد بپردازند، با خرید سری آیفون SE می‌توانستند جدیدترین ویژگی‌های سخت‌افزاری و نرم‌افزاری آیفون را تجربه کنند.
قیمت آیفون SE حدود ۴۰۰ دلار بود و برای افرادی که به پرداخت ۸۰۰ تا ۱,۲۰۰ دلار برای خرید آیفون‌های پرچم‌دار تمایلی نداشتند، گزینه‌ی بسیار جذابی محسوب می‌شد.
رندر آیفون SE 4

رندر آیفون SE 4

امروزه، سومین نسل آیفون SE با طراحی مشابه آیفون SE 2 سال ۲۰۲۰ دردسترس خریداران قرار دارد. این گوشی‌ها درواقع از شاسی آیفون ۸ استفاده می‌کنند و به سخت‌افزار مدرن‌تر مجهز شده‌اند.
به‌‌نظر می‌رسد اپل آیفون SE 4 را با تغییرات چشمگیری روانه‌ی بازار خواهد کرد که از مدت‌ها قبل انتظار داشتیم. به‌تازگی رندرهای جذابی از این دستگاه فاش‌ شده است که نشان می‌دهد از زبان طراحی شبیه آیفون‌های چند سال اخیر بهره خواهد برد.
طبق این رندرها، نسل چهارم آیفون اقتصادی کوپرتینویی‌ها از نمایشگر تمام‌صفحه بهره خواهد برد و مثل سری آیفون ۱۳ و مدل‌های غیر‌پرو آیفون ۱۴ در بالای آن بریدگی محل دوربین سلفی و حسگرهای تشخیص چهره را شاهد هستیم.
اگر رندرهای فاش‌شده از آیفون SE 4 واقعیت داشته باشند، اپل سرانجام می‌تواند در بازار میان‌رده‌ها حضور بسیار جدی‌تری داشته باشد و کاری کند که گوشی‌های میان‌رده‌ی شرکت‌های دیگر ازجمله سامسونگ و گوگل، کمتر جذاب به‌نظر برسند و احتمال دارد نظر بسیاری از کاربران اندروید را به‌ خود جلب کند.
رندر آیفون SE 4

رندر آیفون SE 4

رندر آیفون SE 4


طبق شایعات، آیفون SE 4 از نمایشگر ۶٫۱ اینچی OLED با نرخ نوسازی ۶۰ هرتز بهره خواهد برد. نکته‌ی مهم اینکه گوشی هوشمند اپل همچنان به دوربین پشتی ۱۲ مگاپکسلی تکی و دوربین سلفی ۱۲ مگاپیکسلی با قابلیت فیلم‌برداری 4k مجهز خواهد شد.
از دیگر قابلیت‌های موردانتظار آیفون SE 4 می‌توان به باتری ۳۰۰۰ میلی‌آمپرساعتی و درگاه USB C و پشتیبانی از شارژ بی‌سیم اشاره کرد. قلب تپنده‌ای این دستگاه احتمالاً تراشه‌ی A16 Bionic خواهد بود که در‌کنار آن ۶ گیگابایت رم و ۱۲۸ یا ۲۵۶ گیگابایت حافظه‌ی ذخیره‌سازی در نظر گرفته خواهد شد.
آیفون SE 4 ممکن است با گواهی IP67 عرضه شود و درنتیجه، دربرابر نفوذ آب و گردوغبار مقاوم باشد. این دستگاه از دکمه‌ی اکشن شبیه اپل واچ اولترا نیز بهره خواهد برد و قیمتش از ۵۲۹ دلار شروع خواهد شد.
 
  • گل رز
واکنش‌ها[ی پسندها]: 1 user
وضعیت
موضوع بسته شده است و نمی‌توان پاسخ جدیدی فرستاد.

موضوعات مشابه

کاربران در حال مشاهده این موضوع (مجموع: 1, کاربران: 0, مهمان‌ها: 1)

بالا پایین