. . .

بحث و گفتگو این برنامه با هوش مصنوعی چهره فرزند آینده‌تان را به تصویر می‌کشد

تالار متفرقه دیجیتال
وضعیت
موضوع بسته شده است و نمی‌توان پاسخ جدیدی فرستاد.

HELMET

رفیق رمانیکی
کاربر نقره‌ای
کاربر ثابت
رمانیکی
نام هنری
دارچینِ سبـز
شناسه کاربر
1049
تاریخ ثبت‌نام
2021-10-12
آخرین بازدید
موضوعات
780
نوشته‌ها
1,856
راه‌حل‌ها
5
پسندها
172
امتیازها
438
سن
91
محل سکونت
Overgreen
وب سایت
pin.it

  • #1
تصویر کودک تولید شده با هوش مصنوعی remini ai

با آپلود کردن عکس خود و همسرتان در این برنامه، تصویری از ظاهر فرزند آینده‌‌تان دریافت می‌کنید!

شبکه‌ی تلویزیونی ABC7 شیکاگو اعلام کرده برنامه‌ای به‌نام Remini منتشر شده که از هوش مصنوعی بهره می‌برد و چهره‌ی فرزند آینده‌ی شما را نشان می‌دهد.
اگرچه خروجی برنامه‌ی Remini برای کاربران بسیار جذاب و هیجان‌انگیز است اما همان‌طور که اپلیکیشن‌ مذکور اسکن چهره را انجام می‌دهد مطمئناً این سؤال مطرح می‌شود که آیا باید داده‌های خود را ارائه دهید تا تصویری از فرزند آینده‌تان دریافت کنید؟
روند کار Remini بسیار ساده به‌نظر می‌رسد. کاربران عکسی از خود و همسرشان آپلود می‌کنند و سپس برنامه با بهره گرفتن از الگوریتم‌های هوش مصنوعی، تصویری از ظاهر فرزند آینده‌ی آن‌ها ارائه خواهد داد.
افرادی که از Remini استفاده کرده‌اند به عملکرد بسیار چشمگیر آن اشاره دارند. یکی از اینفلوئنسرهای تیک‌تاک به‌نام ملیسا مک‌دافی که حدود ۲۰۰ هزار دنبال‌کننده دارد به ABC7 گفت: «من در سنی هستم که ازدواج کرده و آماده‌ی بچه‌دار شدن هستم. فکر کنم جالب است به‌ جلو برویم و ببینیم فرزندمان چه‌ شکلی خواهد شد.»
هوش مصنوعی می‌تواند عکس‌های شما را دریافت کرده و با بهره‌ گرفتن از فرمول‌های خود، تصویری بسیار واقعی از فرزندتان ارائه دهد.
- ملیسا مک‌دافی
برنامه Remini

به‌هرحال، کارشناسان امنیتی اشاره می‌کنند هر برنامه‌ای که به داده‌های بیومتریک نیاز دارد، باید به‌طور دقیق بررسی شود و در این مورد، حداقل از نظر تئوری داده‌هایی که به Remini ارائه می‌دهید می‌تواند بسیار ارزشمند باشد.
دیوید بارتون، مدیر ارشد فناوری در شرکت امنیت سایبری High Wire Networks به ABC7 اعلام گفت: «نکته‌ی ترسناک درمورد Remini این است که چقدر دقیق کار می‌کند. تصویر خود را به این اپلیکیشن می‌دهید و سپس چهره‌ی فرزندتان را به‌ شما نشان می‌دهد و این کمی ترسناک است.»
آیا ما به‌طور ناخواسته، تصاویر آینده‌ی فرزاندانمان را برای افرادی ارسال می‌کنیم که شاید از آن‌ها برای اهداف مخرب استفاده کنند؟ نمی‌دانم اما دلم می‌گوید من چنین کاری را انجام نخواهم داد.
- دیوید بارتون
درحال‌حاضر اطلاعت بسیار کمی از داده‌های تولیدشده با هوش مصنوعی دراختیار داریم و مشخص نیست در آینده چه استفاده‌ای از این اطلاعات خواهد شد. البته محتاط بودن در ارائه‌ی اطلاعات شخصی به ابزارهای هوش مصنوعی می‌تواند اقدامی عاقلانه باشد.

بارتون به ABC7 گفت: «اگر می‌خواهید چنین کاری انجام دهید باید خطرات آن را بپذیرید. در نهایت ما با هوش مصنوعی، زندگی خود را درمعرض خطرات جدید قرار می‌دهیم.»

البته سازندگان Remini با انتشار بیانیه‌ای به شبکه‌ی ABC7 اعلام کردند که محافظت از داده‌ها و حریم‌خصوصی کاربران برای آن‌ها بسیار جدی است و پروتکل‌های بسیار قدرتمندی برای اطمینان از حقوق افراد دارند.
 
  • لایک
واکنش‌ها[ی پسندها]: 1 user
وضعیت
موضوع بسته شده است و نمی‌توان پاسخ جدیدی فرستاد.

موضوعات مشابه

کاربران در حال مشاهده این موضوع (مجموع: 1, کاربران: 0, مهمان‌ها: 1)

بالا پایین