. . .

خبر این عکس‌ها با دوربین ۲۰۰ مگاپیکسلی ردمی نوت ۱۳ پرو پلاس گرفته‌ شده‌اند

تالار متفرقه دیجیتال
وضعیت
موضوع بسته شده است و نمی‌توان پاسخ جدیدی فرستاد.

HELMET

رفیق رمانیکی
رمانیکی
نام هنری
دارچینِ سبـز
شناسه کاربر
1049
تاریخ ثبت‌نام
2021-10-12
آخرین بازدید
موضوعات
780
نوشته‌ها
1,856
راه‌حل‌ها
5
پسندها
144
امتیازها
438
سن
91
محل سکونت
Overgreen
وب سایت
pin.it

  • #1
شیائومی در آستانه‌ی رونمایی از خانواده‌ی ردمی نوت ۱۳، عکس‌هایی منتشر کرده که ادعا می‌کند با دوربین ۲۰۰ مگاپیکسلی ردمی نوت ۱۳ پرو پلاس گرفته شده‌اند.

شیائومی این روزها آخرین تیزرهای تبلیغاتی پیش از عرضه‌ی گوشی‌های هوشمند خانواده‌ی ردمی نوت ۱۳ را منتشر می‌کند. سردسته‌ی این خانواده، ردمی نوت ۱۳ پرو پلاس با تراشه‌ی Dimensity 7200 مدیاتک و دوربین ۲۰۰ مگاپیکسلی ISOCELL HP3 Discovery Edition سامسونگ است. اکنون شیائومی تصاویر گرفته‌شده با دوربین این گوشی را به نمایش گذاشته است تا قابلیت‌های تصویربرداری آن‌ را در شرایط مختلف به رخ بکشد.

فقط چند روز تا رونمایی از خانواده‌ی ردمی نوت ۱۳ شیائومی با پردازنده‌های Snapdragon 7s Gen 2 باقی‌مانده است. تراشه‌ای که گفته می شود قیمت گوشی شیائومی را با افزایش روبه‌رو خواهد کرد. قیمت گوشی ردمی نوت ۱۳ پرو پلاس هنوز مشخص نیست.
دوربین ۲۰۰ مگاپیکسلی ایزوسل سامسونگ در ردمی نوت ۱۳ پرو پلاس را می‌توان در دو گوشی آنر یعنی آنر 90 و آنر 90 پرو نیز مشاهده کرد. مدل Discovery Edition آن که در گوشی ردمی نوت ۱۳ پرو پلاس قرار گرفته است حسگر اپتیکال ۱/۱.۴ اینچی (حدود ۱۸ میلیمتر) دارد.

با این حال، شیائومی افتخار کیفیت عکاسی مطلوب گوشی جدیدش را مرهون قابلیت پردازش تصویر تراشه‌ی Dimensity 7200 Ultra می‌داند. علاوه‌براین، شیائومی دوربین ۲۰۰ مگاپیکسلی را با یک لنز 7P، پایدار‌ساز تصویر (OIS) و دیافراگم f/1.65 تکمیل کرده است. تصاویر زیر با چنین دوربینی گرفته شده‌اند.
تصویر گرفته شده با دوربین ردمی نوت ۱۳ پرو پلاس
تصویر گرفته شده با دوربین ردمی نوت ۱۳ پرو پلاس
تصویر گرفته شده با دوربین ردمی نوت ۱۳ پرو پلاس
تصویر گرفته شده با دوربین ردمی نوت ۱۳ پرو پلاس
 
  • شیطانی
واکنش‌ها[ی پسندها]: 1 user
وضعیت
موضوع بسته شده است و نمی‌توان پاسخ جدیدی فرستاد.

موضوعات مشابه

کاربران در حال مشاهده این موضوع (مجموع: 1, کاربران: 0, مهمان‌ها: 1)

بالا پایین