. . .

بحث و گفتگو اپل سال‌ها است که روی آیفون تاشدنی کار می‌کند

تالار متفرقه دیجیتال
وضعیت
موضوع بسته شده است و نمی‌توان پاسخ جدیدی فرستاد.

HELMET

رفیق رمانیکی
کاربر نقره‌ای
کاربر ثابت
رمانیکی
نام هنری
دارچینِ سبـز
شناسه کاربر
1049
تاریخ ثبت‌نام
2021-10-12
آخرین بازدید
موضوعات
780
نوشته‌ها
1,856
راه‌حل‌ها
5
پسندها
178
امتیازها
438
سن
91
محل سکونت
Overgreen
وب سایت
pin.it

  • #1

کانسپت غیررسمی آیفون تاشدنی اپل / iPhone

منبعی آگاه در زنجیره‌ی تأمین می‌گوید که اپل از سال‌ها پیش کار روی آیفون تاشدنی را شروع کرده؛ اما بعید است این گوشی در سال ۲۰۲۴ رونمایی شود.

گوگل امسال با پیکسل فولد به بازار گوشی‌های تاشدنی ورود کرد تا اپل، تنها غایب بزرگ این بازار باشد. بر‌اساس ادعای خبرگزاری دیجی‌تایمز، گوگل برنامه‌های بزرگ‌تری برای تاشدنی‌ها دارد. منابع آگاه در زنجیره‌ی تأمین می‌گویند که گوگل به تولید تبلت تاشدنی فکر می‌کند و احتمالاً این دستگاه در مراسم I/O 2024 رونمایی خواهد شد.
دیجی‌تایمز می‌گوید اپل نیز به فکر تولید تبلت تاشدنی است؛ اما فعلاً جزئیات دیگری در این زمینه اعلام نشده است. همچنین، این نشریه ادعا می‌کند که اپل ‌سال‌ها است کار روی آیفون تاشدنی را شروع کرده؛ اما هیچ‌یک از مدل‌های آزمایشی وارد تولید انبوه نشده‌اند. احتمال رونمایی آیفون تاشدنی در سال ۲۰۲۴ اندک است.
اپل در سال‌های اخیر تلاش کرده است رویکرد محتاطانه‌ای برای ورود به بازارهای جدید در پیش بگیرد. اپل سالانه تعداد بسیار زیادی دستگاه روانه‌ی بازار می‌کند و احتمالا برای تأمین تعداد کافی از دستگاه‌های تاشدنی به مشکل برمی‌‌خورد. تاشدنی‌ها گران‌قیمت‌اند و فعلاً محدودیت زیادی دارند.
مؤسسه‌ی تحقیقاتی CCS Insight می‌گوید اولین دستگاه تاشدنی اپل حدودا ۲٬۵۰۰ دلار قیمت دارد. قیمت ۲٬۵۰۰ دلاری باعث می‌شود دستگاه تاشدنی بسیار گران‌تر از آیفون‌های سنتی باشد، اما نباید فراموش کنیم که دستگاه‌های تاشدنی سایر شرکت‌ها نیز ارزان نیستند.
 
  • گل رز
واکنش‌ها[ی پسندها]: 1 user
وضعیت
موضوع بسته شده است و نمی‌توان پاسخ جدیدی فرستاد.

موضوعات مشابه

کاربران در حال مشاهده این موضوع (مجموع: 1, کاربران: 0, مهمان‌ها: 1)

بالا پایین