. . .

معرفی اپل دو سیستم‌عامل watchOS 10 و tvOS 17 را منتشر کرد

تالار معرفی ابزار دیجیتال
وضعیت
موضوع بسته شده است و نمی‌توان پاسخ جدیدی فرستاد.

HELMET

رفیق رمانیکی
رمانیکی
نام هنری
دارچینِ سبـز
شناسه کاربر
1049
تاریخ ثبت‌نام
2021-10-12
آخرین بازدید
موضوعات
780
نوشته‌ها
1,856
راه‌حل‌ها
5
پسندها
134
امتیازها
438
سن
91
محل سکونت
Overgreen
وب سایت
pin.it

  • #1


سیستم‌‌عامل‌های watchOS 10 و tvOS 17 که ماه‌ها در فاز بتا به‌سر می‌بردند، سرانجام به‌صورت عمومی منتشر شدند.

اپل در بیانیه‌ای مطبوعاتی می‌گوید که سیستم‌عامل watchOS 10 برای اپل واچ منتشر شده است. واچ او اس ۱۰ که در WWDC 2023 معرفی شد، بزرگ‌ترین بازطراحی تاریخ نرم‌افزار اپل واچ را رقم می‌زند. این سیستم‌عامل صفحه‌ی اصلی را متحول می‌کند و میزبان ویجت‌هایی می‌شود که نمونه‌ی آن‌ها را پیش‌تر در iOS دیده بودیم.
فرمان «هی سیری» در نسل جدید watchOS با «سیری» جایگزین شده است. در اپل واچ سری ۹، تمامی پردازش‌های سیری داخل دستگاه انجام می‌گیرد و از ارسال داده‌ها به سرورهای ابری خبری نیست. این کار امنیت داده‌ی شخصی کاربران را افزایش می‌دهد.
ویجت‌های جدید watchOS را می‌توان شخصی‌سازی کرد. ساعت‌های اپل به‌لطف سیستم‌عامل جدید به ویجت Smart Stack نیز دسترسی خواهند داشت. Smart Stack با استفاده از هوش مصنوعی تشخیص می‌دهد که در ساعات مختلف شبانه‌روز کدام ویجت برای شما اهمیت بیشتری دارد و بر همین اساس، ویجت مدنظر را درمعرض دید قرار می‌دهد.

در نسخه‌ی جدید watchOS، یک‌ بار فشردن دکمه‌ی کناری شما را به کنترل سنتر منتقل می‌کند. با دو بار فشاردادن دکمه‌ی کناری نیز می‌توانید وارد اپل والت شوید.

فهرست دستگاه‌های سازگار با سیستم‌عامل watchOS 10 اپل
اپل واچ سری ۴
اپل واچ سری ۵
اپل واچ SE (تمام مدل‌ها)
اپل واچ سری ۶
اپل واچ سری ۷
اپل واچ سری ۸
اپل واچ سری ۹
اپل واچ اولترا
اپل واچ اولترا ۲

برای دانلود watchos باید وارد منو تنظیمات و سپس مسیر General > Software Update شوید. درحال‌حاضر، دانلود به‌روزرسانی جدید به‌سختی انجام می‌شود؛ چون سرورهای اپل بسیار شلوغ هستند.

اپل افزون‌بر watchOS 10، سیستم‌عامل tvOS 17 را نیز منتشر و برای اولین‌بار فیس‌تایم را به tvOS اضافه کرده است. نسخه‌ی جدید این سیستم‌عامل به کنترل سنتر بهبودیافته مجهز شده است و از Dolby Vision 8.1 پشتیبانی می‌کند.
 
وضعیت
موضوع بسته شده است و نمی‌توان پاسخ جدیدی فرستاد.

موضوعات مشابه

کاربران در حال مشاهده این موضوع (مجموع: 1, کاربران: 0, مهمان‌ها: 1)

بالا پایین