. . .

خبر آیفون ۱۵ را پیش از رونمایی ببینید!

تالار متفرقه دیجیتال
وضعیت
موضوع بسته شده است و نمی‌توان پاسخ جدیدی فرستاد.

HELMET

رفیق رمانیکی
رمانیکی
نام هنری
دارچینِ سبـز
شناسه کاربر
1049
تاریخ ثبت‌نام
2021-10-12
آخرین بازدید
موضوعات
780
نوشته‌ها
1,856
راه‌حل‌ها
5
پسندها
144
امتیازها
438
سن
91
محل سکونت
Overgreen
وب سایت
pin.it

  • #1
ماکت آیفون ۱۵ اپل در تمام رنگ ها

تصاویر ماکت آیفون ۱۵، جدیدترین گوشی اپل را از زوایای مختلف و در رنگ‌های متنوع به‌نمایش می‌گذارند.

اپل شب گذشته رسماً تأیید کرد که ۲۱ شهریور مراسم جدیدی برگزار می‌کند. این مراسم بدون‌ شک روی آیفون ۱۵ متمرکز خواهد بود؛ خانواده‌ی جدیدی که از چهار عضو تشکیل شده است و برای رقابت‌با بهترین‌ها به بازار می‌آید.
ماکت آیفون ۱۵ اپل از نمای کناری و پشتی

درحالی‌که زمان زیادی به برگزاری رویداد اپل نمانده، تصاویر ماکت آیفون ۱۵ در شبکه‌ی اجتماعی ایکس (توییتر سابق) فاش شده است. در این تصاویر صرفاً مدل استاندارد را می‌بینیم که در پنل پشتی دو دوربین دارد. مدل‌های پرو همچون نسل‌های قبل به سه دوربین مجهز خواهند بود.
ماکت آیفون ۱۵ اپل از نمای پایین و بالا

در تصاویر فاش‌شده از آیفون ۱۵، اسلایدر میوت خودنمایی می‌کند. این اسلایدر در آیفون ۱۵ و آیفون ۱۵ پلاس حضور خواهد داشت، اما در آیفون ۱۵ پرو و آیفون ۱۵ پرو مکس با دکمه‌ی اکشن جایگزین می‌شود. دکمه‌ی اکشن قرار است کاربردهای متنوع‌تری داشته باشد. هر چهار گوشی جدید اپل درگاه USB-C خواهند داشت.
شایعه‌ها می‌گویند اپل در آیفون ۱۵ و ۱۵ پلاس از پردازنده‌ی A16 و در آیفون ۱۵ پرو و آیفون ۱۵ پرو مکس از پردازنده A17 استفاده می‌کند. A17 احتمالاً اولین پردازنده‌ی سه نانومتری دنیا خواهد بود و تأثیر مستقیمی بر افزایش قیمت آیفون در نسل جدید خواهد گذاشت. فریم تیتانیومی یکی دیگر از عوامل بالارفتن احتمالی قیمت موبایل آیفون ۱۵ پرو و پرو مکس است.
 
وضعیت
موضوع بسته شده است و نمی‌توان پاسخ جدیدی فرستاد.

موضوعات مشابه

کاربران در حال مشاهده این موضوع (مجموع: 1, کاربران: 0, مهمان‌ها: 1)

بالا پایین