. . .

خبر فرانسه همزمان‌با رونمایی آیفون ۱۵،‌ فروش آیفون ۱۲ را ممنوع کرد

تالار متفرقه دیجیتال
وضعیت
موضوع بسته شده است و نمی‌توان پاسخ جدیدی فرستاد.

HELMET

رفیق رمانیکی
رمانیکی
نام هنری
دارچینِ سبـز
شناسه کاربر
1049
تاریخ ثبت‌نام
2021-10-12
آخرین بازدید
موضوعات
780
نوشته‌ها
1,856
راه‌حل‌ها
5
پسندها
142
امتیازها
438
سن
91
محل سکونت
Overgreen
وب سایت
pin.it

  • #1


فرانسه می‌گوید سطح تشعشعات آیفون ۱۲ اپل بیشتر از حد معمول است و به‌همین‌دلیل فعلا فروش این گوشی متوقف می‌شود.

وزیر اقتصاد دیجیتال فرانسه در مصاحبه‌با روزنامه‌ی پاریزین می‌گوید که اپل باید فروش آیفون ۱۲ را در این کشور متوقف کند. فرانسه ادعا کرده که سطح تشعشعات آیفون ۱۲ فراتر از حد معمول است.
مؤسسه‌ی ANFR که نهاد ناظر بر تشعشعات کشور فرانسه محسوب می‌شود، اپل را از ممنوعیت فروش آیفون ۱۲ مطلع کرده است. بررسی‌های این مؤسسه نشان می‌دهد نرخ جذب خاص (SAR) آیفون ۱۲ کمی بالاتر از آن چیزی است که قانون تعیین کرده.
اپل به درخواست رویترز برای شفاف‌سازی درباره‌ی تصمیم فرانسه پاسخ نداده است. این شرکت شب گذشته گوشی‌های سری آیفون ۱۵ را رونمایی کرد.

وزیر اقتصاد دیجیتال فرانسه می‌گوید که اپل می‌تواند با به‌روزرسانی نرم‌افزاری، مشکل تشعشعات آیفون ۱۲ را حل کند. اپل فروش آیفون ۱۲ را در سال ۲۰۲۰ شروع کرد. امروزه هیچ مدلی از آیفون ۱۲ در فروشگاه آنلاین اپل فروخته نمی‌شود؛ اما این گوشی همچنان در کانال‌های غیررسمی فروش حضور دارد. قیمت گوشی آیفون ۱۲ کمتر از قیمت گوشی آیفون ۱۵ است.
فرانسه گفته است که اگر اپل تا دو هفته‌ی آینده مشکل را برطرف نکند، تمامی دستگاه‌های آیفون ۱۲ در بازار جمع‌آوری خواهند شد. بالابودن نرخ SAR آیفون ۱۲ احتمال ابتلای کاربران این گوشی به برخی از انواع سرطان را افزایش می‌دهد.
 
وضعیت
موضوع بسته شده است و نمی‌توان پاسخ جدیدی فرستاد.

موضوعات مشابه

پاسخ‌ها
4
بازدیدها
329

کاربران در حال مشاهده این موضوع (مجموع: 1, کاربران: 0, مهمان‌ها: 1)

بالا پایین