. . .

کتاب کنترل ج×ن×س×ی/نویسنده راوی وی ملوانی

تالار متفرقه پزشکی
4535482031419755.jpg

  • نویسنده: راوی وی ملوانی

  • مترجم: ابوالفضل طاهریان ریزی
  • ناشر: انتشارات طاهریان

    درباره‌ی کتاب کنترل قدرت ج×ن×س×ی​

    در وجود ما قدرت‌های زیادی وجود دارند که عوامل محرکه قدرتمندی برای زندگی محسوب می‌شوند اما در این میان قدرت ج×ن×س×ی پایه و بنیاد تمام محرکه‌های بقا و میل به پیشرفت است. قدرتی که می‌تواند بهترین‌ها را برای ما به ارمغان بیاورد و از طرفی مشکلاتی را با خود به همراه داشته باشد.
    بنابراین کنترل و هدایت صحیح آن می‌تواند نتایج خوبی به بار بیاورد و در نقطه مقابل، لجام گسیختگی آن این ثروت درونی را تباه سازد. کتاب کنترل قدرت ج×ن×س×ی نوشته‌ی راوی وی ملوانی به شما می‌آموزد که چگونه با دگرگونی ج×ن×س×ی به یک نابغه تبدیل شوید و پتانسیل‌های درونی‌تان را کشف نمایید.
    راوی وی ملوانی (Ravi V. Melwani) در طول مطالعات و سفرهای خود، با مفهومی به نام دگرگونی، استحاله ج×ن×س×ی و نتایج قدرتمند آن آشنا شده و مایل است دانش خود را به زبان ساده به اشتراک بگذارد. او معتقد است انرژی ج×ن×س×ی زیادی در میان مردان وجود دارد و این انرژی می‌تواند در به وجود آمدن یک نابغه موفق، تاثیرگذار باشد.
    اگرچه صحبت کردن درباره جنسیت همچنان تابو محسوب می‌شود اما راوی تصمیم گرفته تا نحوه استفاده از این نیروی درونی را با دیگران به اشتراک بگذارد. هدف از نگارش این کتاب کنترل قدرت ج×ن×س×ی (Success through Sex Transmutation) این است که مردم از راز قدرت ج×ن×س×ی مطلع شوند و با تمرین، آن را به موفقیت تبدیل نمایند.

    کتاب کنترل قدرت ج×ن×س×ی مناسب چه کسانی است؟​

    علاقه‌مندان به کتاب‌های روانشناسی، از طریق این کتاب با نیروی شگفتی‌ساز قدرت ج×ن×س×ی آشنا می‌شوند که می‌تواند در مسیر پیشرفت به آن‌ها کمک کند.
 

موضوعات مشابه

کاربران در حال مشاهده این موضوع (مجموع: 1, کاربران: 0, مهمان‌ها: 1)

بالا پایین