. . .

آموزش چگونه عکس پروفایل اینستاگرام دیگران را دانلود کنیم؟

تالار آموزش دیجیتال
وضعیت
موضوع بسته شده است و نمی‌توان پاسخ جدیدی فرستاد.

seon-ho

رفیق رمانیکی
مدیر بازنشسته
شناسه کاربر
154
تاریخ ثبت‌نام
2020-11-14
آخرین بازدید
موضوعات
726
نوشته‌ها
1,404
راه‌حل‌ها
18
پسندها
4,364
امتیازها
407
سن
19
محل سکونت
دنیای موسیقی:)

  • #1
اینستاگرام از مهم ترین و اصلی ترین شبکه های اجتماعی و مجازی در میان سایر اپ های دیگری که در این زمینه فعالیت می کنند، است که میلیون ها کاربر از سرتاسر جهان دارد و هر یک از ما روزانه چندین ساعت در آن وقت سپری می کنیم و به مرور برای هر یک از ما همانند یک عادت شده است.


از این رو گاها ممکن است با حساب های مختلفی در اینستاگرام روبرو شویم که به دلیل زیبایی که دارند، می خواهیم فورا آنها را دانلود کنیم. اما با گرفتن دست بر روی تصویر پروفایل کاربران، گزینه با عنوان دانلود تصویر پروفایل را مشاهده نخواهیم کرد و از این رو ممکن است تصور کنیم که چنین چیزی محال می باشد و از دانلود آن نا امید خواهیم شد.

اما لازم به ذکر است که دانلود عکس پروفایل کاربران اینستاگرام امکان پذیر است و شما می توانید با چند کلیک ساده اقدام کنید. از این رو ما قصد داریم در ادامه این گزارش از بخش تکنولوژی نمناک شما را با نحوه دانلود عکس پروفایل اینستاگرام در گوشی و کامپیوتر آشنا سازیم که شما می توانید با استفاده از این آموزش اقدام به دانلود عکس پروفایل کاربران اینستاگرام کنید. همراه ما باشید.

برنامه دانلود عکس پروفایل اینستاگرام برای اندروید​

برای دانلود عکس پروفایل اینستاگرام شما می توانید از طریق برنامه های مختلف که کاملا کاربردی هستند، اقدام کنید و در این راستا برنامه های مختلفی خواه برای اندروید و خواه برای آیفون وجود دارند و شما نیز می توانید از طریق این برنامه ها کاری که مدنظرتان است را انجام دهید. از این رو ما برنامه ای را برای شما در نظر گرفته ایم که می توانید از آن برای رفع این مشکل استفاده کنید.

برنامه ای که ما برای شما در نظر داریم، برنامه Qeek است که یکی از برنامه های کاربردی و در عین حال ساده و آسان می باشد که می توانید با استفاده از آن تصویر پروفایل کاربران اینستاگرام را دانلود کنید. از این رو ابتدا باید برنامه Qeek را از طریق لینک زیر از فروشگاه گوگل پلی دانلود کنید و سپس به صورت مرحله به مرحله پیش بروید؛

دریافت نسخه اندروید

1- وارد برنامه شوید و سپس بر روی کادر جستجو بالا که در تصویر ذیل مشخص شده است، کلیک کنید و سپس آدرس کاربری که مدنظرتان است را در آن تایپ کنید و در نهایت بر روی جستجو کلیک کنید.

عکس پروفایل


2- بر فرض مثال ما حساب کاربری unesco را انتخاب کرده اید و همان گونه که گفته شد، آدرس کاربری آن را تایپ کرده و در مرحله بعد طبق زیر عکس می توانید با تنها یک کلیک بر روی عکس وسط صفحه، اقدام به بزرگنمایی و ذخیره کردن آن کنید. به همین سادگی! فقط توجه داشته باشید که نام کاربر مدنظر خود را به درستی در قسمت جستجو بالا ذخیره کرده اید.

دانلود پروفایل اینستا



برنامه دانلود عکس پروفایل اینستاگرام برای ایفون​

خوشبختانه برنامه Qeek برای سیستم عامل های اندروید و iOS طراحی شده است که شما می توانید با دانلود این برنامه عکس پروفایل کاربران اینستاگرام را به راحتی دانلود و ذخیره کنید. برای استفاده از این برنامه ابتدا باید آنرا دانلود کنید که در ادامه می توانید این برنامه کاملا کاربردی را از فروشگاه اپ استور دانلود کنید؛

دریافت نسخه iOS

1- بعد از دانلود کامل این اپ، وارد آن شوید و سپس در نوار جستجو بالا آیدی و یا نام کاربری یوزری که قصد دانلود و بزرگنمایی تصویر آنرا دارید را وارد کنید و سپس گزینه search را بفشارید.

پروفایل اینستاگرام


2- هم اکنون می توانید تصویر کاربری که قصد بزرگنمایی آنرا داشتید، مشاهده کنید که تنها با یک کلیک ساده می توانید اقدام به دانلود کنید.

دانلود پروفایل



دانلود عکس پروفایل اینستاگرام با کامپیوتر​

در کل ساده ترین و آسان ترین شیوه دانلود عکس پروفایل اینستاگرام، استفاده از مرورگر کامپیوتر می باشد که در صورت دسترسی داشتن به اینترنت شما می توانید از آن استفاده کنید. برنامه ای که در قسمت بالا مشخص شد، برنامه ای بسیار کامل و دقیق می باشد و اما اگر شما به کامپیوتر دسترسی بیشتری دارید، می توانید از طریق این آموزش به سادگی اقدام به دانلود عکس پروفایل کاربران دیگر کنید؛

1- وارد صفحه ای شوید که قصد دانلود تصویر پروفایل آنرا دارید. سپس در صفحه راست کلیک کنید و بر روی گزینه Inspect کلیک نمائید.

عکس پروفایل


2- در این قسمت بر روی نشانگر موس در قسمت بالا سمت راست که کاملا مشخص شده است کلیک کنید و سپس بر روی عکس پروفایل پیج اینستاگرامی مدنظر خود کلیک کنید تا انتخاب شود.

عکس پروفایل اینستاگرام


3- در سمت راست صفحه آدرس url آبی رنگی را خواهید دید که آدرس تصویر مدنظرتان می باشد. بر روی لینک راست کلیک کنید و سپس از میان گزینه های موجود گزینه Open in new Tab را انتخاب کنید. لینک در صفحه ای جدید باز خواهد شد.

عکس پروفایل


4- بر روی عکس راست کلیک کنید و سپس گزینه Save image as را انتخاب نمائید. هم اکنون تصویر مدنظر شما با موفقیت دانلود شده است.

عکس پروفایل اینستاگرام
 
وضعیت
موضوع بسته شده است و نمی‌توان پاسخ جدیدی فرستاد.

موضوعات مشابه

کاربران در حال مشاهده این موضوع (مجموع: 1, کاربران: 0, مهمان‌ها: 1)

بالا پایین