. . .

خبر پرسپولیس باید از لحاظ روحی تقویت شود/ در هیچ پستی خوب نیستیم

تالار گزارش ورزشی

.SAJAD.

مدیریت ارشد
پرسنل مدیریت
مدیر وب‌سایت
بلاگر
نام هنری
رمانیکی
شناسه کاربر
6625
تاریخ ثبت‌نام
2023-09-14
آخرین بازدید
موضوعات
53
نوشته‌ها
490
پسندها
725
امتیازها
153
سن
33
محل سکونت
gilan

  • #1

4782826.jpg

کارشناس فوتبال ایران گفت: پرسپولیس در دیدار های اخیر از لحاظ روحی و روانی بسیار ضعیف بود و هرچه سریع تر باید بازیکنان را در این بخش تقویت کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، تیم فوتبال پرسپولیس روز سه شنبه ۲۸ آذر در هفته سیزدهم لیگ برتر در اهواز رو در روی تیم استقلال خوزستان قرار گرفت و با نتیجه تساوی دو بر دو متوقف شد. پرسپولیس شرایط خوبی را در ۹ دیدار اخیر خود نداشته و شاگردان گل محمدی تنها یک پیروزی برابر هوادار تهران را کسب کرده‌اند؛ تا پایان هفته ۱۳ پرسپولیس با ۲۲ امتیاز پایین‌تر از استقلال تهران، سپاهان، تراکتور و ملوان در رده پنجم جدول قرار گرفته است.

امیرحسین اصلانیان در گفت‌وگو با خبرنگار مهر در خصوص نحوه بازی پرسپولیس در دیدارهای اخیر بیان کرد: بازیکنان پرسپولیس در بازی‌های اخیر خود تمرکز کافی نداشته و بسیار آشفته بازی کرده‌اند. این تیم از لحاظ روحی، روانی و فنی بهم ریخته و مسائل مختلف دست به دست هم دادند تا اکنون پرسپولیس شرایط خوبی را تجربه نکند و در یکی از بدترین شرایط خود به سر می‌برد.

او ادامه داد: در بازی برابر استقلال خوزستان یکی از بدترین پرسپولیس‌های اخیر را شاهد بودیم. در هیچ پستی خوب نبودیم عملکرد خط دفاعی فاجعه بود و پس از مصدومیت پورعلی گنجی هنوز این تیم به ثبات در خط دفاعی نرسیده است. هافبک‌ها هم نمی‌توانند سایر بازیکنان را تقویت کنند و توپ را به گردش در بیاورند. پرسپولیس برای تقویت خود حداقل باید ۴، ۵ بازیکن جدید به ترکیب خود اضافه کند.

پیشکسوت پرسپولیس تصریح کرد: استقلال و سپاهان از رقبای اصلی پرسپولیس هستند اما نحوه بازی این دو تیم با یکدیگر تفاوت دارد، سپاهان واقعاً زیبا بازی می‌کند و با توجه به مهره‌هایی که در زمین و روی نیمکت دارد اگر نتواند قهرمان شود باید به آنها جایزه داد که چطور با داشتن چنین بازیکنانی نتوانسته‌اند به عنوان قهرمانی دست یابند.

اصلانیان بیان کرد: مدیریت کردن بازیکنان بسیار سخت است، اما مورایس و مدیران باشگاه سپاهان به خوبی توانسته‌اند این حجم از بازیکنان را به خوبی مدیریت کنند. دقیقاً چنین تیمی که سپاهان دارد، پرسپولیس در فصل ۸۳ - ۸۲ داشت اما مربیان وقت نتوانستند تیم را مدیریت کنند.

او خاطر نشان کرد: تیم پرسپولیس باید تقویت شود چون با این شرایط موجود نمی‌توان آینده خوبی را برای این تیم متصور شد و امیدوارم با تلاش بازیکنان، مدیران و اعضای کادر فنی هواداران در نیم فصل دوم شاهد نتایج بهتری از پرسپولیس باشیم، لیاقت پرسپولیس قرار گرفتن در این رده فعلی نیست. باید روی روحیه بازیکنان کار شود تا آنها بتوانند با تمرکز در زمین حاضر شوند. نبود تمرکز اصلی‌ترین عاملی است که پرسپولیس را در هفته‌های اخیر با چالش ایجاد کرده است.
 

موضوعات مشابه

کاربران در حال مشاهده این موضوع (مجموع: 1, کاربران: 0, مهمان‌ها: 1)

بالا پایین