. . .

خبر پرسپولیس در ازای فرجی، آزادی را می‌خواهد

تالار گزارش ورزشی

.SAJAD.

مدیریت ارشد
پرسنل مدیریت
مدیر وب‌سایت
بلاگر
نام هنری
رمانیکی
شناسه کاربر
6625
تاریخ ثبت‌نام
2023-09-14
آخرین بازدید
موضوعات
53
نوشته‌ها
490
پسندها
725
امتیازها
153
سن
33
محل سکونت
gilan

  • #1
4ytvznng.jpg


به گزارش "ورزش سه" فرشاد فرجی که سه سال قبل در نقل و انتقالات زمستانی نیم فصل به پرسپولیس پیوست در فصل جاری بیشتر بازیکنی نیمکت‌نشین بوده و تنها در دو دیدار مقابل پیکان و استقلال خوزستان در ترکیب اصلی قرار گرفته است.

نیمکت‌نشینی‌های طولانی فرجی باعث شده تا باشگاه نساجی مازندران به این بازیکن به عنوان یکی از اهداف نقل و انتقالاتی‌اش فکر کند و او را برای تفویت خود در نظر بگیرد.

1738975


هر چند هنوز در این باره مذاکره‌ای بین دو باشگاه صورت نگرفته، اما بعید است پرسپولیس با جدایی فرجی مخالف باشد.
 

.SAJAD.

مدیریت ارشد
پرسنل مدیریت
مدیر وب‌سایت
بلاگر
نام هنری
رمانیکی
شناسه کاربر
6625
تاریخ ثبت‌نام
2023-09-14
آخرین بازدید
موضوعات
53
نوشته‌ها
490
پسندها
725
امتیازها
153
سن
33
محل سکونت
gilan

  • #2
با توجه به مشکلات دفاعی پرسپولیس و دوری طولانی مدت مرتضی پورعلی‌گنجی، یحیی گل‌محمدی به چهار مدافع میانی نیاز دارد و غیر از گولسیانی و کنعانی‌زادگان حداقل باید فرجی و هنانوف را در این پست در اختیار داشته باشد.

با وجود مخالفت اولیه یحیی گل‌محمدی و باشگاه پرسپولیس شاید آنها در یک صورت با جدایی فرجی موافقت کنند و آن هم در اختیار گرفتن محمدرضا آزادی، مهاجم فعلی نساجی، از این تیم است.

محمدرضا آزادی شاگرد یحیی گل‌محمدی در تراکتور بوده و اصلا از همان تیم بود که در لیگ برتر چهره شد. در واقع گل‌محمدی بود که آزادی را به سطح اول فوتبال کشور معرفی کرد و شاید این مهاجم به نوعی خودش را مدیون سرمربی فعلی پرسپولیس بداند. آزادی در فصل جاری با وجود مشکلات فنی نساجی یکی از خوب‌های تیمش بوده که در لیگ قهرمانان آسیا هم موفق به گلزنی شده است.

xoikhn2s.jpg

پرسپولیس با وجود مشکلات عمده‌اش در خط حمله نیم نگاهی به جذب محمدرضا آزادی دارد و شاید اگر یحیی راضی به از دست دادن فرجی شود، محمدرضا آزادی را با او معاوضه کند.

البته فرجی علاقه بسیاری به پرسپولیس دارد و سه سال قبل با فروش خانه‌اش در شمال با پرداخت مبلغ رضایتنامه‌اش به باشگاه پدیده مشهد موفق به دریافت رضایت‌نامه و حضور در پرسپولیس شد و به این راحتی از تیم محبوبش جدا نخواهد شد.

با این حال، فرجی که اهل قائمشهر است شاید برای بیشتر بازی کردن و فیکس شدن در نهایت راضی به جدایی شود.
 

موضوعات مشابه

کاربران در حال مشاهده این موضوع (مجموع: 1, کاربران: 0, مهمان‌ها: 1)

بالا پایین