. . .

خبر یحیی گل‌محمدی دلایل استعفایش از سرمربیگری پرسپولیس را اعلام کرد

تالار گزارش ورزشی

.SAJAD.

مدیریت ارشد
پرسنل مدیریت
مدیر وب‌سایت
بلاگر
نام هنری
رمانیکی
شناسه کاربر
6625
تاریخ ثبت‌نام
2023-09-14
آخرین بازدید
موضوعات
53
نوشته‌ها
488
پسندها
725
امتیازها
153
سن
33
محل سکونت
gilan

  • #1
4795453.jpg

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در پایان نیم فصل اول بیست و سومین دوره رقابت‌های لیگ برتر استعفا و اعلام کرد که به دلیل مشکلاتی که تیمش با آن دست به گریبان بوده قادر به ادامه همکاری نیست.

به گزارش خبرنگار مهر، دیدار تیم‌های فوتبال مس رفسنجان و پرسپولیس از ساعت ۱۷:۳۰ امروز دوشنبه از هفته پانزدهم لیگ برتر در ورزشگاه شهدای صنعت مس رفسنجان برگزار شد که این دیدار در پایان با تساوی یک - یک خاتمه یافت. شهاب زاهدی (۴۲) برای پرسپولیس و شیمبا (۵۲- پنالتی) برای مس گلزنی کردند.

بعد از این دیدار یحیی گل محمدی در نشست خبری استعفایش از سرمربیگری تیم فوتبال پرسپولیس را اعلام کرد.

گل‌محمدی در این نشست خبری به قوانین من در اوردی امسال سازمان لیگ در تعیین سقف بودجه قراردادها اشاره کرد و گفت: از شروع فصل مشکلات زیادی داشتیم. وضع قوانین جدید خیلی به این شرایط دامن زد. متاسفانه ما از این موضوع ضربه خوردیم.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس ادامه داد: امیری، ترابی، عالیشاه، پورعلی گنجی و ... مصدوم بودند. تدارک خوبی از نظر تمرینات نداشتیم. اردوی خوبی نداشتیم. نیم فصل سختی داشتیم. هیچ نیم فصلی را به یاد ندارم این طور گذشته باشد.

وی افزود: نتوانستیم آن طور که باید آماده مسابقات باشیم. در نقل و انتقالات آن طور که باید یار نگرفتیم و ضعیف عمل کردیم. جنگ‌های رسانه ای را باختیم. جنگ های بیرون زمین را از دست دادیم. تیم بزرگ مثل پرسپولیس باید تدارکات بهتر و آدم‌های قویتری کنارش باشد تا رقابت کند.

یحیی گل محمدی در ادامه انتقاداتش از شرایط پرسپولیس در نیم فصل ادامه داد: نیم فصل سختی داشتیم. 30 امتیاز با این مشکلات گرفتیم که کار بزرگی بود. از بازیکنانم قدردانی می کنم. هر چه در توان داشتند گذاشتند.

گل محمدی پایان نشست خبری را با جمله هایی شوکه کننده همراه کرد. او با اشاره به مشکلات فراوانی که با باشگاه دارد عنوان کرد: مشکلات مالی زیادی داشتیم. شخصا نمی‌توانم ادامه دهم. سه ماه قبل با پرسپولیس فسخ کردم اما حرکتی که باعث دلگرمی شود را از باشگاه ندیدم. از همه پرسپولیسی‌ها که من را در این 4 سال تحمل کردند، تشکر می‌کنم. امیدوارم هر کسی که می آید موفق باشد. برای نفر جدید بهترین ها را آرزو می کنم.
 

موضوعات مشابه

پاسخ‌ها
0
بازدیدها
127

کاربران در حال مشاهده این موضوع (مجموع: 1, کاربران: 0, مهمان‌ها: 1)

بالا پایین