. . .

معرفی هفته اول جام بیستم خلیج فارس!(1399-1400)

تالار ورزش متفرقه

Sheydi_kara

رمانیکی خلاق
رمانیکی
شناسه کاربر
72
تاریخ ثبت‌نام
2020-10-12
آخرین بازدید
موضوعات
21
نوشته‌ها
212
پسندها
1,063
امتیازها
163
سن
20
محل سکونت
جایی که شاد باشم!

  • #1
سلام
هفته اول لیگ برتر!

مسابقات لیگ برتر فوتبال ایران از دو روز گذشته آغاز شد و عصر دیروز با برگزاری سه دیدار دیگر به پایان رسید. در این هفته هفت رقابت برگزار شد و دیدار تیم های صنعت نفت آبادان و پیکان تهران به دلیل آنچه شیوع کرونا اعلام شد، به زمان دیگری موکول شد!

خوب من در ابتدا یه خلاصه کلی از اتفاقات این هفته میگم و بعد در توضیحی گسترده تر اتافاقات مهم این هفته رو شرح میدم!

 

Sheydi_kara

رمانیکی خلاق
رمانیکی
شناسه کاربر
72
تاریخ ثبت‌نام
2020-10-12
آخرین بازدید
موضوعات
21
نوشته‌ها
212
پسندها
1,063
امتیازها
163
سن
20
محل سکونت
جایی که شاد باشم!

  • #2
خلاصه کلی از اتفاقات این هفته در دو روز متوالی به شرح زیر است

پرسپولیس، مدافع عنوان قهرمانی موفق نبود و در برابر سایپا به تساوی بدون گل رضایت داد. در آن سو استقلال تهران برخلاف سال های گذشته گام نخست را محکم برداشت و در نخستین دیدار لیگ برتری خود بدون حضور بازیکنان تازه واردش، با دو گل مس رفسنجان تازه وارد را شکست داد.

تراکتور در برابر نفت مسجدسلیمان در تبریز به نتیجه ای بهتر از تساوی بدون گل دست نیافت. گل گهر موفق شد با سه گل سپاهان و محرم نویدکیا را در هم بکوبد. امیر قلعه نویی به یک تسویه حساب نصفه و نیمه در آغاز لیگ بیستم با تیم سابقش دست یافت
.

شهرخودرو نیز در مشهد موفق شد ماشین سازی را با سه گل شکست دهد تا بر صدر جدول ایران به همراه نساجی تکیه زند. نساجی نیز در بازی خارج از خانه مقابل آلمینیوم توانست با همین تعداد گل پیروز شود!
 

Sheydi_kara

رمانیکی خلاق
رمانیکی
شناسه کاربر
72
تاریخ ثبت‌نام
2020-10-12
آخرین بازدید
موضوعات
21
نوشته‌ها
212
پسندها
1,063
امتیازها
163
سن
20
محل سکونت
جایی که شاد باشم!

  • #3
جدول لیگ برتر بیستم در پایان هفته نخست

rcgl_218975_202.jpg
 

Sheydi_kara

رمانیکی خلاق
رمانیکی
شناسه کاربر
72
تاریخ ثبت‌نام
2020-10-12
آخرین بازدید
موضوعات
21
نوشته‌ها
212
پسندها
1,063
امتیازها
163
سن
20
محل سکونت
جایی که شاد باشم!

  • #4
شهر خودرو و صدر نشینی در پایان هفته اول !

شلیک مرگ‌بار، به طاق دروازه ماشین‌سازان می‌نشیند تا عنابی‌های مشهد لیگ برتر بیستم را پُر‌قدرت آغاز کنند؛ شلیکی که ۲ بار بعد از آن توسط خود امین قاسمی‌نژاد و حسن جعفری تکرار شد تا شاگردان سیدمهدی رحمتی در نخستین تجربه سرمربیگری این مربی جوان در لیگ برتر به یک پیروزی شیرین ۳‌بر ۰ دست پیدا کنند. شهرخودرویی‌ها با این پیروزی یکی از بهترین شروع‌های تاریخشان در لیگ برتر را به نام خود ثبت کردند؛ بردی که فارغ از ضعف‌های ماشین‌سازی، برای نماینده مشهد بسیار حائز‌اهمیت بود. شهرخودرو با این برد با ۳‌امتیاز و تفاضل گل مشترک با نساجی قائمشهر در پایان هفته اول در صدر جدول لیگ برتر قرار گرفت؛ اتفاقی که شاید ارزش فنی نداشته باشد، اما بی‌تردید از حیث روحی‌روانی تیم جوان رحمتی را به آینده امیدوار می‌کند. در ادامه بریده‌هایی از اتفاقات این بازی را از نظر خواهید گذراند
.


شهرخودرو بدون اسپانسر در میدان

شهرخودرویی‌ها با لباس‌های عنابی همیشگی‌شان به ورزشگاه امام‌رضا (ع) مشهد رفتند. اما نکته جالب‌توجه، نبود تبلیغات روی پیراهن بازیکنان این تیم بود. عنابی‌ها که در آسیا هم با تبلیغ پوشاک «آل‌اشپورت» به میدان رفتند تا تعجب همگان را برانگیزند، این‌بار و در شروع لیگ برتر بیستم اسپانسر روی پیراهن نداشتند!

اولین ست رسمی رحمتی

اولین حضور رسمی رحمتی روی نیمکت شهرخودرو با ست مشکی لباسش همراه بود. رحمتی که در آسیا اگرچه اسمی سرمربی تیم بود، اما رسما روی سکو‌ها بود، در اولین تجربه رسمی سرمربیگری برای عنابی‌ها، ست تیپ مشکی را برای حضور کنار زمین انتخاب کرد. رحمتی در این بازی یکدست مشکی پوشیده بود و حتی از ماسک مشکی‌رنگ که نشان AFC روی آن حک شده بود، بهره می‌برد.


غیبت مشهدی‌ها روی نیمکت!

حسین بادامکی و رضا ناصحی، ۲ چهره مشهدی کادر شهرخودرو روی نیمکت بودند که در این بازی حضور نداشتند! گفته می‌شود بادامکی به‌دلیل بیماری با تیم نبوده، اما در‌مورد غیبت ناصحی علامت‌سؤال بزرگی مطرح است که چرا تنها‌عضو مشهدی باقی‌مانده در کادر فنی شهرخودرو، در این دیدار حاضر نبود؟



ادامه جزییات و توضیحات بیشتر از اتفاقات حواشی های بازی این تیم رو تو پست بعد میذارم !!!!

من فقط پست بذارم تو نگاه کنی ! @soom
 

Sheydi_kara

رمانیکی خلاق
رمانیکی
شناسه کاربر
72
تاریخ ثبت‌نام
2020-10-12
آخرین بازدید
موضوعات
21
نوشته‌ها
212
پسندها
1,063
امتیازها
163
سن
20
محل سکونت
جایی که شاد باشم!

  • #5
جزییات بازی شهرخوردرو (صدر نشین هفته اول!) و ماشین سازی

گل‌زنی رسمی بعد از ۵۶۸‌دقیقه

امین قاسمی‌نژاد، ستاره و بهترین بازیکن میدان شهرخودرو و ماشین‌سازی بود. قاسمی‌نژاد در این دیدار ۲ گل زد و یک پاس گل داد تا نمره‌ای عالی بگیرد. قاسمی‌نژاد عملکرد درخشانی را از خود به‌جای گذاشت. قاسمی‌نژاد با گل دقیقه‌۱۱ خود به طلسم ۵۶۸ دقیقه‌ای گل‌زنی عنابی‌ها در بازی‌های رسمی پایان داد.



زوج نه‌چندان‌مطمئن مدیون فراهانی

علی نعمتی و عرفان معصومی، ۲ دفاع‌وسط شهرخودرو در این بازی بودند که توانستند در بسته‌ماندن دروازه تیمشان موفق عمل کنند، اما عملکرد چندان‌مطمئنی نداشتند. شاهد این مدعا هم ۵ سیو فوق‌العاده سنگربان عنابی‌ها بود که اگر نبود میلاد فراهانی، شاید شهرخودرو در نبرد شب گذشته دروازه‌اش را باز‌شده می‌دید. میلاد فراهانی در این بازی ۵ واکنش تحسین‌برانگیز داشت که آخری در دقیقه‌۸۵ با واکنش سیدمهدی رحمتی، سرمربی تیم، که خود یک گلر بوده است، همراه شد. رحمتی در صحنه مهار ضربه ایستگاهی خطرناک تیم تبریزی در دقیقه‌۸۵ توسط فراهانی، شکار دوربین‌های تلویزیونی شد؛ صحنه‌ای که رحمتی دست‌زنان «به‌به» و گلرش را ستایش می‌کرد.


یک نیمه شهرخودرو، یک نیمه آسیایی

عملکرد فنی شهرخودرو با‌وجود تمام ضعف‌هایی که ماشین‌سازی در رساندن توپ به یکدیگر داشتند، در نیمه اول قابل‌قبول بود؛ نمایشی که هواداران شهرخودرو را به آینده امیدوار کرد. اما نیمه دوم ورق برگشت و شهرخودرویی‌ها نمایشی شبیه آنچه در آسیا نشان دادند، به تصویر کشیدند؛ بازی محتاطانه و ایراد در انتقال توپ از دفاع به حمله. البته دفاع باز و پُراشتباه ماشین‌سازان در دقایق پایانی نیمه دوم فرصت گل سوم را به شهرخودرو داد، اما نمی‌توان از این ضعف تیم رحمتی گذشت.


بیاتلو: می‌خواهم گریه کنم

سرمربی ماشین‌سازی گفت: مربی با این همه فشار کار می‌کند و وقتی انتقادی از سازمان لیگ و فدراسیون می‌شود، گوش نمی‌کنند. وحید بیاتلو بعد از شکست مقابل شهرخودرو در هفته نخست لیگ برتر فوتبال در نشست خبری، اظهار کرد: به تیم شهرخودرو تبریک می‌گویم. من مربیگری‌ام را از پیام مشهد شروع کردم و عِرق خاصی به شهر امام‌رضا (ع) دارم. شهرخودرو مهره‌هایی داشت که از ما بهتر بودند، اما من شهرخودرو را خوب ندیدم. وی ادامه داد: مربی با این همه فشار کار می‌کند و وقتی انتقادی از سازمان لیگ و فدراسیون می‌شود، گوش نمی‌کنند. صحبت می‌کنیم، می‌گویند حرف نزنیم و این هم از نحوه برگزاری لیگ. شرایط اقتصادی جامعه را می‌دانیم، اینکه ۱۰ تیم بدهکارند و پنجره نقل‌و‌انتقالاتشان بسته است. بیاتلو تصریح کرد: روزی که مایلی‌کهن در نشست خبری گریه می‌کرد، من تازه کارم را شروع کرده بودم و درک نمی‌کردم؛ اما الان می‌خواهم گریه کنم.


رحمتی: باید ضعف هایمان را رفع کنیم

سرمربی شهرخودرو گفت: معمولا ۳ هفته لیگ به شناخت تیم‌ها از همدیگر می‌گذرد. سیدمهدی رحمتی اظهار کرد: در‌مورد بازی باید بگویم ۳ هفته اول برای شناخت تیم‌ها از همدیگر سپری می‌شود. با بازیکنان تیم هم صحبت کردم و گفتم به‌دنبال ۳‌امتیاز هستیم. رحمتی ادامه داد: با قدرت و جدیت مسیری را که شروع کردیم، ادامه می‌دهیم تا به هدف اصلی که مدنظرمان است، برسیم. سرمربی شهرخودرو، درباره اینکه با توجه به عملکرد قاسمی‌نژاد، او حفظ خواهد شد، تصریح کرد: من قبل از بازی هم گفتم همه نفرات را تا آخر سال در اختیار داریم و یک مدافع میانی به ما اضافه خواهد شد.
 

Sheydi_kara

رمانیکی خلاق
رمانیکی
شناسه کاربر
72
تاریخ ثبت‌نام
2020-10-12
آخرین بازدید
موضوعات
21
نوشته‌ها
212
پسندها
1,063
امتیازها
163
سن
20
محل سکونت
جایی که شاد باشم!

  • #6
??شروع جذاب فصل با استقلال ? ?

استقلال فکری با توپ پر آمد

نیمه اول!


تیم فوتبال استقلال که در فصول گذشته شروع خوبی نداشت و فصل نوزدهم را با شکست شروع کرده بود، بیستمین دوره لیگ برتر را با پیروزی برابر مس رفسنجان آغاز کرد. شاگردان محمود فکری که با همان ترکیب فصل گذشته به میدان رفتند و به‌دلیل باز‌نشدن پنجره نقل‌و‌انتقالات خبری از بازیکنان جدید نبود، در نیمه اول این دیدار موقعیت‌های زیادی به دست آوردند؛ اما نتوانستند از آن‌ها استفاده کنند. البته تیم مس رفسنجان موقعیت‌های خوبی برای باز‌کردن دروازه استقلال داشت، اما این تیم هم نتوانست از این فرصت‌ها استفاده کند تا نیمه اول با تساوی بدون گل به پایان برسد.

نیمه دوم!

نیمه دوم، اما وضعیت متفاوتی داشت و آبی‌پوشان فرصت‌های خوبی برای باز‌کردن دروازه حریف پیدا کردند که توانستند استفاده بهتری از آن‌ها ببرند و به ۳ امتیاز بازی اول در لیگ بیستم دست پیدا کنند. استقلال که در فصول گذشته شروع خوبی در لیگ برتر نداشت، این‌بار با کادر فنی جدیدش توانست پیروزی شیرینی را کسب کند و به ۳ امتیاز اول از لیگ بیستم برسد تا موقعیت خوبی در جدول برای خودش دست‌و‌پا کند. استقلال فصل گذشته در‌حالی‌که آندره‌آ استراماچونی سرمربی این تیم بود، لیگ را با شکست شروع کرد، اما این‌بار فکری برعکس مربی ایتالیایی عمل کرد و با یک پیروزی کارش را در لیگ بیستم آغاز کرد.

وریا باز هم اولین گل فصل استقلال را زد!!! (تو فقط گل بزن من نگات کنم??????)

کاپیتان استقلال موفق شد نخستین گل تیمش در لیگ جدید را به ثمر برساند. این برای دومین فصل است که وریا غفوری اولین گل استقلال در لیگ برتر را به ثمر می‌رساند. او در لیگ هجدهم و در‌حالی‌که استقلال در اولین دیدارش مقابل پیکان بدون گل متوقف شده بود، در هفته دوم ۲ بار دروازه ذوب‌آهن را باز کرد تا اولین گل آبی‌پوشان در لیگ برتر را به ثمر رسانده باشد. حالا وریا غفوری با باز‌کردن دروازه ناصر سالاری و مس رفسنجان، برای دومین‌بار در ۳ فصل گذشته، اولین گل استقلال در لیگ برتر را به ثمر می‌رساند.
 

Sheydi_kara

رمانیکی خلاق
رمانیکی
شناسه کاربر
72
تاریخ ثبت‌نام
2020-10-12
آخرین بازدید
موضوعات
21
نوشته‌ها
212
پسندها
1,063
امتیازها
163
سن
20
محل سکونت
جایی که شاد باشم!

  • #7
سپاهان و دیدار با تیم سرمربی سابقش !

انتقام قلعه‌نویی از سپاهان :icon_popcorn: ?

دیدار تیم‌های فوتبال گل‌گهر و سپاهان در هفته اول بیستمین دوره رقابت‌های لیگ برتر عصر دیروز در سیرجان برگزار شد که در آن شاگردان امیر قلعه‌نویی برابر میهمان خود به برتری ۳‌بر ۱ دست یافتند. در این دیدار ابتدا محمدرضا حسینی در دقیقه ۱۳ برای سپاهان گل زد تا شاگردان محرم نویدکیا از میزبان خود پیش بیفتند، اما این پایان کار نبود و آبی‌پوشان گل‌گهر توانستند توسط سعید صادقی در دقیقه ۳۰، گادوین منشا در دقیقه ۵۵ و یونس شاکری در دقیقه‌۵۸ به گل برسند و کار زرد‌های اصفهان را تمام کنند. گادوین منشا، مهاجم نیجریه‌ای گل‌گهر، با ۲ حرکت عالی در کمتر از ۵ دقیقه باعث برتری سه‌گله تیمش مقابل سپاهان شد.

منشا ابتدا در دقیقه‌۵۵ روی سانتر بهنام برزای و با یک ضربه سر عالی دروازه پیام نیازمند را باز کرد و سپس در یک ضدحمله در دقیقه‌۵۸ یونس شاکری را در موقعیت تک‌به‌تک با پیام نیازمند قرار داد تا زوج قدبلندش در خط حمله سومین گل تیمش را نیز به ثمر برساند؛ نتیجه‌ای که شاید برای خیلی‌ها باورنکردنی به نظر بیاید. یونس شاکری گل اول گل‌گهر را با ضربه سر برای این تیم ساخته بود که هر ۲ مهاجم قلعه‌نویی با یک گل و یک پاس گل فعلا آمار فوق‌العاده‌ای برای شروع رقابت‌های لیگ داشته باشند
 

Sheydi_kara

رمانیکی خلاق
رمانیکی
شناسه کاربر
72
تاریخ ثبت‌نام
2020-10-12
آخرین بازدید
موضوعات
21
نوشته‌ها
212
پسندها
1,063
امتیازها
163
سن
20
محل سکونت
جایی که شاد باشم!

  • #8
پرسپولیس !


پرسپولیس در خط حمله وضعیتی بحرانی را تجربه می کند و همه نگاه ها به بازیکنی است که تجربه آن چنانی در لیگ ندارد. درشرایطی که درکنار مهدی عبدی، امیر روستایی، آرمان رمضانی و آریا برزگر در خط حمله سرخ ها ایفای نقش می کنند. از این جمع کادر فنی به روستایی و برزگر اعتقاد چندانی ندارند و رمضانی نیز با سیستم و روش بازی پرسپولیس همخوانی ندارد و چندان با کیفیت نشان نداده وعبدی با تمام امیدواری‌هایی که ایجاد کرده اصطلاحاً بگیرو نگیر دارد و همیشه در یک سطح نیست.

در این شرایط باشگاه پرسپولیس به دنبال جذب بازیکن جدید است تا به نوعی خلاء به وجود آمده در خط آتش را پر کند. حتی خبری درباره مذاکره سرخ ها با مرتضی تبریزی مهاجم مصدوم استقلال به گوش خورد که این خبر را مطهری، عضو کادر فنی این تیم تکذیب کرد. با این حال تحرکات باشگاه پرسپولیس برای جذب بازیکن جدید ادامه دارد و آن ها در تلاشند بازیکنی با کیفیت را برای خط حمله خود به خدمت بگیرند تا از شر این بی بازیکنی خلاص شوند. شاید اگر سازمان لیگ جذب بازیکن خارجی را ممنوع نکرده بود باشگاه پرسپولیس تصمیمات دیگری اتخاذ می کرد
 

Sheydi_kara

رمانیکی خلاق
رمانیکی
شناسه کاربر
72
تاریخ ثبت‌نام
2020-10-12
آخرین بازدید
موضوعات
21
نوشته‌ها
212
پسندها
1,063
امتیازها
163
سن
20
محل سکونت
جایی که شاد باشم!

  • #9
البته که میدونید تنها بازی که این هفته برگذار نشده بازی صنعت نفت آبادان و پیکان تهران بود که قرار بود در آبادان برگذار بشه ولی برگذار نشد و علت لغو اون رو شیوع کرونا اعلام کردن!
تالبته در هفته های پیش رو یک زمان رو تعیین میکنند و این بازی بگذار خواهد شد!
 

Sheydi_kara

رمانیکی خلاق
رمانیکی
شناسه کاربر
72
تاریخ ثبت‌نام
2020-10-12
آخرین بازدید
موضوعات
21
نوشته‌ها
212
پسندها
1,063
امتیازها
163
سن
20
محل سکونت
جایی که شاد باشم!

  • #10
خوب این تمام اتفاقات هفته اول بود منتظرم باشید تا با اتفاقاات هفته دوم این لیگ جذاب برگردم ? ? ?
 

موضوعات مشابه

کاربران در حال مشاهده این موضوع (مجموع: 2, کاربران: 0, مهمان‌ها: 2)

بالا پایین