. . .

بحث و گفتگو تردز تقریباً نیمی از کاربران فعالش را فقط در یک هفته از دست داده است

تالار متفرقه دیجیتال
وضعیت
موضوع بسته شده است و نمی‌توان پاسخ جدیدی فرستاد.

HELMET

رفیق رمانیکی
رمانیکی
نام هنری
دارچینِ سبـز
شناسه کاربر
1049
تاریخ ثبت‌نام
2021-10-12
آخرین بازدید
موضوعات
780
نوشته‌ها
1,856
راه‌حل‌ها
5
پسندها
136
امتیازها
438
سن
91
محل سکونت
Overgreen
وب سایت
pin.it

  • #1
درحالی‌که مارک زاکربرگ از ۱۰ میلیون کاربر فعال روزانه تردز خبر داده، این شبکه‌ی اجتماعی نیمی از کاربران فعال خود را طی یک هفته از دست داده است.

میلیون‌ها کاربر فقط چند روز پس‌ از راه‌اندازی تردز، در این شبکه‌ی اجتماعی ثبت‌نام کردند؛ اما حفظ این کاربران موضوع دیگری است.
داده‌های SimilarWeb نشان می‌دهد تعداد کاربران فعال روزانه‌ی تردز طی یک هفته از ۴۹ میلیون نفر به ۲۳٫۶ میلیون‌ نفر کاهش یافته است و این یعنی با وجود عجله‌ی میلیون‌ها کاربر برای ثبت‌نام در پلتفرم مذکور، همه‌ی آن‌ها به‌طور منظم از این شبکه‌ی اجتماعی استفاده نمی‌کنند.
دراین‌میان، گویا مارک زاکربرگ اصلاً نگران نیست؛ زیرا اخیراً خوش‌بینی خود را به پلتفرم اجتماعی جدیدش اعلام کرده است. مدیرعامل متا با انتشار پستی در تردز گفت:
رشد اولیه از پیش‌بینی‌ها ما بیشتر بود. اکنون روزانه ۱۰ میلیون کاربر فعال داریم که خیلی بیشتر از انتظارات است. تثبیت‌شدن به زمان نیاز دارد؛ اما هنگامی‌که به ثبات برسیم، روی رشد جامعه‌ی کاربری تمرکز خواهیم کرد. این روند را با راه‌اندزای ریلز، استوری، IG، فیسبوک و...، بارها تجربه کرده‌ایم و اطمینان داریم که تردز نیز در مسیر درستی قرار دارد.
داده‌های SimilarWeb براساس میزان استفاده‌ی کاربران اندروید ارائه شده است؛ زیرا ردیابی این‌ افراد آسان‌تر از ردیابی کاربران iOS است. گفتنی است که آمار مربوط به کاربران iOS نیز هفته‌ی آینده منتشر خواهد شد.
فورچن می‌نویسد که تعداد مخاطبان تردز با ۲۳٫۶ میلیون کاربر فعال، حدود ۲۲ درصد کاربران فعال توییتر است. استفاده‌ی روزانه از این برنامه در ۷ جولای ۲۰۲۳ به‌طور متوسط ۲۱ دقیقه در روز بوده؛ ولی تا ۱۴ جولای ۲۰۲۳ به حدود ۶ دقیقه کاهش یافته است. SimilarWeb نیز می‌گوید:

تردز هنوز بسیاری از ویژگی‌های اساسی را ندارد و باید دلیل قانع‌کننده‌ای برای مهاجرت از توییتر به کاربران ارائه دهد. البته توییتر نیز اخیراً در حفظ کاربران خود چندان موفق نبوده است؛ زیرا تعداد افرادی که به‌طور منظم از شبکه‌ی اجتماعی ایلان ماسک استفاده می‌کنند، از ۱۹ درصد در می ۲۰۲۲ به ۱۶ درصد در می ۲۰۲۳ کاهش یافته است.
 
  • گل رز
واکنش‌ها[ی پسندها]: 1 user
وضعیت
موضوع بسته شده است و نمی‌توان پاسخ جدیدی فرستاد.

موضوعات مشابه

کاربران در حال مشاهده این موضوع (مجموع: 1, کاربران: 0, مهمان‌ها: 1)

بالا پایین