. . .

بحث و گفتگو مایکروسافت نسخه macOS ویژوال استودیو را رها می‌کند

تالار متفرقه دیجیتال
وضعیت
موضوع بسته شده است و نمی‌توان پاسخ جدیدی فرستاد.

HELMET

رفیق رمانیکی
کاربر نقره‌ای
کاربر ثابت
رمانیکی
نام هنری
دارچینِ سبـز
شناسه کاربر
1049
تاریخ ثبت‌نام
2021-10-12
آخرین بازدید
موضوعات
780
نوشته‌ها
1,856
راه‌حل‌ها
5
پسندها
145
امتیازها
438
سن
91
محل سکونت
Overgreen
وب سایت
pin.it

  • #1
مایکروسافت ویژوال استودیو / Visual Studio لوگو پس زمینه بنفش

مایکروسافت اعلام کرده است که پشتیبانی از نسخه‌ی مک ویژوال استودیو سال آینده به پایان می‌رسد.

مایکروسافت رسماً اعلام کرده است که به‌زودی پشتیبانی از نسخه‌ی مک بوک ویژوال استودیو (Visual Studio for Mac) به پایان می‌رسد. جدیدترین نسخه‌ی این نرم‌افزار در پلتفرم مک، تا آگوست ۲۰۲۴ (مرداد و شهریور ۱۴۰۳) تحت پشتیبانی مایکروسافت خواهد بود.
مایکروسافت در بیانیه‌ای مطبوعاتی می‌گوید که تصمیم گرفته تمامی منابع و تمرکزش را صرف بهینه‌سازی Visual Studio و Visual Studio Code کند و «هیچ فریم‌ورک، ران‌تایم و زبان جدیدی به نسخه‌ی مک ویژوال استودیو اضافه نخواهد شد.» البته مایکروسافت به انتشار به‌روزرسانی امنیتی در ۱۲ ماه آینده متعهد شده است.
ویژوال استودیو ۲۰۲۲ با بازطراحی بزرگ در نسخه‌ی مک همراه شد که شامل رابط کاربری بومی و بهینه‌سازی برای اپل سیلیکون بود و به‌طور کامل سراغ معماری ۶۴ بیت رفت. مایکروسافت نخستین‌بار در سال ۲۰۱۶ ویژوال استودیو را برای مک منتشر کرد.

مایکروسافت به کاربران مک توصیه کرده است که پس از پایان پشتیبانی، برای دسترسی به ویژوال استودیو از ماشین‌های مجازی یا سرورهای ابری استفاده کنند. در صورت تمایل می‌توانید به‌جای این کار از نرم‌افزار Rider استفاده کنید. با وجود پایان پشتیبانی از ویژوال استودیو، نرم‌افزار ویژوال استودیو کد فعلاً دردسترس کاربر مک خواهد بود.
 
وضعیت
موضوع بسته شده است و نمی‌توان پاسخ جدیدی فرستاد.

موضوعات مشابه

کاربران در حال مشاهده این موضوع (مجموع: 1, کاربران: 0, مهمان‌ها: 1)

بالا پایین