. . .

خبر مایکروسافت با پایتون، اکسل را کاربردی‌تر می‌کند

تالار متفرقه دیجیتال
وضعیت
موضوع بسته شده است و نمی‌توان پاسخ جدیدی فرستاد.

HELMET

رفیق رمانیکی
رمانیکی
نام هنری
دارچینِ سبـز
شناسه کاربر
1049
تاریخ ثبت‌نام
2021-10-12
آخرین بازدید
موضوعات
780
نوشته‌ها
1,856
راه‌حل‌ها
5
پسندها
133
امتیازها
438
سن
91
محل سکونت
Overgreen
وب سایت
pin.it

  • #1


اضافه شدن پایتون به مایکروسافت اکسل

با اضافه‌شدن پایتون به اکسل، کاربران می‌توانند داده‌ها را ازطریق زبان برنامه‌نویسی محبوب اصلاح کنند و سراغ استفاده از فرمول‌ها بروند.

مایکروسافت از اضافه‌شدن زبان برنامه‌نویسی محبوب پایتون به نرم‌افزار اکسل خبر داده است. پیش‌نمایش عمومی این قابلیت از امروز دردسترس است تا کاربران اکسل بتوانند ازطریق پایتون داده‌ها را اصلاح و تجزیه‌و‌تحلیل کنند.
براساس بیانیه‌ی مطبوعاتی مایکروسافت، کاربران می‌توانند با بهره‌گیری از پلات‌ها و کتابخانه‌های پایتون، داده‌ها را اصلاح کنند و سپس سراغ استفاده از فرمول‌ها و نمودارهای اکسل بروند. به‌لطف پایتون می‌توان تجزیه‌و‌تحلیل داده‌ها را به‌صورت پیشرفته انجام داد.
برای دسترسی به پایتون در اکسل لازم نیست که نرم‌افزار یا افزونه‌ای مجزا نصب کنید. مایکروسافت ازطریق همکاری با شرکت Anaconda کتابخانه‌های محبوب پایتون را به اکسل اضافه می‌کند.

محاسبات پایتون ازطریق سرورهای ابری مایکروسافت انجام می‌گیرند و نتایج به داخل اکسل برگردانده می‌شوند. کاربران اکسل می‌توانند فرمول و PivotTable و نمودارهای جدید را به‌طور کامل براساس داده‌های پایتون بسازند.
قابلیت‌های پایتون در اکسل صرفاً برای کسانی ارائه می‌شود که کاربر اینسایدر (کانال بتا) سرویس مایکروسافت ۳۶۵ هستند. ادغام پایتون و اکسل در ابتدا صرفاً برای کاربران ویندوز انجام می‌شود؛ اما به‌زودی برای سایر پلتفرم‌ها نیز ارائه خواهد شد.
 
وضعیت
موضوع بسته شده است و نمی‌توان پاسخ جدیدی فرستاد.

موضوعات مشابه

کاربران در حال مشاهده این موضوع (مجموع: 1, کاربران: 0, مهمان‌ها: 1)

بالا پایین