. . .

خبر لزوم تقویت کادر فنی کشتی آزاد/ یزدانی زمانی برای کسب آمادگی ندارد

تالار گزارش ورزشی

.SAJAD.

مدیریت ارشد
پرسنل مدیریت
مدیر وب‌سایت
بلاگر
نام هنری
رمانیکی
شناسه کاربر
6625
تاریخ ثبت‌نام
2023-09-14
آخرین بازدید
موضوعات
53
نوشته‌ها
490
پسندها
725
امتیازها
153
سن
33
محل سکونت
gilan

  • #1
4285199.jpg

کارشناس کشتی آزاد معتقد است بهتر بود یزدانی برای جراحی کتف کمی صبر می‌کرد چون با سپری کردن دوره نقاهت وقت زیادی برای آمادگی جهت حضور در المپیک را ندارد.

مراد محمدی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، درباره وضعیت کشتی آزاد و نتایجی که تیم ملی کسب کرده است، گفت: من از وضعیت قرارداد مربیان و سرمربی تیم ملی کشتی آزاد اطلاعی ندارم اما با توجه به اینکه در سال المپیک هستیم کار به مراتب سنگین و سخت‌تر می‌شود. تیم ملی در مسابقات جهانی محک جدی خورد و برخی نفرات هم به کادرفنی اضافه شدند. قبل از مسابقات جهانی پیش‌بینی این را داشتم که کار سخت خواهد بود. الان هم در سال منتهی به المپیک همین وضعیت را داریم.

وی افزود: در مسابقات جهانی هم کشتی‌گیران بیشتر به خاطر مسائل تاکتیکی شکست خوردند. کشتی‌گیران در خیلی از مبارزه ها می‌توانستند پیروز میدان شوند اما به هر دلیلی نتیجه را واگذار کردند و نتوانست پیروزی را حفظ کنند. اعضای کادرفنی در حد توانشان زحمت کشیدند اما فکر می‌کنم بهتر باشد دبیر به موضوع ورود کند و در مورد کشتی آزاد تصمیم بگیرد. او از جنس کشتی است و بهتر می‌تواند در مورد آینده این تیم تصمیم بگیرد. به هر حال آن‌ها باید پاسخگوی نتایج تیم ملی در المپیک باشند. قطعاً اگر کادرفنی تیم ملی تقویت شود به نفع کشتی آزاد است.
 

.SAJAD.

مدیریت ارشد
پرسنل مدیریت
مدیر وب‌سایت
بلاگر
نام هنری
رمانیکی
شناسه کاربر
6625
تاریخ ثبت‌نام
2023-09-14
آخرین بازدید
موضوعات
53
نوشته‌ها
490
پسندها
725
امتیازها
153
سن
33
محل سکونت
gilan

  • #2
کارشناس کشتی آزاد در مورد وضعیت حسن یزدانی و بازگشت او به المپیک گفت: من در مورد یزدانی معتقد بودم او برای عمل کتف باید کمی صبر می‌کرد. بهتر بود او همه جوانب را می‌سنجید و دست به چنین اقدامی می‌زد. البته قطعاً یزدانی همه شرایط را بررسی کرده و به این نتیجه رسیده بود که تحت عمل جراحی قرار بگیرد. او کشتی‌گیر حرفه‌ای و کاربلد است. ضمن اینکه قطعاً مشاورانی هم داشته و با آن‌ها شرایط را بررسی کرده و به این نتیجه رسیده است. اما قطعاً با شرایطی که دارد کار او سخت خواهد شد. عمل کتف شرایط سختی دارد و به گفته پزشکان دوره نقاهت ۵ الی ۶ ماهه هم نیاز دارد.

وی گفت: یزدانی بعد از ۶ ماه تازه می‌تواند کار را شروع کند و بعد از آن باید ببینید کتفش چقدر می‌تواند فشار را تحمل کند. المپیک هم تقریباً ۹ ماه دیگر برگزار می‌شود و عملاً با این شرایط یزدانی وقتی برای رسیدن به آمادگی ندارد. کار او سخت است و ما هم مثل علیرضا دبیر دعا می‌کنیم او بتواند برگردد و دوباره با آمادگی کامل کشتی بگیرد. او کشتی‌گیر باغیرتی است و مطمئناً تلاش می‌کند با آمادگی کامل روی تشک برود. اینکه او به المپیک برسد یا نه از حالا قابل پیش‌بینی نیست. خیلی از صحبت‌ها در حد گمانه‌زنی است و باید زمان بگذرد تا ببینم چه اتفاقی می‌افتد.

مرادی در مورد نام مدعیانی که در وزن ۸۶ کیلوگرم مطرح می‌شوند، اظهارداشت: در حال حاضر کشتی‌گیر وزن ۸۶ کیلوگرم ما حسن یزدانی است که اسطوره کشتی آزاد است. باید تکلیف او مشخص شود و بعد در مورد مدعیان صحبت کنیم. به نظرم همین صحبت‌ها هم یک بار روانی مضاعف به یزدانی وارد می‌کند. او باید استراحت کند تا شرایطش بهتر شود. این صحبت‌ها تنها باعث می‌شود او یک فشار و استرس مضاعف پیدا کند.
 

موضوعات مشابه

کاربران در حال مشاهده این موضوع (مجموع: 1, کاربران: 0, مهمان‌ها: 1)

بالا پایین