. . .

عکس موزه های فرانسه

تالار موزه‌ها

at♧er

رمانیکی نقره‌ای
کاربر ثابت
رمانیکی
شناسه کاربر
1484
تاریخ ثبت‌نام
2022-01-03
آخرین بازدید
موضوعات
124
نوشته‌ها
837
راه‌حل‌ها
7
پسندها
3,809
امتیازها
483
محل سکونت
مثلث برمودا ∆

  • #1
فرانسه، کشوری از تاریخ، میراث، فرهنگ و سنت است. هر ساختمان، کاخ، بناهای تاریخی و حتی خیابان های این کشور منعکس کننده جوهر واقعی فرهنگ فرانسه است اما تاریخ و فرهنگ فرانسه در موزه‌های زیبای این کشور به بهترین وجه ممکن نمایش داده می شود. تمام موزه‌های فرانسه یک اثر هنری باورنکردنی است که هزاران هزار نفر را از سراسر جهان به خود جلب می کند. در حالی که برخی از آنها به خاطر هنر و مجسمه های خود شناخته می شوند، برخی دیگر به خاطر نقاشی های سه بعدی و نمایش الکترونیکی مورد ستایش قرار میدهند.

با ما همراه باشید تا برترین موزه‌های فرانسه آشنا شوید.

موزه لوور​

کمتر کسی در جهان است که اسم موزه بزرگ لوور را نشنیده باشد، موزه زرق و برق دار لوور نمایش آثار هنری و مجسمه های هنرمندان مشهور جهان است. موزه لوور در این لیست یکی از محبوب ترین موزه های فرانسه و یکی از مکانهای دیدنی در پاریس است. بنای قدرتمند موزه لوور در قلب کشور فرانسه واقع شده است و در واقع قلعه ارتش فرانسه بوده است. این موزه با وسعت بیش از 21000 هکتار، به گالری های مختلف مانند اسلامی ، رومی، یونانی و انگلیسی تقسیم می شود. هر گالری دارای مجموعه های شگفت انگیزی از نقاشی ها، مجسمه ها و آثار باستانی دوران باستانی و قرون وسطایی است. اگر عاشق هنر هستید، موزه لوور در پاریس باید در صدر لیست شما قرار داشته باشد.

موزه اورسی​


یکی از موزه های معروف فرانسه، این موزه است جایی که از شگفتی های آن متحیر می شوید، با نمایش آثار برجسته هنری ژان آگوست، یوهان بارتولد جونگ کیند، برته موریزوت و یوئن کارری و غیره، این موزه قدیمی به عنوان یک بنای تاریخی مرمت شده ملی است و در طول سال، مجموعه ای از علاقه مندان به هنر و تاریخ را به خود جلب می کند. این یکی از جذاب ترین مکان ها برای دیدن در پاریس و فرانسه به حساب می آید.

موزه ارتش​


موزه ارتش موسوم به موزه نظامی ملی فرانسه و در قلب پاریس قرار دارد و در سال 1905 برای عموم افتتاح شد. با 6 بخش یعنی حیاط اصلی و مجموعه توپخانه، زره و سلاح قدیمی، بخش مدرن، بخش معاصر موزه، چارلز دوگل و بناهای کابینت، این موزه اشیاء و آثار باستانی ارتش فرانسه را به نمایش می گذارد و مسافران و تورریسست ها را ازهر نوع سلیقه ای جذب خود می کند. مجموعه ای از سلاح ها، زره پوش ها ، لباس شخصی ، مجموعه های تاج ، باتوم های باتلاق و شمشیر های تشریفاتی که در گالری های مختلف موزه نمایش داده می شوند، نمایشگاه های اصلی به جز نقاشی ها و بایگانی های تاریخ جنگ های فرانسه نیز از دیگر جاذبه های این موزه به حساب می آید.

رودین​

موزه رودین


موزه رودین که به مجسمه ساز فرانسوی آگوست رودین تقدیم شده است، یکی دیگر از موزه های جالب در فرانسه است. این موزه که در یک ساختمان پر زرق و برق واقع شده است، دارای دکوراسیون هنری و گالری های بزگ است و 8000 نقاشی، 6600 مجسمه و 7000 اثر هنری در آن به نمایش در آمده است. علاوه بر این، موزه رودین دارای یک بایگانی چشمگیر با بیش از 80000 عکس قدیمی است. لازم به ذکر است که این موزه دارای گالری اختصاصی برای آثار کامیل کلودل است. این مکان زیبا توسط یک باغ مجلل و یک دریاچه کوچک احاطه شده است. موزه رودین یکی از بهترین مکانهای دیدنی پاریس به حساب می آید.

موزه ژاکمارت​



این مکان در مجاورت قصر دلاکن کوارد قرار دارد. مکان دیگری از نمایش آثار هنری شگفت انگیز است. موزه ژاکمارت با توجه به اینکه یکی از عجیب ترین موزه های فرانسه میباشد و اینکه نقاشی ها و مجسمه های معروف هنری ماتیس ، پیکاسو ، هنری روسو ، آلفرد سیسلی و چیم ساوتین را در خود جای داده است میتواند برای بازدید بسیار جذاب و سرگرم کننده باشد.

کاخ ورسای​



کاخ ورسای یکی دیگر از نام های برجسته در لیست بهترین موزه های فرانسه و پاریس است و قطعا یکبار بازدید از آن ضروری است. ساختار زیبا، چشمه های موسیقی و دکوراسیون هنری هر مسافری را که به آنجا سفر می کند مجذوب خود می کند. اشیاء هنری، زره ها و نقاشی ها و مجسمه های حاکمان فرانسوی که در موزه کاخ ورسای نمایش داده شده اند، احتمالاً بازتاب جوهر و روح واقعی دوره قرون وسطایی و دوره رنسانس تاریخ است. برای گشت و گذار در باغ سرسبز پیرامون کاخ، قدم بزنید و از زیبایی سورئال آن مکان لذت ببرید.

گالری و موزه هنرهای معاصر تاپیزو​



بدون تردید، گالری و موزه هنرهای معاصر گالری تاپیزو یکی از موزه های خاص در فرانسه است که نقاشی های خلاقانه هنرمند فرانسوی تاپیزو را به نمایش می گذارد. این نقاش معروف بیشتر با ایجاد آثار متفاوت و بی نظیر با ماسه و رنگدانه های طبیعی شناخته شده است و با سلیقه همه بازدید کننده هایی که از گالری وی بازدید می کنند تعامل دارد.

موزه مشاغل روشنگر​


اگر در فرانسه هستید و از این موزه دیدن نمی کنید، یک اشتباه بزرگ را مرتکب شدید. این موزه منحصر به فرد در فرانسه است، جایی که نقاشی ها و مجسمه ها با جلوه های چند رسانه ای همراه با موسیقی نمایش داده می شوند. گالری هایی با آثار پیکاسو، میکل آنژ و رافائل وجود دارد که با نور و صدا به نمایش در می آیند و جلوه ای سه بعدی شگفت انگیز به آنها می بخشد، تقریبا غیر واقعی به نظر می رسد. پس بازدید از موزه مشاغل روشنگر را در لیست برنامه های خود قرار دهید.

موزه هوابرد​



موزه هوابرد در خاطرات دلپذیر چتربازان آمریکایی، که در نرماندی چتربازی می کردند ساخته شد. ساختمان اصلی موزه "واکو" به شکل یک چتر نجات ساخته شده است و از یک هواپیمای مسافرتی معتبر "واکو" تشکیل شده است. این مکان با داشتن هواپیماهای باری، مهمات، لباس، نمایشگاه های جنگ جهانی اول و وسایل عتیقه سربازان فرانسوی، یکی از جالب ترین موزه های فرانسه است که در محلی عجیب و غریب واقع شده است.

سایت بزرگ گراند​



سایت بزرگ گراند قطعا یکی از جالب ترین و شگفت انگیزترین موزه های فرانسه است و نمایش ویژگی های مختلف جغرافیایی و توپوگرافی خیره کننده ای دارد. غارهای عظیم، توپوگرافی سنگ آهک و سازه های کریستالی در سه غار گسترده گسترش یافته است و راهنماهای انگلیسی زبان همه را به یک پیاده روی در زیر اتاق های زیرزمینی این موزه طبیعی شگفت انگیز سوق می دهند.

مرکز ژرژ پامپیدو​

مرکز ژرژ پومپیدو از زمان تأسیس در سال 1977 همیشه با معماری عجیب و غریب خود بازدید کنندگان را مجذوب خود کرده است. دیوارهای شبیه لگو آن همواره حواس عاشقان هنر و حتی بچه هایی را که بازدید می کنند، پرت کرده است.
اعم از سورئالیسم تا هنر پاپ، این موزه منحصر به فرد دارای دو طبقه است که بیش از 65000 قطعه از هنر مدرن از موزه ملی هنر مدرن فرانسه است. یکی از مواردی که این موزه را به یکی از بهترین موزه های فرانسه تبدیل می کند مجموعه ای عظیم از آثار ماتیس است. دیوارهای این موزه خاطره ای به یاد ماندنی و زیبا از ژرژ پامپیدو را تا مدتها در ذهن هر شخصی حفظ می کند. بنابراین پیشنهاد می کنیم در سفر به فرانسه این موزه را در لیست بازدید خود قرار دهید. نکته هیجان انگیزی که وجود دارد اینست که از طبقه ششم ساختمان این موزه می توانید شاهد منظره پانورامای شهرشوید و از آن لذت ببرید.

موزه ملی هنرهای مدرن​



موزه ملی هنرهای مدرن به دلیل بزرگ بودن، جایگاه خود را در لیست بهترین موزه های فرانسه بدست آورده است. این بنا به عنوان دومین موزه بزرگ فرانسه ثبت شده است و مساحتی حدوداً 17000 متر مربع زیربنا را به خود اختصاص داده است. بی نظیرترین و قابل توجه ترین آثار هنری مدرن در فرانسه، که سالانه تعداد زیادی بازدید کننده از سراسر جهان را به خود جلب می کند. اعتقاد بر این است که این موزه نخستین موزه در اروپا است که با انگیزه اصلی ترویج هنر معاصر تأسیس شده است و این یک بخش ضروری از برنامه سفر مسافرتی متعصب و عمیق در تاریخ می باشد.
 
نام موضوع : موزه های فرانسه دسته : موزه‌ها

موضوعات مشابه

کاربران در حال مشاهده این موضوع (مجموع: 1, کاربران: 0, مهمان‌ها: 1)

بالا پایین