. . .

خبر سلامت کارگران الویت اصلی هیئت ورزش کارگری زنجان است!

تالار ورزش متفرقه

.Mahdieh

رمانیکی حامی
نویسنده افتخاری
شناسه کاربر
940
تاریخ ثبت‌نام
2021-09-17
آخرین بازدید
موضوعات
308
نوشته‌ها
919
پسندها
3,381
امتیازها
340
سن
24
محل سکونت
√کره خاکی√

  • #1
رئیس هیئت ورزش کارگری استان زنجان با بیان اینکه کارگران نقش کلیدی در تولید کشور دارند گفت: سلامت کارگران الویت اصلی هیئت ورزش کارگری زنجان است.
عزیز طبیانی، رئیس هیئت ورزش کارگری استان زنجان در گفت‌وگو با فارس اظهار داشت: کارگران به عنوان بخش بسیار بزرگ جامعه نقش اثرگذاری در صنعت، تولید، خدمات، بهره‌وری کار و رشد اقتصادی کشور ایفا می‌کنند.

رئیس هیئت ورزش کارگری استان زنجان افزود: اثربخشی این قشر از جامعه در صورت مهیا بودن شرایط نسبی اقتصادی و ارکان مختلف تولید، زمانی می‌تواند نمود پیدا کند که نشاط و سلامت کارگران در محیط کار مورد توجه قرار گیرد.

وی با بیان اینکه بخش مهمی از مباحث سلامت، نشاط محیط کار و ایجاد انگیزه‌های کارگران در موضوع ورزش کارگران نهفته است، تصریح کرد: با توجه به سهم چشم‌گیر کارگران در جامعه از لحاظ جمعیتی و حتی خانوار آنها که با این احتساب شاید نیمی از جمعیت کشور را شامل شوند، نشاط و سلامت جسمی و روحی کارگران در نشاط جامعه بسیار تاثیرگذار بوده و سلامت جامع را در همه ابعاد تحت تاثیر قرار خواهد داد و بدین ترتیب جامعه سالم پویای کارگری، جامعه بانشاط را موجب خواهد شد.

رئیس هیئت ورزش کارگری استان زنجان ابراز داشت: پرسنل شرکت‌ها از سالن‌ها و رشته بدن سازی استقبال خوبی دارند و در رشته‌های فوتسال و والیبال استقبال در زنجان بی‌نظیر است.
طبیانی ادامه داد: 20 رشته ورزشی خواهران و برادران شامل کشتی آزاد و فرنگی، فوتسال و فوتبال، والیبال، شطرنج، دو و میدانی، تنیس روی میز، بوکس و رشته‌های رزمی شامل جودو و تکواندو، کاراته و رشته‌های صخره نوردی، داژبال، کوهنوردی، ورزش‌های همگانی، یوگا، ووشو، کیک بوکس، باستانی، دو صحرانوردی، پرورش اندام و واترپلو در هیئت ورزش کارگری استان زنجان فعالیت دارند.

وی گفت: تحولات چشمگیری در راستای سلامت و افزایش سطح نشاط و شادابی نیروی کارگری و تحقق یک جامعه پویا و سالم که موجب پیشرفت و توسعه می‌شود رخ داده و هیئت ورزش کارگری زنجان از سال 1394 رسما فعالیت خود را در استان زنجان آغاز کرده و در قالب 20 انجمن ورزشی فعالیت دارد.

رئیس هیئت ورزش کارگری استان زنجان با اشاره به اینکه در سال‌های پر فعالیت، هیئت ورزش کارگری زنجان جز شش استان اول کشور بوده اظهار داشت: امیدواریم با حمایت مدیران شرکت‌ها و صنایع شاهد رونق بیش از پیش ورزش در جامعه بزرگ کارگران زنجان باشیم.

 

موضوعات مشابه

کاربران در حال مشاهده این موضوع (مجموع: 1, کاربران: 0, مهمان‌ها: 1)

بالا پایین