. . .

پزشکی روش های طبیعی کوچک کردن بینی بدون عمل

تالار گوش، حلق و بینی

sara°⁸

رمانیکی پایبند
رمانیکی
شناسه کاربر
169
تاریخ ثبت‌نام
2020-11-26
آخرین بازدید
موضوعات
241
نوشته‌ها
598
راه‌حل‌ها
2
پسندها
1,129
امتیازها
306
محل سکونت
بهشت

  • #1
برخی افراد پس از جراحی برای کوچک کردن بینی به دلیل عوارض جراحی و سختی های این عمل احساس پشیمانی می کنند.و بسیاری به دنبال راهکاری برای کوچک شدن بینی بدون جراحی هستند.ما راهکارهایی را در زیر برای کوچک کردن بینی بیان می کنیم.
1-شکل دادن بینی با فشار بر نوک بینی:
شکل دادن بینی در کودکی و نوجوانی به دلیل نرم بودن غضروف بینی راحت است به همسن دلیل هر شکلی می توان در دوران کودکی به بینی داد.علت انحراف بینی بر اثر ضربه در این سنین نیز همین است.در سنین جوانی و حتی میانسالی نیز می توان از همین روش برای شکل دادن بینی استفاده کرد.بنابراین با انجام این ورزش ها می توان بینی را کوچک کرد:
فشار دادن غضروف بینی با دو دست: چند بار این عمل را در طول روز انجام دهید، و این عمل را تا جایی که اثرات کوچک شدن بینی خود را ببینید ادامه دهید.
2-از دستگاه های فرم دهنده بینی استفاده کنید:
دستگاه های موجود در بازار با ویبره و حرارت دادن بینی به کوچک شدن بینی کمک می کنند.که البته باید گفت که نتایج به دست آمده از این دستگاه ها در افراد متفاوت است.این دستگاه دارای پدی پلاستیکی است که روی جراحی زیبایی بینی قرار می گیرد و با وصل کردن دستگاه به منبع برق به بینی لرزش وارد می کند تا هنگاهی که اثر فرم دهی بینی را ببینید.به دلیل قیمت کم این دستگاها توصیه می شود که آن را امتحان کنید.
3-آرایش بینی:
استفاده درست از لوازم آرایش می تواند تأثیر زیادی بر زیبایی بینی داشته باشد.مواد مورد نیاز برای انجام این ترفند شامل 1 یا 2 برس آرایشی،سایه قهوه ای تیره و هایلاتر می شود.هایلایتر را روی تیغه بینی گذاشته به گونه ای که از میان ابروها تا نوک بینی ادامه داشته باشد.اگر خط بیش از حد پهن شود بینی پهن تر دیده می شود.به کمک سایه قهوه ای دو طرف تیغه بینی را تیره کنید و پره های بینی را با آن بپوشانید.و در آخرهمه این خطوط را محو کنید.
4-استفاده از پودر زنجبیل:
با توجه به این که زنجبیل یکی از مواد بسیار موثر برای از بین بردن چربی است از آن می توان برای کوچک کردن بینی های گوشتی استفاده کرد.
مقداری از زنجبیل پودر شده را به آب اضافه کنید و آن را روی پوست بینی بمالید و پس از چند دقیقه بشویید.احساس سوزش در دفعات اول طبیعی است.خمیر دندان تأثیر آن را بیشتر می کند.پس از دو هفته می توانید تأثیر آن را ببینید.
5-استفاده از یخ:
همانگونه که یخ شدن هر چیزی باعث انقباض آن می شود.یخ شدن بینی نیز باعث انقباض و در نتیجه کوچک شدن بینی می شود.به مدت چند هفته و روزی سه بار مقداری یخ را درون پلاستیک ریخته و روی بینی قرار دهید و بگذارید 10 دقیقه روی بینی بماند.
6-بخور دادن:
بخور از دیگر ترفند های کوچک کردن بینی است.ورود بخور به منافذ پوست باعث خارج شدن چربی پوست می شود.
به مدت 5 تا 20 دقیقه بینی خود را بخور دهید و در این مدت با ماساژ دادن بینی باعث خارج شدن چربی زیر پوست شوید.و پس از بخور دادن می توانید روی بینی یخ بگذارید.
 
آخرین ویرایش توسط مدیر:

موضوعات مشابه

کاربران در حال مشاهده این موضوع (مجموع: 1, کاربران: 0, مهمان‌ها: 1)

بالا پایین