. . .

بحث و گفتگو رندر فاش‌شده از شیائومی ۱۴ پرو شباهت ظاهری این گوشی با نسل قبل خود را نشان می‌دهد

تالار متفرقه دیجیتال
وضعیت
موضوع بسته شده است و نمی‌توان پاسخ جدیدی فرستاد.

HELMET

رفیق رمانیکی
رمانیکی
نام هنری
دارچینِ سبـز
شناسه کاربر
1049
تاریخ ثبت‌نام
2021-10-12
آخرین بازدید
موضوعات
780
نوشته‌ها
1,856
راه‌حل‌ها
5
پسندها
142
امتیازها
438
سن
91
محل سکونت
Overgreen
وب سایت
pin.it

  • #1
شیائومی ۱۳ پرو

براساس رندر فاش‌شده از پرچمدار بعدی شیائومی، دوربین پشتی این دستگاه احتمالاً از طراحی بسیار مشابه با نسل قبل خود یعنی شیائومی ۱۳ پرو بهره خواهد برد.

رندرهای فاش‌شده از شیائومی ۱۴ پرو نگاهی اجمالی را از طراحی این دستگاه ارائه می‌دهد. این تصاویر نشان می‌دهند پرچمدار بعدی برند چینی، شباهت بسیار زیادی به نسل قبلی خود یعنی شیائومی ۱۳ پرو خواهد داشت.
افشاگری به‌ نام SPinfoJP، رندهای جدید شیائومی ۱۴ پرو را به‌ اشتراک گذاشته است. این افشاگر قبلاً رندر دقیقی از شیائومی ۱۳ اولترا نیز منتشر کرده بود که فقط برخی جزئیات کوچک آن با مدل نهایی تفاوت داشت.
رندرهای جدید شیائومی ۱۴ پرو، ماژول دوربین پشتی مربعی شکل آن را به‌ نمایش می‌گذارند که سه دوربین از جمله دوربین تله‌فوتو را در خود جا داده است که تفاوت این دستگاه را با نسل قبلی نشان می‌دهد.
رندر شیائومی ۱۴ پرو

همان‌طور که گیزموچاینا اشاره می‌کند، درحالی‌که طراحی پنل پشتی شیائومی ۱۴ پرو در مقایسه‌ با شیائومی ۱۳ پرو تا حدود زیادی بدون تغییر باقی مانده است، بخش جلویی پرچم‌دار بعدی غول فناوری چینی تغییراتی نسبت‌ به قبل خواهد داشت. درواقع گفته می‌شود حاشیه‌های اطراف نمایشگر این دستگاه بسیار باریک و لبه‌های آن کمی خمیده خواهد بود. اطلاعات فاش‌شده نشان می‌دهد مدل استاندارد شیائومی ۱۴ از نمایشگر تخت بهره خواهد برد و نوع پریمیوم آن به صفحه‌نمایش خمیده مجهز خواهد شد.

یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های شیائومی ۱۴ پرو، استفاده از تراشه‌ی Snapdragon 8 Gen 3 خواهد بود. انتظار می‌رود این سیستم-روی-چیپ در ماه اکتبر عرضه شود و کارایی و عملکرد بهتری نسبت‌ به نسل قبلی خود ارائه دهد.
شیائومی طی سال‌های اخیر گوشی‌های پرچم‌دار خود را در ماه نوامبر معرفی کرده و بنابراین احتمال دارد سری شیائومی ۱۴ نیز در همان زمان برای بازارهای جهانی رونمایی شوند.
منبع : زومیت
 
وضعیت
موضوع بسته شده است و نمی‌توان پاسخ جدیدی فرستاد.

موضوعات مشابه

کاربران در حال مشاهده این موضوع (مجموع: 1, کاربران: 0, مهمان‌ها: 1)

بالا پایین