. . .

بحث و گفتگو رندرهای رسمی گوشی‌های تاشو بعدی سامسونگ فاش شد

تالار متفرقه دیجیتال
وضعیت
موضوع بسته شده است و نمی‌توان پاسخ جدیدی فرستاد.

HELMET

رفیق رمانیکی
کاربر نقره‌ای
کاربر ثابت
رمانیکی
نام هنری
دارچینِ سبـز
شناسه کاربر
1049
تاریخ ثبت‌نام
2021-10-12
آخرین بازدید
موضوعات
780
نوشته‌ها
1,856
راه‌حل‌ها
5
پسندها
157
امتیازها
438
سن
91
محل سکونت
Overgreen
وب سایت
pin.it

  • #1
رندر گلکسی زدفولد ۵ و زدفلیپ ۵

گلکسی زدفولد ۵ و گلکسی زدفلیپ ۵ با دیگر گوشی‌های تاشو بازار به‌رقابت خواهند پرداخت.

بازار گوشی‌های تاشو در سال ۲۰۲۳، به‌خصوص در ایالات‌متحده به‌شدت داغ شده است زیرا اخیراً گوگل و چند شرکت دیگر نیز به جمع تولیدکنندگان این دستگاه‌ها اضافه شده‌اند. اکنون سامسونگ برای اولین‌بار با رقابت شدیدتری در این بازار مواجه شده و به‌زودی قصد دارد از گلکسی زدفولد ۵ و گلکسی زدفلیپ ۵ رونمایی کند. تاکنون رندرهای زیادی از دو گوشی مذکور فاش‌شده و حالا می‌توانیم نگاهی به رندرهای رسمی آن‌ها داشته باشیم.
گلکسی زدفولد ۵ شباهت بسیار زیادی به زدفولد ۴ دارد. فلش LED این دستگاه از پایین بخش دوربین‌های پشتی به لبه‌ی کناری آن‌ها انتقال یافته است. البته سامسونگ امسال از سیستم لولای کاملاً جدیدی با طراحی به‌شکل قطره‌ی آب در ساخت این محصول بهره گرفته که شباهت زیادی به سیستم لولای برخی دیگر از برند‌های سازنده‌ی گوشی‌های تاشو دارد. لولای قطره‌ای معمولاً به کاهش چین‌خوردگی وسط نمایشگر تاشو این محصولات کمک می‌کند.
رندر گلکسی زدفلیپ ۵

رندر گلکسی زدفلیپ ۵

رندر گلکسی زدفولد ۵

رندر گلکسی زدفولد ۵

به‌نوشته‌ی ArsTechnica، گلکسی زدفلیپ ۵ اکنون به نمایشگر بیرونی بزرگ‌تر مجهز شده و به‌نظر می‌رسد ابعاد این پنل حتی از موتورلا ریزر تاشو نیز بزرگ‌تر است. به‌هر حال با توجه به رندرهای رسمی جدید این گوشی، صفحه نمایش بیرونی تا کنار دوربین‌های پشتی امتداد خواهد یافت. طبق اعلام OnLeaks، ابعاد این نمایشگر ۳٫۴ اینچی خواهد بود. برای مقایسه، گلکسی زدفلیپ ۴ از صفحه نمایش بیرونی ۱٫۹ اینچی بهره می‌برد.
 
  • گل رز
واکنش‌ها[ی پسندها]: 1 user
وضعیت
موضوع بسته شده است و نمی‌توان پاسخ جدیدی فرستاد.

موضوعات مشابه

کاربران در حال مشاهده این موضوع (مجموع: 1, کاربران: 0, مهمان‌ها: 1)

بالا پایین