. . .

خبر دی ماریا: مسی شایسته توپ طلا است/ بازی کنار امباپه رویایی است!

تالار ورزش متفرقه

.Mahdieh

رمانیکی حامی
نویسنده افتخاری
شناسه کاربر
940
تاریخ ثبت‌نام
2021-09-17
آخرین بازدید
موضوعات
308
نوشته‌ها
919
پسندها
3,381
امتیازها
340
سن
24
محل سکونت
√کره خاکی√

  • #1
رکنا: آنخل دی ماریا معتقد است که هموطن او شایسته رسیدن به توپ طلای هفتم خود است.
به گزارش رکنا، اگر چه مسئولان پی اس جی سخت تلاش می‌کنند تا با ارائه پیشنهادی جذاب مانع از رفتن امباپه در تابستان سال آینده به صورت رایگان به رئال مادرید شوند اما این روزها خبرهای خوشی از پاریس به فوتبال جهان درباره تمدیدقرارداد امباپه با پاریس مخابره نمی‌شود. از سویی دیگر اگر مسئولان پاریسن‌ژرمن نتوانند تا پیش از ژانویه 2022 قرارداد امباپه را تمدید کنند او می‌تواند با تیم‌های خواهان خود بدون مذاکره با سران پی اس جی مذاکره کند.
طبق گزارش mundodeportivo، آنخل دی ماریا بال آرژانتینی پی اس جی درباره تمدیدقرارداد امباپه با این تیم گفت: ببینید، این یک تصمیم شخصی است. کیلیان به خوبی می‌داند که در فوتبال و زندگی‌اش چه مسیری را می‌خواهد طی کند. واضح است که در پی اس جی همه دوست داریم او تمدید کند و بماند ولی گفتم که تصمیم با خود اوست. هم تیمی‌شدن با کیلیان و بازی کنارش مثل یک هدیه بزرگ است. می‌دانیم که هر توپی به عمق برایش بفرستیم، او می‌تواند از آن برای گلزنی استفاده کند. کیلیان واقعا بازیکنی تاثیرگذار است. بازی کنار چنین بازیکنان فوق ستاره‌ای، همیشه عالی است.

وی درباره اینکه امکان دارد توپ طلای هفتم به هموطن او مسی برسد، گفت: بله، معتقدم مسی شایسته‌ این اتفاق است. سال مهمی در فوتبالش بود زیرا توانستیم با مسی فاتح کوپا آمه ریکا شویم و از طرفی ناکامی‌های او در تیم ملی هم بشکند. از تمام جهات او لایق توپ طلاست.

هافبک آرژانتینی پاریسن ژرمن راجع به شرایط مسی در پاریس اینطور توضیح داد: مسی را شاد و راضی می‌بینم و همراه خانواده‌اش به خوبی در پاریس جا افتاده‌اند. البته جدایی از بارسا برای او ساده نبود چون سال‌ها در شهر بارسلونا زندگی راحتی داشت. نباید از یاد برد پاریس چالشی جدید برای او است اما با این حال مسی خیلی خوب توانست با شرایط جدید خودش را سازگار کند.

آنخل دی ماریا همچنین از فرصت استفاده کرد و به مشکلاتی که پیرامون لیونل مسی برای درخشش در ترکیب پاری سن ژرمن ایجاد شده است اشاره کرد و اینطور گفت: او وارد تیمی می‌شود که نشانه‌های خودش را دارد، اگرچه او همیشه دوست دارد توپ را لمس کند .

مهاجم سابق رئال مادرید و منچستریونایتد خواهان صبر بیشتر از سوی منتقدان است و توضیح داد: در فوتبال ممکن است با چند بازی ضعیف انتقادات هم سرعت بیشتری به خود بگیرد، اما با این حال مهمتر از همه این موارد این است ما با هم متحد باشیم. تیم با مسی احساس خوبی دارد و کم کم او در ترکیب تیم بهتر و بهتر هم می‌شود.

 

موضوعات مشابه

پاسخ‌ها
15
بازدیدها
294

کاربران در حال مشاهده این موضوع (مجموع: 1, کاربران: 0, مهمان‌ها: 1)

بالا پایین