. . .

معرفی دوربین جدید فوجی فیلم هم‌اندازه توپ گلف است!

تالار متفرقه دیجیتال
وضعیت
موضوع بسته شده است و نمی‌توان پاسخ جدیدی فرستاد.

HELMET

رفیق رمانیکی
رمانیکی
نام هنری
دارچینِ سبـز
شناسه کاربر
1049
تاریخ ثبت‌نام
2021-10-12
آخرین بازدید
موضوعات
780
نوشته‌ها
1,856
راه‌حل‌ها
5
پسندها
136
امتیازها
438
سن
91
محل سکونت
Overgreen
وب سایت
pin.it

  • #1

دوربین و پرینتر فوجی فیلم intax pal

فوجی فیلم از پکیج جدیدی رونمایی کرده است که دوربین کوچک جدید Instax Pal را همراه با پرینتر و اپلیکیشن ارائه می‌کند.

دوربین جدید فوجی فیلم موسوم به Instax Pal، یک دستگاه دیجیتال کوچک و مختص کسانی است که می‌خواهند عکس‌های خود را بلافاصله چاپ کنند.
Instax Pal به اندازه یک توپ گلف است و حدود ۵۰ تصویر با وضوح ۴/۹ مگاپیکسل را ذخیره می‌کند. همچنین یک کارت حافظه دارد و در صورت نیاز می‌توان ظرفیت دوربین را افزایش داد.
عکس‌ها را می‌توان برای ویرایش یا به‌اشتراک‌گذاری، به‌صورت بی‌سیم به گوشی منتقل کرد. این دوربین با چاپگر Mini Link 2 فوجی فیلم هماهنگ است که چاپ عکس‌ها را آسان می‌کند.
دوربین جدید فوجی فیلم امکان اضافه کردن صداهای پیش از عکس‌برداری در حالت تایمر را فراهم کرده است. این ویژگی منتخبی از صداها را ارائه می‌دهد، اما می‌توانید صداهای دلخواه خود را ضبط یا اضافه کنید تا پیش از گرفتن عکس، از اسپیکر دوربین پخش شود.
اپلیکیشن دوربین امکانات متنوعی دارد؛ ازجمله ویرایش عکس، افزودن انیمیشن در نمایش مجموعه‌ای از عکس‌ها و قابلیت اشتراک‌گذاری آنلاین.
دوربین Instax Pal در پنج رنگ صورتی، آبی، سبز، سفید و سیاه عرضه می‌شود و دارای یک حلقه و زنجیر است که می‌توانند برای دسترسی سریع به وسایلی مانند کوله‌پشتی متصل شوند.
دوربین‌های فوجی فیلم intax pal در پنج رنگ

Instax Pal در ماه اکتبر عرضه خواهد شد و شامل دوربین، چاپگر و اپلیکیشن است. قیمت دوربین عکاسی فوجی فیلم Instax Pal به‌همراه چاپگر، ۱۹۹ دلار است. قیمت پرینتر Mini Link 2 به‌تنهایی ۹۹ دلار است؛ شما می‌توانید عکس‌های خود را از گوشی برای چاپگر ارسال و آن‌ها را چاپ کنید. فوجی فیلم امیدوار است که این پکیج کسانی را که به‌دنبال تجربه‌ای سرگرم‌کننده‌تر در عکاسی هستند، جذب کند.
دوربین Instax Pal، آخرین دوربین Instax فوجی فیلم است، برندی که در سال ۱۹۹۸ معرفی شد. فروش دوربین‌های Instax در دو دهه‌ی گذشته با رشد بازار دیجیتال کاهش یافت و ظهور گوشی‌های هوشمند نیز بر این برند فشار زیادی وارد کرد.
از چند سال پیش، فوجی فیلم متوجه شد که علاقه‌ به فناوری آنالوگ بار دیگر درحال اوج‌گیری است، تولید دوربین‌های Instax این شرکت رونق تازه‌ای پیدا کرد و منجر به‌معرفی تعدادی دستگاه جدید شد که عکس‌ها را مستقیماً از دوربین چاپ می‌کنند.
 
  • شیطانی
واکنش‌ها[ی پسندها]: 1 user
وضعیت
موضوع بسته شده است و نمی‌توان پاسخ جدیدی فرستاد.

موضوعات مشابه

کاربران در حال مشاهده این موضوع (مجموع: 1, کاربران: 0, مهمان‌ها: 1)

بالا پایین