. . .

بحث و گفتگو گلکسی S25 اولترا به دوربین اصلی ۴۴۰ مگاپیکسلی مجهز می‌شود؟

تالار متفرقه دیجیتال
وضعیت
موضوع بسته شده است و نمی‌توان پاسخ جدیدی فرستاد.

HELMET

رفیق رمانیکی
کاربر نقره‌ای
کاربر ثابت
رمانیکی
نام هنری
دارچینِ سبـز
شناسه کاربر
1049
تاریخ ثبت‌نام
2021-10-12
آخرین بازدید
موضوعات
780
نوشته‌ها
1,856
راه‌حل‌ها
5
پسندها
164
امتیازها
438
سن
91
محل سکونت
Overgreen
وب سایت
pin.it

  • #1


طبق شایعات، سامسونگ درحال آماده‌سازی سه حسگر بزرگ ISOCELL برای دوربین گوشی‌های هوشمند است و آن‌ها را در نیمه‌ی دوم ۲۰۲۴ عرضه خواهد کرد.

از مدتی قبل یکی از نقاط قوت سامسونگ دوربین ISOCELL با وضوح خارق‌العاده‌ی ۲۰۰ مگاپیکسل بوده و این شرکت از این نوع دوربین‌ها در پرچم‌داران رده‌بالای خود ازجمله گلکسی S23 اولترا استفاده کرده است. انتظار می‌رود سال آینده گلکسی S24 اولترا نیز با سیستم دوربین تقریباً مشابه مدل کنونی این محصول عرضه شود اما طبق اطلاعات منبعی آگاه، غول فناوری کره‌ی جنوبی در نیمه‌ی دوم سال ۲۰۲۴ از سه حسگر جدید رونمایی خواهد کرد که یکی از آن‌ها ۴۴۰ مگاپیکسلی است.
طبق اعلام افشاگری به‌نام Revegnus، تولید حسگر ۵۰ مگاپیکسلی GN6 جدید سامسونگ با پیکسل‌های ۱٫۶ میکرومتری آغاز شده است. او همچنین می‌گوید شرکت کره‌ای احتمالاً درحال ساخت حسگر ۲۰۰ مگاپیکسلی جدید HP7 با پیکسل‌های ۰٫۶ میکرومتری است. البته بلندپروازانه‌ترین طرح سامسونگ حسگر ۴۰۰ مگاپیکسلی HU1 است که ابعاد پیکسل‌های آن را نمی‌دانیم. اگرچه گفته می‌شود هر سه حسگر جدید این شرکت در نیمه‌ی دوم ۲۰۲۴ وارد مرحله‌ی تولید انبوه می‌شوند، مشخص نیست برای اولین‌بار در کدام گوشی‌ها مورد استفاده قرار خواهند گرفت.
اگر همه‌ی حسگرهای جدید سامسونگ در نیمه‌ی دوم ۲۰۲۴ آماده شوند، حسگر ۴۴۰ مگاپیکسلی این شرکت احتمالاً در گلکسی S25 اولترا مورد استفاده قرار خواهد گرفت. از طرفی طبق برخی شایعات این شرکت درحال ساخت پردازنده‌ موبایلی اختصاصی است که شاید آن را در پرچم‌دار رده‌بالای ۲۰۲۵ خود ارائه دهد.
حسگر دوربین موبایل

درحال حاضر هیچ‌یک از تراشه‌های موبایلی موجود در بازار توان کافی برای پشتیبانی از دوربین ۴۴۰ مگاپیکسلی را ندارند و بنابراین ابتدا باید منتظر معرفی سیستم-روی-چیپ جدید و قدرتمندی باشیم که چنین قابلیتی داشته باشد.
ازطرفی استفاده تراشه‌ی بسیار پیشرفته برای مدیریت دوربین ۴۴۰ مگاپیکسلی، می‌تواند قیمت گوشی سامسونگ گلکسی S25 اولترا را درمقایسه‌با پرچم‌داران کنونی برند کره‌ای افزایش دهد و باید دید آیا افزایش قیمت، ارزش این ارتقا را دارد یا خیر.

استفاده از حسگرهای بزرگ در دوربین گوشی‌ هوشمند، اقدامی پیچیده است و باید دید سامسونگ چگونه قصد دارد دوربین ۴۴۰ مگاپیکسلی را در شاسی کوچک چنین محصولی قرار دهد.
 
  • گل رز
واکنش‌ها[ی پسندها]: 1 user
وضعیت
موضوع بسته شده است و نمی‌توان پاسخ جدیدی فرستاد.

موضوعات مشابه

کاربران در حال مشاهده این موضوع (مجموع: 1, کاربران: 0, مهمان‌ها: 1)

بالا پایین