. . .

انتشاریافته دلنوشته و از خدایی که غافل بودم | هدیه قلی زاده

تالار دلنوشته کاربران
وضعیت
موضوع بسته شده است و نمی‌توان پاسخ جدیدی فرستاد.
سطح اثر ادبی
برنزی
اثر اختصاصی
نه، این اثر در جاهای دیگر نیز منتشر شده است.
به نام آفريننده جان و تن
نام دلنوشته: و از خدايی که غافل بودم!
نام دل‌نويس: هديه قلی زاده
ژانر: تراژدی، عاشقانه
مقدمه: در جهانی پا نهادم و قدم برداشتم که ميلياردها انسان در آن قبل و بعد از من اقامت داشته‌اند. جهانی که وسعت و بزرگی زيادی دارد. جهانی که از وسعت خودش هيچ‌گاه مغرور نشد و با استقبال گرمی، همه‌ی ما را‌ در آغوشش پذيرفت، آغوشی گرم‌تر از آفتاب سوزان! اما چرا تعدادی از ما، گرمی آن را احساس نکرديم؟ آيا گرمی جهان همان خوشبختی ما در دنياست؟ نمی‌دانم! سرگردانم! به راستی دنيا و جهان عجيبی است. آری! گاهی جهان کوچک است و ما‌ گاهی‌ آن‌قدر در نزديک هم هستيم که وسعت و بزرگی خدا،‌ مهم‌تر از آن‌ جهان را به سادگی زير سوال می‌بريم. هزاران بار پشت سر هم نفرت ديديم؛ عشق ديديم؛ خيانت ديديم؛ اعتماد واقعی ديديم و صدها هزار بار هم درد کشيديم؛ تحقير شدیم اما به دليل آن‌که... .
 
آخرین ویرایش توسط مدیر:
  • لایک
  • گل رز
واکنش‌ها[ی پسندها]: 13 users

هدیه زندگی

رمانیکی نقره‌ای
نویسنده
رمانیکی‌نویس
کاربر نقره‌ای
شناسه کاربر
366
تاریخ ثبت‌نام
2021-02-14
موضوعات
223
نوشته‌ها
1,854
راه‌حل‌ها
5
پسندها
10,675
امتیازها
452

  • #21
خدای من! عشق من! همه‌ی وجودم! اين لحظه‌های با تو بودن را از من حقير مگير. کمکم کن بنده‌ی خوب تو باشم؛ خوب خوب! درست همانند اسمم، بنده‌ی پسنديده تو و رها و دور از هرگونه آتش.
و حال آيا من همانند هميشه غافل از تو می‌مانم؟‌ آيا حال که قطرات اشکم يکی پس از ديگری بر گونه‌ام فرود می‌آيند، آیا ذره‌ای از اين همه دلتنگی‌هايم را برطرف می‌سازند؟ حال که باران رحمتت در حال باريدن است و اين تو هستی که زمزمه می‌کنی من با تو هستم و همانند هميشه اين ما هستيم که بی تو هيچ هستيم و تو همه چيز!
وای خدای من! لحظه‌ای نگذار من از تو غافل بمانم؛ چرا که دوست‌دارانت بی تو می‌می‌رند.
و آن لحظات که سوره توحيد را قرائت می‌کردم، به تنهايی تو پی بردم؛ به اين‌که آن‌قدر تنهايی که در آيه آيه سوره توحيد از بی‌کسی و تنهايی خودت می‌گويی اما اين را هم فهميدم که دارنده‌ترين دارندگانی! مهربان‌ترين مهربانی! بخشنده‌ترين بخشندگانی! پس پروردگارا در محضر خود طلب می‌کنم که مرا ببخش و آغوشت را هميشه به رويم باز بگذار که من حتی لحظه‌ای از تو ‌غافل نمانم.
 
آخرین ویرایش توسط مدیر:
  • لایک
  • گل رز
واکنش‌ها[ی پسندها]: 9 users

هدیه زندگی

رمانیکی نقره‌ای
نویسنده
رمانیکی‌نویس
کاربر نقره‌ای
شناسه کاربر
366
تاریخ ثبت‌نام
2021-02-14
موضوعات
223
نوشته‌ها
1,854
راه‌حل‌ها
5
پسندها
10,675
امتیازها
452

  • #22
پست پايانی
خب قبل از هرچيزی واقعاً ممنونم و دست همتون رو می‌بوسم از همين‌جا که بزرگواری کرديد و منت گذاشتيد اين دلنوشته تراژدی (و از خدايی که غافل بودم) رو لطف کرديد و خونديد.
واقعاً نمی‌دونم چی بگم! خوشحالم که برای پست پايانیم باران درحاله باريدنه و من... من ازتون مجدد بابت خوندن دلنوشتم خيلی تشکر می‌کنم. اميدوارم که تونسته باشم حداقل ذره‌ای احساسم رو بهتون رسونده باشم و در حد توقعتون راضيتون کرده باشم. خواهش می‌کنم، تمنا می‌کنم حتماً و حتماً نظراتتون رو بهم برسونيد چراکه با ارزش‌ترين کار رو در حقم می‌کنيد و خواهيد کرد.
من در حد توانم در هر خطی ازداستانام، رمانام و حتی شعرام سعی می‌کنم که کم لطفی نکنم و وقتتون رو هدر ندهم چراکه بعدش بخواهيد از اين‌که برای خوندن يا هرچيزی وقت گذاشتيد پيش خودتون بگيد اه اين چی بود‌! خدا لعنتش کنه
يا... .
پس خواهش می‌کنم از اين‌که می‌گم نظراتتون رو حتماً بهم برسونيد اينه که می‌خوام ‌سعی کنم در حد توانم اشکالاتم رو بگيرم چرا که راه طولانی هنوز پيش روی من هست يا حتی اگه راضی نبوديد و بدم بود بهم عرض کنيد ديگه اگه چيزی گفتم که باعث ناراحتی و... شد به بزرگی خودتون ببخشيد و حلالم کنيد بازم ممنونم از همه‌ی شما عزيزانم ‌با نگاه‌های نازتون!
دسترسی من از طريق سايت عالی رمانيک Hediye_7
بی‌صبرانه منتظر نظراتتون هستم و خواهم بود.
ياحق(انشالله هميشه خداپشت و پناهتون باشه)
دوست‌دار شما*-هديه-
 
آخرین ویرایش توسط مدیر:
  • لایک
  • گل رز
  • جذاب
واکنش‌ها[ی پسندها]: 9 users

مدیر تایپ

رمانیکی فعال
رمانیکی
شناسه کاربر
1519
تاریخ ثبت‌نام
2022-01-06
موضوعات
0
نوشته‌ها
379
پسندها
1,024
امتیازها
123

  • #23


عرض سلام و خسته نباشیدی ویژه خدمت شما نویسنده‌ی عزیز!
بدین وسیله پایان تایپ اثر شما را اعلام می‌‌دارم. با آرزوی موفقیت روز افزون!

|مدیریت کتابدونی|
 
  • گل رز
واکنش‌ها[ی پسندها]: 1 user
وضعیت
موضوع بسته شده است و نمی‌توان پاسخ جدیدی فرستاد.

موضوعات مشابه

کاربران در حال مشاهده این موضوع (مجموع: 2, کاربران: 0, مهمان‌ها: 2)

بالا پایین