. . .

خبر حلقه هوشمند اپل برای اطلاع از اعلان‌ها و کنترل آیفون کاربرد خواهد داشت

تالار متفرقه دیجیتال
وضعیت
موضوع بسته شده است و نمی‌توان پاسخ جدیدی فرستاد.

HELMET

رفیق رمانیکی
رمانیکی
نام هنری
دارچینِ سبـز
شناسه کاربر
1049
تاریخ ثبت‌نام
2021-10-12
آخرین بازدید
موضوعات
780
نوشته‌ها
1,856
راه‌حل‌ها
5
پسندها
133
امتیازها
438
سن
91
محل سکونت
Overgreen
وب سایت
pin.it

  • #1


حلقه هوشمند

پتنت جدید اپل حلقه‌ی هوشمندی را نشان می‌دهد که به‌جای ارائه‌ی قابلیت‌های ردیابی تناسب اندام، روی ارسال اعلان‌ها متمرکز است.

حلقه‌های هوشمند، دسته‌بندی نوظهوری از پوشیدنی‌ها هستند که پتانسیل آن را دارند تا با قیمتی مناسبت‌تر، قابلیت‌هایی مشابه بهترین ساعت‌ های هوشمند ارائه دهند. در واقع حلقه‌ی هوشمند برای افرادی که فقط به ردیابی سلامت علاقه‌مند هستند بسیار منطقی به‌نظر می‌رسد.
می‌توان حلقه‌ی هوشمند را با ساعت آنالوگ کلاسیک جفت کرد و اینکار می‌تواند ظاهر بهتری نسبت‌به پوشیدن ساعت هوشمند معمولی داشته باشد. به‌نظر می‌رسد اپل با برخی از این ایده‌ها موافق است زیرا گواهی حق‌ اختراعی برای حلقه‌ی هوشمند ثبت کرده که نشان می‌دهد به‌فکر ساخت چنین محصولی است.
اپل پتنتی با عنوان «دستگاه حلقه با ورودی حساس به فشار» به‌ثبت رسانده است. غول فناوری اهل کوپرتینو در گواهی حق‌اختراع خود مکانیزم‌هایی را بررسی می‌کند که این محصول را به‌عنوان دستگاهی برای اعلان‌ها و به‌عنوان مکانیزم ورودی درنظر می‌گیرد. این پتنت ساخت حلقه‌ی مرکزی ثابت و حلقه‌ی بیرونی چرخان را پیشنهاد می‌دهد.
پتنت حلقه هوشمند اپل
پتنت حلقه‌‌ی هوشمند اپل

پتنت اپل به حلقه‌ای اشاره دارد که اعلان را از گوشی هوشمند دریافت و سپس هشدار لرزشی ایجاد می‌کند. علاوه‌بر این، حلقه‌ی مذکور می‌تواند برای ارسال ورودی‌ها به دستگاه‌های پوشیدنی مثل ساعت هوشمند، دستبند هوشمند، هدفون و غیره مورداستفاده قرار گیرد.
پتنت‌ها معمولاً دامنه‌ی گسترده‌ای دارند و پتنت اپل نیز حلقه‌ای را برای ارائه‌ی اطلاعات ورودی به آیفون، تبلت، رایانه، دستگاه‌های خانه‌ی هوشمند و موارد مشابه توصیف می‌کند.
این اولین‌بار نیست که اپل طرحی برای حلقه‌ی هوشمند ارائه داده است. این شرکت قبلاً تصمیم داشت ابزار پوشیدنی به‌سبک حلقه با کنترل صوتی، لمسی و دوربین بسازد. این پتنت به حلقه‌ای جداگانه هم اشاره داشت که عملکردهایی شبیه اپل واچ ارائه می‌دهد.
سامسونگ نیز درحال کار روی حلقه‌ی هوشمند گلکسی است و گفته می‌شود در دست توسعه قرار دارد. جای تعجب نیست که اپل در ورود به بازار حلقه‌های هوشمند نیز تأخیر داشته باشد اگرچه همه انتظار دارند ورود این شرکت به بازتعریف صنعت مذکور منجر شود.
 
وضعیت
موضوع بسته شده است و نمی‌توان پاسخ جدیدی فرستاد.

موضوعات مشابه

کاربران در حال مشاهده این موضوع (مجموع: 1, کاربران: 0, مهمان‌ها: 1)

بالا پایین