. . .

خبر گزارش مراسم آگوست 2023 شیائومی؛ از Mix Fold 3 تا سگ رباتیک هوشمند!

تالار متفرقه دیجیتال
وضعیت
موضوع بسته شده است و نمی‌توان پاسخ جدیدی فرستاد.

HELMET

رفیق رمانیکی
رمانیکی
نام هنری
دارچینِ سبـز
شناسه کاربر
1049
تاریخ ثبت‌نام
2021-10-12
آخرین بازدید
موضوعات
780
نوشته‌ها
1,856
راه‌حل‌ها
5
پسندها
133
امتیازها
438
سن
91
محل سکونت
Overgreen
وب سایت
pin.it

  • #1

معرفی گوشی تاشو Xiaomi Mix Fold 3

شیائومی با معرفی Mix Fold 2 یکی از نازک ترین گوشی های تاشو جهان رو عرضه کرد و حالا با گذشت یه سال مهندسین شیائومی مجدد دست به کار شدن تا بتونن یه گوشی تاشو نازک تر و باریک تر تولید کنن. گوشی Mix Fold 3 در حالت تاشده در حدود 10.89 میلی متر و در حالت باز حدود 5.26 میلی متر ضخامت داره. برای دستیابی به این ضخامت کم شیائومی از طراحی و ساختار عمودی برای مادربرد به کار رفته استفاده کرده.

معرفی جدیدترین تبلت پرچمدار شیائومی Pad 6 MAX


ساختار لولای به کار رفته هم تغییر کرده و از قطعات متحرک کمتری توی ساختش استفاده شده و حدود 17 درصد هم فضای داخلی کمتری رو اشغال میکنه. از یه ساختار سه تکه استفاده میکنه که 14 لولای بسیار کوچیک داره که هنگام باز و بسته شدن به حرکت در میان و برای طول عمر بیشتر لولا از ترکیب فلز کربن سرامیک توی ساختش استفاده شده. در زاویه های 45 الی 135 درجه هم میتونه توقف داشته باشه و در حالت بسته کاملا تخت میشه. در دو نسخه با پنل پشتی شیشه ای و فیبر سرامیک عرضه میشه که تفاوت قیمتی ندارند و فقط حسی که موقع دست گرفتن گوشی بهتون میده یه مقداری متفاوت میشه.

صفحه نمایش داخلی اندازه 8.03 اینچی داره و از قابلیت های +HDR10 و دالبی ویژن پشتیبانی میکنه و رزولوشن 1960 در 2160 پیکسلی داره. پنل بیرونی اندازه 6.56 اینچی داره و برای محافظت ازش گوریلا گلس ویکتوس 2 روش قرار گرفته. روشنایی هم میتونه تا حدود 2560 نیت افزایش پیدا کنه. هر دو از پنل LTPO OLED استفاده میکنن و رفرش ریت 120 هرتزی دارند.

از یه دوربین 4 گانه برای گوشی Mix Fold 3 استفاده شده که شامل یه لنز اصلی 50 مگاپیکسلی Sony IMX800 که با برند Leica هم توی پردازش رنگی همکاری داشته و از قابلیت OIS هم بهره میبره. یه لنز 12 مگاپیکسلی اولترا واید هم به کار رفته. دوتا لنز دیگه شامل دو تا سنسور 10 مگاپیکسلی تله فوتو هستن که میتونن زوم 3 و 5 برابری اپتیکال بهتون بدن و قابلیت OIS هم دارند. دو تا سنسور سلفی 20 مگاپیکسلی روی نمایشگر داخلی و بیرونی قرار گرفته.

معرفی گوشی تاشو Xiaomi Mix Fold 3


یه باتری 4800 میلی آمپر ساعتی وظیفه تامین شارژ گوشی رو بر عهده داره و یه آداپتور 67 واتی برای شارژ کردن گوشی استفاده میشه. شیائومی شارژ بیسیم 50W رو به این نسل اضافه کرده تا امکانات این بخش کامل تر باشه. همه این موارد توسط یه تراشه اسنپدراگون 8 نسل 2 اداره میشن که قدرت پردازشی بسیار خوبی به گوشی میده. با اندروید 13 و MIUI 14 هم عرضه میشه. نسخه پایه با رم و حافظه 12/256 حدودا 1240 دلار قیمت داره که با افزایش به نسخه 16/1TB به حدود 1520 دلار میرسه. فعلا برای بازار چین عرضه میشه و خبری از نسخه جهانی گوشی نیست.

معرفی گوشی تاشو Xiaomi Mix Fold 3


بعد از معرفی گوشی تاشو Mix Fold 3 نوبت به جدیدترین و بزرگترین تبلت شیائومی و همچنین آخرین نسل از ساعت های هوشمند شیائومی رسید که به ترتیب سراغ بررسی موارد گفته شده در این مراسم میریم.



معرفی جدیدترین تبلت پرچمدار شیائومی Pad 6 MAX

تبلت شیائومی Pad 6 Max یکی از بزرگترین تبلت های حال حاظر بازار با اندازه حدودی 14 اینچ به حساب میاد و تقریبا یه لپ تاپی برای خودش حساب میشه! برای نمایشگر 14 اینچی از یه پنل با کیفیت استفاده شده که امکان نمایش 1 میلیارد رنگ رو داره، از قابلیت های دالبی ویژن و HDR10 پشتیبانی میکنه و رزولوشن 1800 در 2880 پیکسلی داره. روشنایی میتونه تا حدود 600 نیت افزایش پیدا کنه و روی نمایشگر گوریلا گلس 5 استفاده شده. رفرش ریت 120 هرتزی داره تا تجربه کار و یا بازی با تبلت سریع تر و روون تر بشه. ترکیب رنگی به صورتی تنظیم شده که بتونید به راحتی و با دقت بیشتری به ادیت عکس مشغول بشید و با کمک اندازه بزرگ و بهینه شدن رابط کاربری MIUI، این تبلت میتونه 4 برنامه رو به صورت همزمان به شما نشون بده.

معرفی جدیدترین تبلت پرچمدار شیائومی Pad 6 MAX


از تراشه اسنپدراگون 8 پلاس نسل 1 برای قدرت بخشیدن به این تبلت استفاده شده که با نسخه پایه با 8/256 گیگ رم و فضای ذخیره سازی عرضه میشه و نسخه 16/1TB رم و حافظه ذخیره سازی هم داره. برای اینکه انرژی مورد نیاز برای این تبلت غول پیکر تامین بشه از یه باتری 10000 میلی آمپر ساعتی استفاده شده که به گفته شیائومی میتونه در استفاده معمولی و روزمره حدود 2 روز به شما شارژدهی کنه. برای اینکه ساعت ها منتظر شارژ مجدد دستگاه نشید، شیائومی یه آداپتور 67 واتی برای تبلت استفاده کرده که به گفته خودش میتونه توی حدود نیم ساعت حدود 50 درصد باتری رو شارژ کنه و شارژ کاملش هم حدود 70 دقیقه زمان میبره. به عنوان یه پاوربانک برای گجت های دیگه خودتون میتونید از این پاوربانک استفاده کنید و با توان خروجی 33 واتی میتونید این دستگاه ها رو شارژ کنید. یه حالت خواب یا hibernation mode هم برای این تبلت استفاده شده که میتونه در صورت استفاده نکردن تا 40 روز شارژ نگه داره.

معرفی جدیدترین تبلت پرچمدار شیائومی Pad 6 MAX


یه دوربین 20 مگاپیکسلی در وسط تبلت به صورت عمودی قرار گرفته که در کنار 4 میکروفون استفاده شده میتونه موقع کنفرانس یه صدای شفاف و 360 درجه رو ثبت کنه. برای دوربین اصلی هم از یه سنسور 50 مگاپیکسلی استفاده شده.

شیائومی برای استفاده بهینه تر و بهتر از تبلت یه کیس همراه با کیبورد هم معرفی کرد که به صورت مگنتی به تبلت متصل میشه و یه استند در قسمت پشتی تبلت داره تا به راحتی روی میز قرار بگیره تا به صورت یه لپ تاپ ازش استفاده کنید. با یه کیبورد با سایز کامل و تمامی دکمه ها طرفیم که یه ترک پد بزرگ هم داره و میتونه به صورت بیسیم و جدا از بدنه کیس هم کار بکنه و بتونید با فاصله بیشتری از تبلت به تایپ یا کار با این دستگاه مشغول بشید. از قلم لمسی هم پشتیبانی میکنه که باید جداگاه تهیه کنید. تاخیر 5 میلی ثانیه ای داره و موقع ارائه میتونه به عنوان Pointer یا نشان گر هم استفاده بشه.

معرفی جدیدترین تبلت پرچمدار شیائومی Pad 6 MAX


شیائومی از یه بدنه کاملا فلزی برای تبلت پد 6 مکس استفاده کرده که حدود 6.53 میلی متر ضخامت داره و وزن حدودی 750 گرمی داره که به نسبت سایز و اندازه تبلت سبک و خوش دست به حساب میاد. توی دوتا رنگ مشکی و نقره ای هم عرضه میشه. 8 تا اسپیکر روی تبلت استفاده شده تا یه صدای استریو و فراگیر به شما بده.

نسخه پایه 3800 یوان چین یا حدود 524 دلار قیمت داره و فعلا فقط برای بازار چین عرضه میشه. با افزایش رم و حافظه یه اختلاف قیمت 400 یوانی به تبلت اضافه میشه که قیمت تبلت Pad 6 Max برای نسخه با رم و حافظه 16/1TB به حدود 4800 یوان یا 660 دلار میرسه که به عنوان یه رقیب برای iPad Pro ها بسیار گزینه اقتصادی و جذابی به نظر میرسه. کیبورد و قلم هم به صورت جداگانه به فروش میرسن که به ترتیب 800 یوان یا 110 دلار و 500 یوان یا 68 دلار قیمت دارند.



معرفی ساعت هوشمند Xiaomi Smart Band 8 Pro

جدیدترین ساعت هوشمند شیائومی با یه نمایشگر مستطیلی شکل بزرگ که اندازه 1.74 اینچی داره و تصاویری با رزولوشن 336 در 480 پیکسل به شما نشون میده هم در این مراسم معرفی شد. نمایشگر روشن و با جزئیات خوبی داره که روشنایی میتونه تا حدود 600 نیت افزایش پیدا کنه. از رفرش ریت 60 هرتزی برای این ساعت هوشمند استفاده شده و روی نمایشگر گوریلا گلس قرار گرفته. از لحاظ ظاهری به اپل واچ ها شباهت پیدا کرده که یه مقداری رشد کردن و قدشون بلندتر شده! البته این مورد باعث شده که یه مقداری به نسبت نسل قبلی وزن بیشتری داشته باشه و به حدود 22.5 گرم برسه اما هنوز ساعت سبکی به حساب میاد. گواهی 5ATM که مقاومت مناسبی در مقابل نفوذ آب و مایعات به ساعت میده برای این نسل استفاده شده. ساعت شیائومی بند 8 پرو توی دو تا رنگ مشکی و نقره ای به بازار عرضه میشه.

معرفی ساعت هوشمند Xiaomi Smart Band 8 Pro


شیائومی به ظرفیت باتری اشاره ای نکرد اما اشاره کرد که این ساعت میتونه حدود 2 روز بیشتر از نسل قبلی یعنی تا حدود 14 روز در استفاده معمولی به شما شارژ بده. قابلیت های شخصی سازی متنوعی داره، میتونید از 100 ها واچ فیس متنوع براش استفاده کنید و 10 تا بند مختلف برای این محصول عرضه میشه که شامل بندهای سیلیکونی، بافته شده، چرمی و ملانژ فلزی میشه.

با داشتن یه GPS داخلی میتونید بدون نیاز به گوشی فقط با همراه داشتن ساعت به ورزش کردن مشغول بشید و بعد از اتصال به گوشی اطلاعات ورزش رو به همراه داشته باشید. حسگر ضربان قلب و اکسیژن خون هم بهبود پیدا کردند و عملکرد بهتری از خودشون میتونن نشون بدن. قیمت ساعت هوشمند 8 پرو در حدود 400 یوان یا 55 دلاره و نسخه با بند چرمی حدود 7 دلار گرونتره و به احتمال زیاد بعد از عرضه به یکی از گزینه های جذاب بازار در بازه قیمتی خودش تبدیل بشه.

معرفی ساعت هوشمند Xiaomi Smart Band 8 Pro




معرفی گوشی Redmi K60 Ultra

گوشی ردمی کی 60 اولترا که قبل از مراسم اکثر مشخصاتش لو رفته بود هم در این مراسم رونمایی شد. برای این گوشی از تراشه جدید مدیاتک دایمنسیتی +9200 استفاده شده که میتونه قدرت سخت افزاری خیلی زیاد و جذابی به این گوشی بده.. یه نمایشگر 6.67 اینچی با رزولوشن 1220 پیکسلی یا 1.5K داره که به نسبت نسخه های معمولی و پرو K60 یه مقداری افت کرده. رفرش ریت 144 هرتزی هم برای نمایشگر استفاده شده که امکان یه تجربه سریع و روون رو موقع بازی ها به شما میده. روشنایی بیشینه نمایشگر میتونه تا 2600 نیت افزایش پیدا کنه تا یه تجربه خیلی خوب و جذاب در بیرون و روشنایی زیاد داشته باشید.

معرفی گوشی Redmi K60 Ultra


در بالاترین نسخه با 24 گیگ رم و 1TB حافظه ذخیره سازی عرضه میشه که این گوشی رو به یکی از اولین گوشی های هوشمند با این مقدار رم تبدیل میکنه. از یه دوربین سه گانه برای دوربین گوشی K60 Ultra استفاده شده که شامل لنز اصلی 50 مگاپیکسلی IMX800 سونی با لرزشگیر اپتیکال، 8 مگاپیکسلی اولترا واید و 2 مگاپیکسلی ماکرو میشه. یک دوربین سلفی 16 مگاپیکسلی هم روی پنل جلویی قرار گرفته.

انرژی مورد نیاز گوشی K60 Ultra توسط یک باتری 5000 میلی‌ آمپر ساعتی تامین میشه و یه آداپتور قدرتمند 120 واتی برای شارژ مجدد گوشی توی باکس قرار گرفته. WiFi 7، بلوتوث نسخه 5.3 و گواهی IP68 برای مقاومت در برابر نفوذ آب و گرد و غبار از ویژگی های دیگه این گوشی قاتل پرچمدار و خفن به حساب میاد.

ردمی K60 اولترا در نسخه پایه با 12 گیگابایت رم و 256 گیگابایت حافظه داخلی حدود 358 دلار قیمت داره که در بالاترین نسخه با 24 گیگابایت رم و 1 ترابایت حافظه ذخیره سازی داخلی، به حدود قیمت 500 دلار میرسه. البته این گوشی برای بازار چین عرضه میشه و احتمالا در اواخر سال میلادی 2023 با عنوان Xiaomi 13t Pro به بازار جهانی عرضه بشه.

معرفی گوشی Redmi K60 Ultra




معرفی ربات هوشمند CyberDog 2

شیائومی جذاب ترین و خاص ترین محصولی که در این مراسم معرفی شد رو به سبک مراسم های اپل برای پایان کار نگه داشته بود و از نسل جدید سگ رباتیک خودش با نام CyberDog 2 رونمایی کرد. سایبر داگ 2 ارتفاع 36.7 سانتی متری و وزن 8.9 کیلوگرمی داره و یه سگ نسبتا کوچیک و بامزه به حساب میاد. دو پردازنده مختلف برای این سگ استفاده شده که هر کدوم وظیفه مختلفی رو بر عهده دارند، یکی سگ رو به حرکت درمیاره و پردازنده دیگر برای ارتباط صوتی با ربات استفاده میشه.

معرفی ربات هوشمند CyberDog 2


این ربات جذاب از 12 مفصل و قطعه متحرک برای انجام فعالیت ها استفاده میکنه که به طور اختصاصی توسط شیائومی ساخته شده و میتونه با سرعت حدودا 1.6 متر بر ثانیه حرکت کنه و پا به پای شما به حرکت در بیاد. این ربات هوشمند به خوبی میتونه تعادل خودش موقع حرکت رو حفظ کنه و حتی امکان پشتک زدن به سمت جلو و عقب رو هم داره. برای طبیعی شدن رفتار و شبیه شدن به سگ های واقعی، شیائومی از 30 هزار مدل شبیه سازی شده توسط هوش مصنوعی استفاده کرده تا رفتار این سگ هر چه بیشتر واقعی به نظر برسه.

معرفی ربات هوشمند CyberDog 2


برای تعامل بهتر این سگ رباتیک با کاربر از 4 میکروفون مختلف استفاده شده تا صدای بهتری رو دریافت کنه و برای تشخیص محیط اطراف از یک دوربین 13 مگاپیکسلی، یک دوربین RGB و یک دوربین چشم ماهی استفاده شده. برای تشخیص بهتر عمق و حرکت دقیق از حسگر لایدار، TOF و حسگر های لمسی مختلف استفاده شده. به گفته شیائومی این سگ هوشمند یه رابط متن باز داره که میتونید تا حدودی بسته به دانش برنامه نویسی دستورهای مختلفی رو به این دستگاه جذاب بدید. البته تمامی این موارد باعث شده که CyberDog 2 قیمت نسبتا بالای 1790 دلاری داشته باشه و بیشتر به یه محصول جذاب و نه کاربردی تبدیل بشه.

معرفی ربات هوشمند CyberDog 2


 
وضعیت
موضوع بسته شده است و نمی‌توان پاسخ جدیدی فرستاد.

موضوعات مشابه

کاربران در حال مشاهده این موضوع (مجموع: 1, کاربران: 0, مهمان‌ها: 1)

بالا پایین