. . .

دانستنی ترسناک‌ترین جاذبه‌های چین

تالار عجایب

.Emerald

رمانیکی تازه وارد
محروم
نام هنری
ماهی طلایی
شناسه کاربر
7661
تاریخ ثبت‌نام
2024-01-30
آخرین بازدید
موضوعات
5
نوشته‌ها
17
پسندها
31
امتیازها
48
محل سکونت
شیراز

  • #1
چین در سال‌های اخیر در حال جابه‌جایی رکورد گردشگری دنیا بوده است. این کشور با ساخت عجیب‌ترین، خطرناک‌ترین و ترسناک‌ترین جاذبه‌های دنیا در لیست کشورهای محبوب گردشگری جهان قرار گرفته است
جاهای دیدنی چین به‌خصوص پل‌های شیشه‌ای و سکوهای تماشای شیشه‌ای که در ارتفاعات زیاد ترس و هیجان و زیبایی را باهم آمیخته‌اند، انتخاب مناسبی برای ماجراجویان هستند. همراه دلتامگ با چند مورد از ترسناک‌ترین جاذبه‌های چین آشنا شوید.
کوه تیانمین یکی از جاهای ترسناک چین
از تابستان سال 2016 یک راهروی شیشه‌ای که از یک سمت به صخره‌های سنگی کوه تیانمین متصل بود و از سمت دیگر تنها از طریق یک نرده از پرتگاه مهیب کوه جدا شده بود، افتتاح شد. جالب است بدانید که این راهروی شیشه‌ای دورتادور کوه هونان را فرا گرفته و 1400 متر از سطح زمین ارتفاع دارد و یکی از ترسناک‌ترین جاهای دیدنی چین است. طول این راهروی شیشه‌ای 1500 متر و ضخامت شیشه‌های آن حدود 6 میلی‌متر است! آیا شما جرئت قدم زدن روی این پل شیشه‌ای را دارید؟
جاهای دیدنی چین و بلندترین تله‌کابین جهان
در کوه تیانمین همه چیز به راهروی شیشه‌‌ای ختم نمی‌شود. در اینجا بلندترین تله‌کابین جهان، شما را در مسیری هفت کیلومتری در مدت 30 دقیقه به بالای کوه تیانمین و به نزدیکی دروازه بهشت می‌برد.
طولانی‌ترین پل شیشه‌ای جهان در چین
چین حتی رکورد بیشتر پل و راهروی شیشه‌ای جهان را نیز زده است. جدیدترین جاذبه پرهیجان و یکی از ترسناک‌ترین جاهای دیدنی چین پل شیشه‌ای ژانگجیاجی است که حتی از راهروی شیشه‌ای تیانمین نیز پیشی گرفته است. این پل که در اواخر سال 2017 افتتاح شد، عنوان طولانی‌ترین پل شیشه‌ای جهان را به خود اختصاص داده است.
بزرگترین سکوی تماشای شیشه‌ای جهان
جاهای دیدنی چین که رکورد ترسناک‌ترین جاذبه‌های دنیا را زده‌اند تمامی ندارند. حالا در خانه دیوار بزرگ چین یعنی پکن، بزرگترین سکوی تماشای شیشه‌ای دنیا نیز ساخته شده است. این سکوی شیشه‌ای در بالاترین نقطه از دره شیلین قرار گرفته است. این دره زیبا حدود 100 کیلومتر از مرکز شهر پکن فاصله دارد. برای رسیدن به این سکو باید یک و نیم ساعت پیاده‌روی کنید. این سکو قابلیت تحمل وزن 2000 نفر را دارد.

پیاده‌رو ترسناک کوه هواشان
یکی دیگر از جاهای دیدنی چین که در لیست جاذبه‌های ترسناک این کشور جا دارد، پیاده‌رو ترسناک کوه هواشان است که آن را به‌عنوان یکی از خطرناک‌ترین پیاده‌روهای جهان می‌شناسند. پیاده‌رویی که اگر آمادگی جسمانی کافی نداشته باشید و یک کوهنورد حرفه‌ای نباشید، قطعا در طی کردن آن به مشکل بر خواهید خورد.
 

موضوعات مشابه

پاسخ‌ها
10
بازدیدها
623

کاربران در حال مشاهده این موضوع (مجموع: 1, کاربران: 0, مهمان‌ها: 1)

بالا پایین