. . .

معرفی باغ وحش برانکس (Bronx Zoo)

تالار حیات وحش

Commander

رمانیکی فعال
رمانیکی
مقام خاص
شناسه کاربر
1856
تاریخ ثبت‌نام
2022-03-04
موضوعات
29
نوشته‌ها
34
پسندها
142
امتیازها
95
محل سکونت
Cadman Championship Group

  • #1
مکان: نیویورک، آمریکا
گونه های جانوری: 650 گونه جانوری

باغ وحش برانکس قدیمی ترین باغ وحش در آمریکا است. همچنین بزرگترین باغ وحش در جهان است که در یک کلانشهر واقع شده است. حدود 4000 حیوان در آن زندگی می کنند که 650 گونه حیوانی را تشکیل می دهند.

باغ وحش برانکس Bronx Zoo


Siberian Tiger

Malayan Tiger

Père David's Deer

Père David's Deer Herd


تاریخ
سالهای اولیه

مدیر باغ وحش ویلیام تی. هورنادای تغذیه بزرگتر kudu در سال 1920
در سال 1895 ، گروه متشکل از اعضای باشگاه بون و کراکت انجمن جانورشناسی نیویورک را تاسیس نکرد (بعداً به انجمن حفاظت از حیات وحش تغییر یافت ) برای اهداف تاسیس یک باغ وحش ، مطالعه ترویج جانورشناسی و حیات وحش را حفظ کنید. اعتبار این امر بیشتر متعلق به اعضای باشگاه بود مدیسون گرانت و سی. گرانت لافرج.

باغ وحش (گاهی اوقات پارک جانوری برانکس و جانورشناسی برونکس نامیده می شود) باغ ) در 8 نوامبر 1899 با حضور 843 حیوان در 22 نمایشگاه در خود را به روی عموم گشود. اولین مدیر آن ویلیام تمپل هورنادای بود که 30 سال سابقه کار در باغ وحش را داشت.

Heins & LaFarge ساختمانهای دائمی اصلی در صورت مجموعه Beaux-Arts <251 طراحی شدند>غرفه های در استخدام بزرگتر دایره ای شکل شیر دریا گروه بندی شده اند. در سال 1934 ، دروازه های یادبود رائینی ، طراحی شده توسط مجسمه ساز Paul Manship ، به عنوان یادبودی به شکارچی بزرگ بازی Paul James Rainey دروازه ها در سال 1972 در ثبت ملی اماکن تاریخی ذکر شده است.

چشمه راكفلر كه به طور كامل باغ داخل دروازه است جاده فوردام را تزئين كند ، وقتي يك نقطه عطف معروف در كومو ايتاليا باشد. در آغاز شده توسط بیاجیو کاتلا در سال 1872 ساخته شد و در میدان اصلی (Piazza Cavour ) کنار دریاچه ایستاد. توسط ویلیام راکفلر در سال 1902 به قیمت 3500 لیر (معادل تخمینی 637 دلار و امروز حدود 17،600 دلار) شروع به کار کرد ، در سال 1903 در باغ وحش نصب شد. در سال 1968 ، این چشمه به عنوان یک علامت تاریخی مهم برای شهر نیویورک مشخص شده است ، و یکی دیگر از محرومیت از بین مناطق محلی است که به این ترتیب احترام قرار داده شود.

مهر انجمن جانورشناسی نیویورک توسط مشهور wildlife-artistCharles R. Knight . این تصویر سر قوچ و عقاب را به تصویر می کشد تا نشان دهد که برای ایجاد حیات وحش آمریکایی شمالی وجود دارد. در حالتی که دیگر از آن استفاده نشده است ، مهر را می توان بر روی چمن در مرکز دادگاه آستور یافت.

در 17 دسامبر 1902 ، این باغ وحش به یکی از هفت باغ وحش خارج از استرالیا تبدیل شد و یکی دیگر از تنها دو باغ وحش دیگر در دولت بودجه که هرگز اکنون منقرض است را در خود جایزه داده شده است. تیراسین . اولین مورد یک مرد بود که از فروشنده حیوانات آلمانی کارل هاگنبک تهیه شد. این باغ وحش در تاریخ 15 آگوست 1908 درگذشت. باغ وحش در 26 ژانویه 1912 دومین مرد را از باغ وحش Beaumaris در تاسمانی دریافت کرد ، که بعدا در 20 نوامبر همان سال درگذشت. این باغ وحش دو حیوان نهایی خود را از سیدنی فروشنده حیوانات الیس اس جوزف دریافت کرد. نفر اول شخصی غیرجنسی بود که در 7 نوامبر 1916 در شرایط نامناسبی وارد شد و هفت روز بعد درگذشت. حیوان دوم و آخر ماده ای بود که از باغ باغ وحش Beaumaris توسط Joseph به £ 25 (35 دلار) خرید و سپس به باغ وحش فروخته شد و در 14 ژوئیه 1917 وارد شد . بازدید ، مدیر باغ وحش ملبورن ، آقای لو سوئف ، با دیدن حیوان گفتگو:

من به شما پیشنهاد می کنم اگر از آن بسیار مراقبت کنید. چون وقتی از بین رفته اید ، هیچ وقت پیدا نخواهید کرد. این گونه به زودی منقرض خواهد شد.

تیلاسین در 13 سپتامبر سال 1919 درگذشت.

در اوایل سال 1903 ، به این باغ وحش یک جفت شیرهای بربری ، یک زیر نوع هدیه داده شد. که در طبیعت منقرض شده است. ماده به نام Bedouin Maid و نر سلطان نامگذاری شد که در ادامه به یکی از محبوب ترین حیوانات باغ وحش تبدیل شد. سلطان در آن زمان در خانه شیر نمایش داده شد ، در آن زمان چهار سال بود و به عنوان "یک نمونه کامل" و "به طور غیرمعمول خوش طبع" توصیف شد. در ماه مه سال 1903 ، این زوج سه توله تولید شده که اولین آنها در باغ وحش متولد شد. در 7 اکتبر 1905 ، چارلز آر نایت تصویری از سلطان ترسیم کرد و حیوان مورد توجه قرار گرفت کارت کارت پستال باغ وحش قرار گرفت. سلطان همچنین الگویی برای شیر بود که در بالاترین دروازه های یادبود Rainey قرار دارد.

در سال 1916 ، باغ وحش اولین بیمارستان حیوانات جهان را در یک باغ وحش ساخت.

در سال 1926 ، برانکس و باغ وحش ملی اسمیتسونیان به طور معمول به عنوان اولین بار در مسابقات پیاده روی روی نمایش درآمد بند پا .

در همان سال ، W Douglas Burden ، FJ Defosse و Emmett Reid Dunn دو بزرگسال زنده اژدهای کومودو - اولین بار در آمریکا - برای باغ وحش جمع شده است.

در سال 1937 ، باغ وحش اولین بار در آمریکای شمالی بود که okapi .

سالهای اخیر

ورودی جاده علمی Fordham به باغ وحش برانکس با حضور Rainey Memorial Gates
در سال 1960 ، باغ وحش به عنوان اولین بار در جهان نگهداری شد فلامینگو جیمز ، گونه ای که تصور می شود تا سال 1957 منقرض شود . آنها به همراه فلامینگو آند .

وارد شدند باغ وحش یکی از باغهای وحشت بودجه در جهان برای نمایش میمون های پروبسی خارج از آسیای جنوب شرقی و در سالنامه بین باغ وحش 1976 ، این باغ وحش گزارش کرد که هشت میمون دارد که هفت تای آنها در باغ وحش متولد شده اند. از مارس 1999 ، فقط دو میمون باقی مانده بود ، این دو آخرین نوع خانواده شما هستند که در ایالات متحده نگهداری می شوند. در سال 2003 ، این جفت به باغ وحش سنگاپور .

ارسال شد. در 6 ژوئن 1990 ، باغ وحش یک زن کرگدن سوماتری به نام راپونزلدید کرد. در آن زمان ، این باغ وحش یکی از سه باغ وحشی در آمریکای شمالی بود که نوع را در معرض خطر قرار داده و قرار داد و سینسیناتی و باغ وحش های سن دیگو دیگر موجودات ، هر کدام از این زنان این سه موسسه هستند که بخشی از برنامه Sumatran Rhino Trust برای شروع برنامه پرورش اسیر برای انواع دیگر آنها وجود دارد. راپونزل در طبیعت در سوماترا متولد شد و از منطقه جنگ بارانی که قرار بود برای کاشت روغن نخل در سال 1989 پاکسازی شود نجات یافت. گرچه اعتقاد بر این است که در طبیعت پرورش یافت و هرگز در اسارت گوساله تولید نشد. سرانجام مشخص شد که وی از سن باروری گذشته است و در آن زمان در سال 2000 به باغ وحش بازگردانده شد ، زیرا او برای حمایت از بودجه سال گذشته بود. وی تا زمان مرگ در دسامبر 2005 در سن 30 سالگی در مرکز باغ وحش زندگی می کرد.

در نوامبر 2006 ، باغ وحش دستشویی های کاملاً جدید سازگار با محیط زیست در خارج از دروازه رودخانه برانکس را باز کرد. طبق Clivus Multrum ، كه توالت كمپوست را كه باغ وحش انتخاب شود ساخته شده است ، این تسهیلات می تواند به 500000 نفر خدمت كند و سالانه 1،000،000 گالن آمریكا (3 ، 800،000 لیتر) آب را ذخیره کرد.

در مارس 2007 ، انجمن حفاظت از حیات وحش و دانشگاه فورهام دانشکده تحصیلات تکمیلی آموزش و پرورش اعلام کرد که برنامه مشترکی است که می تواند کارشناسی ارشد علوم می شود ، ارائه می دهد. مدرک تحصیلی و گواهی شروع معلم آیلت نیویورک در آموزش علوم نوجوانان (زیست شناسی ، پایه های 7-12). این برنامه از سال آینده آغاز شد و اولین برنامه تحصیلات تکمیلی در نوع خود است.

در سال 2009 ، شهر نیویورک بودجه 76 باغ وحش ، آکواریوم و باغ گیاهان این ایالت را قطع کرد. به طور کلی انجمن حفاظت از حیات وحش با 15 میلیون دلار کسری شد و باغ وحش مجبور شد تعداد کارمندان و مجموعه حیوانات خود را کوچک کند. کاهش بودجه باعث شد خرید 251 نفر بیش از 100 کارمند و اخراج ده نفر دیگر و همچنین تعمیر چهار بخش باغ وحش: World of Darkness ، Rare Animal Range ، the Skyfari ، و بخش کوچکی از نمایشگاه ها دشت آفریقا که هنوز هم کاملا باز است ، شامل گیاه ضد تیرا است. در پایان ، 186 موقعیت کارکن (15) در WCS کاهش می یابد. در سال 2012 ، شهردار مایکل بلومبرگ کاهش بودجه دیگر را تصویب کرد که 4.7 میلیون دلار از بودجه باغ وحش و آکواریوم نیویورک ، که توسط WCS اداره می شود ، گرفته شده است. این برش نشان دهنده بیش از نیمی از مجموعه مجموعه ها بود. با این حال ، بلومبرگ همچنین یارانه انرژی را تصویب کرد که باعث کاهش 3.7 میلیون دلار شد.

در تابستان 2014 ، نماینده نیویورک کارولین ب مالونی از پایگاه چنگدو پاندا در سیچوان ، چین بازدید کرد و از برنامه خود برای آوردن پانداهای غول پیکر به شهر نیویورک خبر داد. در آغاز ، او قصد داشت آنها را در باغ وحش Central Park به نمایش بگذارد ، اگر تصمیم بگیرید برای باغ وحش 6.5 منابع خود را برای مراقبت از حیوانات جلب کرد ، توجه خود را به Bronx معلم کرد مالونی و طرفدارانش ، که شامل موریس آر است. گرینبرگ ، نیوت گینگریچ و جان آ. در شروع ، بزرگترین مسائل عدم حمایت از شهردار بیل د بلازیو و تالار شهر بودجه و مقامات چینى اصرار دارد که دیگر هیچ پاندایى به دولت جدید نیست. با این حال ، در اکتبر 2015 ، سفیر چین کوی تیانکای اعلام کرد کشور مایل است برای گفتگوهای مقدماتی با این شهر در مورد موضوع وارد شود ، و پس از آن بلاسیو و تالار شهر نامه ای برای شما درخواست مقامات چینی امضا کرده ، توسط مالونی در سال 2014. علیرغم تلاش های وی ، مبارزات انتخاباتی مالونی هنوز نتوانسته است در دو مرحله مهم در دستیابی به پاندا غلبه کند: بودجه و رضایت باغ وحش. دو بلاسیو و انجمن حفاظت از حیات وحش از تأمین بودجه این پروژه امتناع می ورزید ، و نمی توانید مالیات دی یا پول حیوانات وحشی را به پروژه گران برسید. دیوید تاون ، رئیس بنیاد Giant Panda Conservation مستقر در آمریکا ، تخمین می زند که باعث ایجاد پانداها به این شهر حدود 50 میلیون دلار شود. این بنیاد نیز گفته است كه هزینه نگهداری فقط یكی از این حیوانات حدود 1 میلیون دلار در سال است كه شامل مواد غذایی ، مربیان و نگهداری محیط زیست می شود. علاوه بر این ، چین پانداهای خود را با پرداخت هزینه سنگین وام می دهد. مطالعه منتشر شده توسط واشنگتن پست در سال 2005 نشان داد که چهار باغ وحش ایالات متحده دارای پاندا (باغ وحش ممفیس ، باغ وحش سن دیگو ، اسمیتسونیان <145 ) پارک ملی جانور و باغ وحش آتلانتا ) 33 میلیون دلار بیشتر از درآمد حاصل از آنها در بین سالهای 2000 و 2003 برای حیوانات خود را انجام داده است. علیرغم آمار و ارقام ، مالونی معتقد است که پانداهای شهر او از سال این شهر جمعیت بالاتری نسبت به این چهار شهر دارد و در سال 2014 رکورددار 56.4 میلیون بازدید کننده وجود داشته است. با این حال ، WCS همچنان از آوردن این پانداها دور می شود. در سال 2014 ، اعلام کرد که وی قصد دارد هیئت چینی را به باغ وحش پارک مرکزی بفرستد ، یک مقام ارشد WCS گفت که مبارزات انتخاباتی مالونی به "سطح جدیدی از" پوچ 251 "است. در نوامبر 2015 ، جیم WCS براهنی ، معاون اجرایی و مدیر باغ وحش برانکس ، بیانیه ای منتشر کرد و گفت:

مفهوم آوردن Giant Pandas به نیویورک که نمایندگان مجلس پیشنهاد می کند پیچیده شود و نیاز به استفاده از مشکلات دیگری باشد که قبل از اجرای چنین برنامه ای مورد نیاز است بررسی و حل قرار گرفت.

هر تصویری برای آوردن پانداهای غول پیکر به نیویورک باید به این نتیجه برسد که برای محافظت از پانل های غول پیکر در طبیعت و تصمیم گیری اگر شما لازم باشد برای نگهداری از حیوانات خوب در نیویورک نیز مفید است. را داشته باشید. ملاقات کرد.

بسیار مهم است ، هیچ بودجه ای برای این طرح وجود ندارد. ساخت و نگهداری چنین نمایش تلاشی مداوم است که به ده هزار دلار جلوتر و پول پشتیبانی سالانه برای پانداها برای هر مدت که در شهر لازم است. هر نوع توافق برای نمایش پاندا باید با تضمین فشار لازم باشد.

نمایشگاه ها و جاذبه های
باغ وحش دو نوع نمایش دارد: نمایشگاه های رایگان با پذیرش عمومی بلیط و نمایشگاه های برتر که به دلیل داشتن اضافی احتیاج دارند.

نمایشگاه ها و جاذبه های رایگان

A ژلادا در بابانو رزرو.

A گلدان گوانای در پرندگان دریایی دریا: باغ وحش آخرین موردی که انواع مختلف را در خارج از آمریکا نگهداری می کند ، می تواند کند شود.
دشت های آفریقا
بیستون آمریکایی
خانه تولید کنندگان آبزی و مرغ دریایی پرندگان
ذخیره بابون
خرس های بزرگ
پرندگان شکاری
بیستون دام
چرخ فلک
ساختمان زرافه کارتر
جنگ گوریل کنگو (در زمستان)
ارتفاعات هیمالیا
دنیای جنگل
ماداگاسکار!
رودخانه میتسوبیشی
خانه موش
طبیعت گردی
استخرهای شمالی
Pheasant Aviary
استخر شیر دریایی
ببر ببر ain
دنیای پرندگان
دنیای خزندگان
مرکز باغ وحش
از سال 2010 ، باغ وحش برانکس بیش از 4000 حیوان از 650 نوع زندگی می کند ، بیش از آنها که در معرض خطر یا تهدید وجود دارد. بعضي از نمايشگاه هاي آن ، مانند World of Birds و World of Reptiles ، طبقه بندي طبقه بندي تنظيم شده اند ، در حالي كه بعداً ديگر ، مانند دشت هاي آفريقا و مونوريل وحشي آسيا ، از نظر جغرافيايي تنظيم شده است اند
 

موضوعات مشابه

کاربران در حال مشاهده این موضوع (مجموع: 1, کاربران: 0, مهمان‌ها: 1)

بالا پایین