. . .

معرفی باغ وحش سلطنتی روتردام – The-Royal-Zoo

تالار حیات وحش

Commander

رمانیکی فعال
رمانیکی
مقام خاص
شناسه کاربر
1856
تاریخ ثبت‌نام
2022-03-04
موضوعات
29
نوشته‌ها
34
پسندها
142
امتیازها
95
محل سکونت
Cadman Championship Group

  • #1
درباره باغ وحش روتردام Rotterdam Zoo
این باغ وحش یکی از بزرگترین جاذبه های گردشگری تو کشور هلند که سالانه بیشتر از 1/5 میلیون نفر رو از قاره های مختلف به سمت خودش جذب می کنه. ویزگی این باغ وحش که باعث شده از بقیه باغ وحش ها متمایز باشه اینه که شما می تونین هر حیوانی رو تو زیست بوم خودش ببینین. مثلا گوریل رو تو دشت، زراغه رو تو مراتع، تمساح رو تو دریاچه، ببر رو تو جنگل، خرس قطبی و پنگوئن هارو تو محیط سرد یخی، خفاش هارو داخل غارها و ... ببینین و با نحوه زندگیشون آشنا بشین. یعنی میشه گفت که این باغ وحش زندگی هر حیوانی رو شبیه سازی کرده و برای عموم به نمایش گذاشته. دیدن این باغ وحش نه تنها برای بچه ها هیجان انگیز، برای بزرگترها هم هیجان خاص خودشو داره.

Diergaarde Blijdorp​


باغ وحش سلطنتی روتردام، در سال 1857 ساخته شد و یکی از قدیمیترین باغ وحشها و جاذبه های گردشگری روتردام هلند است و می تواند یک گردش خوشایند را رقم بزند. این باغ وحش به خاطر برنامه های زادوولد موفقش مشهور است و در نقاط دیدنی آن تعدادی فیل جوان، پاندای قرمز کمیاب و موجودات جذابی وجود دارند که هنگام گشت و گذار در محیطی که به شدت به زیستگاه طبیعی شان شبیه است، می توانید آنها را ببینید. از دیگر ویژگیهای قابل توجه، بخش آسیایی است که با دو جنگل باتلاقی و دو محل نگهداری پرندگان عجیب و غریب، جلگه مغولی، غار خفاش، باغ چینی و موجودات زیادی که بومی این منطقه هستند، کامل می شود. آکواریوم عمومی Oceanium نیز ارزش گشت و گذار دارد؛ یک آکواریوم جذاب که مجموعه ای بزرگ از زندگی دریایی قاره آمریکا و جاذبه های روتردام را به تصویر می کشد.
این باغ وحش سالیانه بیش از 1.5 میلیون نفر گردشگر را از قاره های مختلف به خود جذب می کند. ویژگی این باغ وحش که آن را از سایر باغ وحش ها متمایز کرده است این است که شما می توانید هر حیوان را در زیست بوم خود ببینید مثلا گوریل در دشت بی درخت، زرافه را در مراتع، تمساح را در دریاچه، ببر را در جنگل، خرس قطبی و پنگوئن ها را در محیط سرد یخی، فیل را در محیط گرم و خفاش ها را در غار مشاهده کنید.
ویژگی دیگر یک تونل 22 متری زیر دریا است که شما می توانید از نزدیک با کوسه، ماهی ها، دلفین، فوک و... از نزدیک ملاقات کنید. دیدن این باغ وحش برای بزرگسالان و خردسالان هیجان انگیز است. یک باغ وحش ویژه کودکان و رستوران و بوفه هایی هم برای راحتی شما در آن وجود دارد. باغ وحش روتردام در واقع پارک بسیار بزرگی است که بسیار خوب شبیه سازی شده است و حیوانات تقریبا آزادانه زندگی میکنند و تنوع حیوانات هم بسیار زیاد است.
 

موضوعات مشابه

کاربران در حال مشاهده این موضوع (مجموع: 1, کاربران: 0, مهمان‌ها: 1)

بالا پایین