. . .

معرفی باغ وحش لندن (London Zoo)

تالار حیات وحش

Commander

رمانیکی فعال
رمانیکی
مقام خاص
شناسه کاربر
1856
تاریخ ثبت‌نام
2022-03-04
موضوعات
29
نوشته‌ها
34
پسندها
142
امتیازها
95
محل سکونت
Cadman Championship Group

  • #1
مکان: انگلیس
گونه های جانوری: 755 گونه جانوری

این باغ وحش یکی از قدیمی ترین باغ وحش های جهان است که در سال 1828 به منظور تحقیقات علمی افتتاح شده است. این باغ وحش پس از آن در سال 1847 برای بازدید عموم افتتاح شد، بنابراین مردم می توانند از آن بازدید کنند. باغ وحش لندن بیش از 20000 حیوان در 755 گونه جانوری را در خود جای داده است.

باغ وحش لندن London Zoo


  • زرافه ها​

    زرافه در باغ وحش لندن.
    گتی ایماژ / دیدار بریتانیا / بریتانیا در نمایش
    باغ ZSL لندن در سال 1827 افتتاح شد و توسط انجمن زیستگاه لندن، یک موسسه خیریه برای حفاظت از حیوانات و زیستگاه های آنها در سراسر جهان اداره می شود. حیوانات در محوطه زندگی می کنند که یک محیط طبیعی ایجاد می کنند در حالی که ما اجازه می دهیم آنها را نزدیک ببینیم. باغ وحش در پارک Regent واقع شده است و هر روز از ساعت 10 صبح تا روز کریسمس باز است.
    زرافه ها - موارد مورد علاقه همه - در بخش Into Africa، همراه با رودخانه رودخانه ها، سگ های شکار آفریقایی، Warthogs، Zebras و Okapis قرار می گیرند. یک پلت فرم مشاهده شده در نزدیکی زرافه ها وجود دارد، بنابراین شما می توانید آنها را در ارتفاع خود مشاهده کنید. زرافه ها دارای همان تعداد استخوان گردن هستند که انسان ها انجام می دهند؛ نگاهی به خودتان در آینه های موج دار در منطقه زرافه برای دیدن آنچه که شما با گردن بلند نگاه کنید.

  • ad
  • 02 از 14

    Okapis​

    Okapi خارج از خانه
    گتی ایماژ / آیلین کیرش / الیک ام
    اوپاپیس توسط انجمن زیستگاه لندن در سال 1901 کشف شد، اما قبل از آن آشکارا به مردم جنگل کنگو معروف بود. Okapis بسیار خجالتی است بنابراین آرام باشید اگر به داخل می روید برای دیدن آنها.
  • 03 از 14

    زبرا​

    زیورآلات ایستاده در باغ وحش
    گتی ایماژ / برنارد بولن / EyeEm
    خرچنگ Chapman دارای برخی از کت های پیچیده پیچیده در جهان است؛ هیچ دو به طور یکسان نیستند راههای آنها ممکن است به اشتباه شکارچیان مانند شیرها در وحشی کمک کند.

  • ad
  • 04 از 14

    ببرها​

    بستن ببر
    گتی ایماژ / پائولا فرانسوی / EyeEm
    منطقه ببر مجددا یک زیستگاه اندونزیایی ایجاد می کند که در آن بازدیدکنندگان می توانند از طریق پنجره های شیشه ای از کف تا سقف با حیوانات روبرو شوند. نمایشگاه طراحی شده است با توجه به نیازهای گربه بزرگ با ویژگی های مانند درختان بلند برای گربه ها برای صعود و قطب های پرورش بالا طراحی شده است.
  • 05 از 14

    پنگوئن ها​

    نزدیک پنگوئن روی راک
    گتی ایماژ / پائولا فرانسوی / EyeEm
    نمایشگاه پنگوین ساحل یک ساحل جنوبی جنوبی را برای یک مستعمره پنگوئن های هومبولت بازسازی می کند. این دارای یک استخر بزرگ با مناطق دیدنی زیر آب است، بنابراین بازدید کنندگان می توانند پرندگان غواصی را برای غذا تماشا کنند. همچنین یک مهد کودک پنگوئن و یک استخر وجود دارد که پنگوئن های جوان یاد می گیرند که شنا کنند.

  • ad
  • 06 از 14

    پادشاهی گوریل​

    مجسمه پسر گوریلا در باغ وحش لندن
    مجسمه پسر گوریلا در باغ وحش لندن. ویکی پدیا / کریس هوه
    گوریل پادشاهی یک محیط جنگل بارانی است که هیچ میله ای ندارد، جایی که می توانید نزدیک به یک گروه از گوریل های غربی غربی بروید. بازدید کنندگان در امتداد یک مسیر جنگل که بر روی پاکسازی قرار می گیرد، جایی که گوریل ها در رفتار اجتماعی طبیعی خود در گروه اجتماعی خود قرار می گیرند. هیچ میله ای برای جدا کردن حیوانات از بازدیدکنندگان وجود ندارد، فقط یک حلقه و بخش از یک دیوار شیشه ای.
  • 07 از 14

    مجموعه فیلم Reptile House​

    ورودی مجلل خانه، باغ وحش لندن، انگلستان.
    ویکیمدیا رایانه / ویلیام هوک
    در داخل خانه خزنده که اولین فیلم هری پاتر فیلمبرداری شد، دیدن کنید. یک صحنه از فیلم "هری پاتر و سنگ فیلسوف" در سال 2001 در خانه مجلل در باغ وحش لندن فیلمبرداری شد.

  • ad
  • 08 از 14

    خانهی خزنده​

    اژدهای کومودو مورد تمسخر قرار گرفته است
    اژدهای کومودو در باغ وحش لندن نگهداری می شود. گتی ایماژ اخبار / پیتر مکدیرمید
    خانه خزنده محل جمع آوری جذاب باغ وحش خزندگان و دوزیستان، از جمله مار ها، مارمولک ها، قورباغه ها و تمساح ها است.
  • 09 از 14

    شترها​

    باغ وحش لندن دارای سهام سالانه آن است
    گتی اخبار اخبار / دن کیتوود
    شتر Bactrian به خوبی به زندگی بیابان سازگار است. مژه های طولانی و بینی آنها، که آنها می توانند نزدیک شوند، آنها را از شن و ماسه محافظت می کند. وقتی غذا فراوان است، ذخایر چربی خود را در چشمه های خود می سازند. ممکن است تعداد کمی از 300 تا 500 شتر وحشی وجود داشته باشد.

  • ad
  • 10 از 14

    پروانه بهشت​

    پروانه های گرمسیری در باغ وحش لندن
    یک پروانه بزرگ در باغ وحش لندن. گتی ایماژ اخبار / کریستوفر هانت
    پروانه بهشت یک تونل غول پیکر است که در آن شما می توانید با پروانه های پرواز آزادانه راه بروید، هرچند بازدیدکنندگان مجاز به تلاش برای لمس کردن آنها نیستند یا آنها را تعقیب می کنند. کارکنان در دسترس هستند تا به شما در شناسایی گونه های مختلف و توضیح بیشتر در مورد نحوه زندگی آنها کمک کنند.
  • 11 از 14

    گاو نر​

    اسنوودون آویار، باغ وحش لندن
    zsl.org
    اسنوودین Aviary بعد از طراح آن، لرد اسنودن، شوهر شاهزاده مارگارت ، خواهر ملکه نامگذاری شد. مجهز به قاب آلومینیومی تقریبا بی وزن است و یک شبکه غول پیکر در سراسر کابل کشیده شده است. ساختار توسط تنش پشتیبانی می شود و به نظر می رسد تقریبا بی وزن است. این خانه پرندگان شکوهمند مانند ایبیز سفید و طاووس است.

  • ad
  • 12 از 14

    وینی پایتخت پیح​

    یک توله سگ خرس سیاه و سفید در کانادا از سال 1914 در وینیپگ کانادا خریداری شد. او وینی را به افتخار زادگاهش نامگذاری کرد و زمانی که به اروپا برای جنگ جهانی اول سفر کرد به عنوان طلسم نظامی او تبدیل شد. این خرس سیاه الهام بخش برای معروف وینی پیف معروف به AA Milne. وینی در سال 1934 در باغ وحش لندن ماند.
  • 13 از 14

    ماجراجویی حیوانات​

    دانش آموزان برای روز نگه داشتن باغ وحش تبدیل می شوند
    گتی اخبار اخبار / دن کیتوود
    حیوانات ماجراجویی باغ وحش کودکان است، جایی که بچه ها می توانند در یک محیط امن و سرگرم کننده به حیوانات نزدیک شوند. آنها از طریق یک تونل فرو می روند تا به داخل محفظه مکرت پاپ بپردازند و برای جلوگیری از خیس شدن در منطقه Splash، سخت است. در منطقه لمسی بچه ها می توانند با خیال راحت حیوانات مانند بز و گوسفند را لمس و تغذیه کنند.
  • 14 از 14

    سرگرمی آب حیوانات ماجراجویی​

    ویژگی آب در باغ وحش کودکان در حیوانات ماجراجویی اجازه می دهد تا بچه ها در آب بازی کنند و یاد بگیرند که اهمیت آن حفظ محیط زیست است. این منطقه همچنین حاوی باغ مخفی و نوعی قصه گویی است.
 
نام موضوع : باغ وحش لندن (London Zoo) دسته : حیات وحش

موضوعات مشابه

کاربران در حال مشاهده این موضوع (مجموع: 1, کاربران: 0, مهمان‌ها: 1)

بالا پایین