. . .

بحث و گفتگو استیم از انتشار بازی‌های ساخته شده با هوش مصنوعی جلوگیری می‌کند

تالار متفرقه دیجیتال
وضعیت
موضوع بسته شده است و نمی‌توان پاسخ جدیدی فرستاد.

HELMET

رفیق رمانیکی
کاربر نقره‌ای
کاربر ثابت
رمانیکی
نام هنری
دارچینِ سبـز
شناسه کاربر
1049
تاریخ ثبت‌نام
2021-10-12
آخرین بازدید
موضوعات
780
نوشته‌ها
1,856
راه‌حل‌ها
5
پسندها
152
امتیازها
438
سن
91
محل سکونت
Overgreen
وب سایت
pin.it

  • #1
استیم

Valve می‌گوید وضعیت حقوقی آثار ساخته‌شده با هوش مصنوعی هنوز مشخص نیست.

گزارش‌ها حاکی از هستند که Valve، شرکت مادر استیم، از انتشار بازی‌های ساخته‌شده با هوش مصنوعی جلوگیری می‌کند. توسعه‌دهنده‌ای به‌نام PotterHarry97 در ردیت این ایده را تأیید کرد که بزرگترین فروشگاه بازی‌های کامپیوتر اشتیاق زیادی به دنیای هوش مصنوعی ندارد.
PotterHarry97 در ردیت اعلام کرد تیم او چندماه قبل قصد داشت بازی جدیدی را منتشر کند که برخی از محتوای داخلی آن با هوش مصنوعی تولید شده بود. این توسعه‌دهنده تصمیم داشت پس‌از انتشار نسخه‌ی اولیه بازی، آن را با هوش مصنوعی بهبود دهد و بدین‌ترتیب گیمرها و همچنین Valve را فریب دهد.
به‌هر حال Valve بازی PotterHarry97 را نپذیرفت. مالک استیم می‌گوید بازی مذکور حاوی اِلمان‌های هنری تولیدشده با هوش مصنوعی بوده و مالکیت قانونی این آثار و همچنین داده‌های مورد استفاده برای آموزش الگوریتم آن‌ها درحال حاضر مشخص نیست.
به‌نوشته‌ی تِک‌اسپات، PotterHarry97 پس‌از ردشدن درخواست ثبت بازی در استیم سعی کرد بار دیگر Valve را فریب دهد؛ شرکت خصوصی ۱۰ میلیارد دلاری که از سال ۱۹۹۶ یکی از پیشگامان کسب‌وکار بازی‌های رایانه‌ای بوده است.
تلاش دوم PotterHarry97 نیز موفقیت‌آمیز نبود و Valve‌ به‌دلیل وضعیت حقوقی نامشخص فناوری هوش مصنوعی کنونی، بازی این توسعه‌دهنده را رد کرد.
ازنظر برخی افراد در ردیت، Valve رویکرد استانداردی درمورد دارایی‌های تولیدشده با هوش مصنوعی اتخاذ نکرده زیرا قبلاً برخی از این عناوین فقط طی چند روز در فروشگاه استیم تأیید شدند. درحال حاضر این پلتفرم بازی‌هایی مثل This Girl Does Not Exist که در ساخت آن‌ها از هوش مصنوعی بهره گرفته شده را عرضه می‌کند.

اثر هنری ساخته شده با هوش مصنوعی
 
وضعیت
موضوع بسته شده است و نمی‌توان پاسخ جدیدی فرستاد.

موضوعات مشابه

کاربران در حال مشاهده این موضوع (مجموع: 1, کاربران: 0, مهمان‌ها: 1)

بالا پایین