. . .

خبر استقلال نکونام: خشن، سریع، ترسناک و مدعی!

تالار گزارش ورزشی

.Dadmehr.

مدیریت ارشد
پرسنل مدیریت
مدیر وب‌سایت
بلاگر
نام هنری
رمانیکی
شناسه کاربر
6625
تاریخ ثبت‌نام
2023-09-14
آخرین بازدید
موضوعات
56
نوشته‌ها
617
پسندها
785
امتیازها
153
سن
33
محل سکونت
gilan

  • #1
co5a30mr.png


به گزارش "ورزش سه"، استقلالی‌ها برای لیگ بیست و چهارم تیم کامل و تقریبا بدون نقصی در اختیار دارند و با بازیکنان جدیدی که به این تیم اضافه شدند نقاط ضعف آنها به شکل قابل توجهی تقویت شد و حالا فقط باید امیدوار به درخشش و آماده‌بودن بازیکنان جدید خود باشند!

استقلالی‌ها در هر پست چندین بازیکن با کیفیت دارند که رقابت خوبی هم برای رسیدن به ترکیب اصلی ایجاد می‌کند و جواد نکونام با مدیریت تیم و روی فرم نگه‌داشتن بازیکنانش در طول فصل با کمبود بازیکن رو به رو نخواهد شد.

استقلالی‌ها در خط دروازه، دفاع و هافبک بازیکنان فیکس و نیمکت‌نشینان باکیفیتی در اختیار دارد و کمترین تنوع را فقط در خط حمله دارند که با انتخاب سیستم درست و سبک بازی می‌تواند به خوبی کمبود بازیکن در این پست را پوشش دهد

در ادامه به عمق اسکواد 11 نفره و نیمکت استقلال خواهیم پرداخت:

ترکیب اصلی استقلال بدون در نظر گرفتن مصدومیت و محرومیت بازیکنان:

حسین حسینی، آرمین سهرابیان، رافائل سیلوا، رامین رضاییان، ابوالفضل جلالی، روزبه چشمی، دیدیه اندونگ، گائل کاکوتا، جلال‌الدین ماشاریپوف، مهرداد محمدی، گوستاوو بلانکو

2065891


نیمکت استقلال:

محمدرضا خالدآبادی، سامان فلاح، ایمان سلیمی، سامان تورانیان، میلاد زکی‌پور، آرش رضاوند، زبیر نیک‌نفس، محمدحسین اسلامی، علیرضا کوشکی، آرمان رمضانی

2065847


دروازه‌بان: سیدحسین حسینی (محمدرضا خالدآبادی)
خیال راحت نکونام از خط دروازه، کاپیتان آبی‌ها با نمایش خوبی که فصل گذشته داشت و حضور جوان مستعد آبی‌ها که پیشنهاد لیگ برتری خوبی داشت خیال استقلالی‌ها را از این پست راحت می‌کند.

خط دفاعی: آرمین سهرابیان (سامان فلاح) رافائل سیلوا (ایمان سلیمی):
با احتمال بسیار بالا سهرابیان و رافائل سیلوا دو بازیکنی هستند که اولویت اول زوج خط دفاعی خواهند بود، تجربه‌ بالا، توانایی فنی و در کنار آن قدرت بازی‌سازی خصوصیات ویژه‌ای است که این دو بازیکن در کنار هم زوج دفاعی فوق‌العاده‌ای خواهند شد، استقلال روی نیمکت دو بازیکن توانمند دیگر در اختیار دارد که به طور قطع در طول فصل برای مقطعی فیکس خواهند شد.

یکی از برتری‌های سهرابیان نسبت به هم‌پستی‌های خود چپ پا بودن این بازیکن است که با حضور در سمت چپ دفاع میانی قدرت‌ بازی‌سازی، نفوذ ناگهانی و تسلط روی بازیکنان حریف را بالاتر خواهد برد.

2065849


مدافعان کناری: رامین رضاییان (سامان تورانیان) ابولفضل جلالی (میلاد زکی‌پور):
یکی از بهترین‌تیم‌های ایران در پست فول بک؛ حضور همزمان رامین رضاییان و هر کدام از مدافعان چپ استقلال، این تیم را در حالتی قرار می‌دهد که با نفرات بیشتری روی دروازه حریف خیمه بزند، عملکرد رامین رضاییان در فاز هجومی که ثابت شده است و او در حد و اندازه یک وینگر توانمند در حملات تیم خود موثر خواهد بود، ابوالفضل جلالی سال گذشته گل‌سازترین بازیکن لیگ بود و میلاد زکی‌پور ستاره تاثیرگذار سپاهان در لیگ و بازی‌های آسیایی!

خط میانی: روزبه چشمی (زبیر نیک نفس) دیدیه اندونگ (آرش رضاوند):
جنگنده و ترسناک! حضور همزمان روزبه و اندونگ در میانه میدان با فیزیک مناسب، قد بلند و تسلط روی توپ برای رقبای استقلال ترسناک خواهد بود، آیا تیمی توان بازی‌سازی راحت در مقابل آنها را خواهد داشت؟ هر دو بازیکن از ویژگی‌های فیزیکی خوبی بهره‌مند هستند و البته تسلط روی کار با توپ و ارسال پاس‌های بلند و کوتاه باعث می‌شود که استقلالی در شروع حملات روند خوبی داشته باشند و پاس‌ها به سالم‌ترین شکل ممکن به خط حمله منتقل شود.

2065848


هافبک‌های هجومی: کاکوتا (کوشکی) محمدی (زلیکیچ) ماشاریپوف (اسلامی):
نبوغ فردی و خلاقیت از 0 به 100 افزایش پیدا کرده است، فصل گذشته استقلال فقط ماشاریپوف را در اختیار داشت و فقط این بازیکن بود که توان رد کردن یک در مقابل یک را داشت، اما حالا حضور پرتعداد بازیکنان خلاق دست نکونام را در فاز هجومی باز گذاشته است!

مهرداد محمدی 6 هفته محروم است و استقلال به احتمال زیاد به زلیکیچ یا اسلامی را در سمت راست بازی خواهد داد، کاکوتا اگر آماده باشد در ترکیب اصلی حضور پیدا خواهد کرد و ماشاریپوف مهره اصلی آنها خواهد بود.

جلال‌الدین در این فصل تنها نیست و به خوبی می‌تواند با بازیکنان کناری خود ارتباط برقرار کند و پلن‌های تاکتیکی و تکنیکی خوبی را پیاده کند، استقلال همه خصوصیات یک نمایش هجومی بی‌نقص را دارد.

2065851


خط حمله: بلانکو (آرمان رمضانی):
خلوت‌ترین پست استقلال و البته با توجه به سیستم 1-3-2-4 استقلال کافی، با توجه به اینکه محمدی هم قابلیت بازی در این پست را دارد آبی‌ها بعید است که در این پست به مشکل بخورند.

استفاده از توانایی خاص بلانکو در حفظ توپ، فضاسازی و پاس‌های سالم برای بازیکنان کناری و اضافه شدن 3 هافبک هجومی استقلال به حملات از او یک بازیکن محوری یا حتی بازی‌ساز و بازی‌گردان استقلالی‌ها خواهد ساخت که به خوبی تیم خود را در موقعیت خلق موقعیت قرار می‌دهد، شاید بیشتر گل‌های استقلال را خط هافبک به ثمر برساند اما بلانکو نقش‌آفرینی ویژه‌ای خواهد داشت.

جمع‌بندی: استقلال در لیگ بیست و چهارم یکی از پرمهره‌ترین تیم‌های فوتبال ایران با حضور بازیکنانی با قابلیت‌های متفاوت و کامل‌کننده نسبت به یکدیگر را دارد. این تیم فقط باید با تمرینات بیشتر و مرور سیستم مورد نظر نکونام به بهترین شکل در زمین پیاده کنند، اگر بازیکنان این تیم در قالب یک تیم عملکرد خوبی داشته باشند مهار آبی‌ها کار سختی حتی برای تیم‌های مدعی خواهد بود!
 

موضوعات مشابه

کاربران در حال مشاهده این موضوع (مجموع: 1, کاربران: 0, مهمان‌ها: 1)

کاربرانی که این موضوع را خوانده‌اند (مجموع کاربران: 2)

بالا پایین