. . .

خبر ارزیابی عملکرد پرسپولیس ومهاجم جدیدش/تفاوت استقلال نکونام بامجیدی

تالار گزارش ورزشی

.SAJAD.

مدیریت ارشد
پرسنل مدیریت
مدیر وب‌سایت
بلاگر
نام هنری
رمانیکی
شناسه کاربر
6625
تاریخ ثبت‌نام
2023-09-14
آخرین بازدید
موضوعات
53
نوشته‌ها
490
پسندها
725
امتیازها
153
سن
33
محل سکونت
gilan

  • #1
4707167.jpg


کارشناس فوتبال و پیشکسوت تیم پرسپولیس از نحوه عملکرد این تیم مقابل پیکان تمجید کرد و گفت: قبلا هم گفته بودم که مهاجم جدید این تیم برای تاثیرگذار شدن به زمان نیاز دارد.

سهراب انتظاری کارشناس فوتبال و پیشکسوت پرسپولیس در گفت‌وگو با خبرنگار مهر در خصوص برتری سرخپوشان مقابل پیکان در هفته ششم رقابت‌های لیگ برتر اظهار داشت: بازی خیلی خوبی را از پرسپولیس شاهد بودیم و از همان ابتدا شاگردان گل محمدی سوار بر بازی بودند و موقعیت‌های زیادی را به روی دروازه پیکان خلق کردند. خدا را شکر توانستند مزد زحمات خود را بگیرند و با پیروزی خارج از خانه گام بزرگی را برای صدرنشینی بردارند.

حضور در فوتبال اروپا به شهاب زاهدی خیلی کمک کرده است

او در رابطه با درخشش شهاب زاهدی در این بازی که هر سه گل پرسپولیس را به ثمر رساند، گفت: از زمانی که این بازیکن به پرسپولیس آمد در تمام مصاحبه‌ای که داشتم، گفتم او می‌تواند درخشش خوبی داشته باشد فقط به زمان نیاز دارد. شهاب می‌تواند به یکی از مهره های تأثیرگذار پرسپولیس تبدیل شود، او سابقه بازی در لیگ‌های اوکراین، ایسلند و مجارستان را دارد و همین که در فوتبال اروپا بازی کرده می‌تواند به تجربه او کمک کند.
 

.SAJAD.

مدیریت ارشد
پرسنل مدیریت
مدیر وب‌سایت
بلاگر
نام هنری
رمانیکی
شناسه کاربر
6625
تاریخ ثبت‌نام
2023-09-14
آخرین بازدید
موضوعات
53
نوشته‌ها
490
پسندها
725
امتیازها
153
سن
33
محل سکونت
gilan

  • #2
4706917.jpg

مهاجم اسبق تیم پرسپولیس افزود: یکی دیگر از بازیکنان پرسپولیس که در این بازی خوش درخشید، سروش رفیعی بود. او در تمام سه گل پرسپولیس تأثیرگذار بود و رهبری تیم را بر عهده داشت. سروش در تمام تیم‌هایی که بازی کرده نشان داده یک مهره تأثیرگذار در میانه‌های زمین برای تیم خود است. او بازیکن با تجربه ای است و زمانی که از پرسپولیس جدا شد اندکی افول کرد اما باز توانست خود را به شرایط ایده آل برساند و در پیروزی پرسپولیس مقابل پیکان نقش بسیار پررنگی داشت.

حواشی جز اینکه آرامش بازیکنان را می‌گیرد، ثمره دیگری نخواهد داشت

کارشناس فوتبال ایران در رابطه با حواشی اخیر تیم پرسپولیس و قهر و آشتی‌های یحیی گل محمدی، بیان کرد: این رفتارها جز اینکه از لحاظ روحی و روانی به تیم ضربه وارد کند و آرامش بازیکنان را بگیرد، ثمره دیگری نخواهد داشت. مدیریت پرسپولیس نباید باعث بروز چنین حواشی در تیم شود. مدیرعامل و اعضای هیأت مدیره باشگاه پرسپولیس باید طبق قراردادی که با گل محمدی و سایر اعضای تیم بسته اند، وفادار باشند و به آنها عمل کند.

او ادامه داد: رضا درویش که مدیرعامل باشگاه است باید به خواسته‌های بازیکنان توجه کند نه اینکه بی تفاوت از کنار آنها بگذرد. این تیم قهرمان لیگ برتر و جام حذفی بوده و حق اعضای تیم است که به حق و حقوق خود برسند.
 

.SAJAD.

مدیریت ارشد
پرسنل مدیریت
مدیر وب‌سایت
بلاگر
نام هنری
رمانیکی
شناسه کاربر
6625
تاریخ ثبت‌نام
2023-09-14
آخرین بازدید
موضوعات
53
نوشته‌ها
490
پسندها
725
امتیازها
153
سن
33
محل سکونت
gilan

  • #3
4707012.jpg

استقلال جواد نکونام، شادابی استقلال فرهاد مجیدی را ندارد

پیشکسوت فوتبال در رابطه با دیگر تیم‌های لیگ برتر گفت: بدون هیچ‌گونه غرض ورزضی می گویم استقلال جواد نکونام آن شادابی که در تیم فرهاد مجیدی حاکم بود را ندارد. اگر ما تیم‌های پرسپولیس، استقلال تهران، سپاهان و تراکتور را از لیگ کنار بگذاریم، سایر تیم‌ها اصلاً خوب بازی نمی‌کنند و سطح بازی‌ها بسیار پایین است و جذابیتی برای مخاطب ندارد. ما شاهد هستیم که لیگ‌های کشورهای عربی هم از ما سبقت گرفته است چون مسئولان و مدیران آن کشورها از لحاظ زیر ساختی به باشگاه‌های خود می رسند.

انتظاری افزود: در ایران، استعدادهای زیادی داریم و کسی نمی‌تواند منکر آن شود، اما تا زمانی که زیر ساخت نداشته باشیم، نمی‌توانیم از استعدادها استفاده کنیم. در کشورهای عربی اما مسئله فرق دارد و آنها با استفاده از زیر ساخت‌هایی که فراهم کرده اند توانستند سطح فوتبال خود را بالاتر از ما ببرند.

بازی با تیم‌های درجه دو کمکی به تیم ملی نمی‌کند

او در رابطه با عملکرد تیم ملی فوتبال ایران تحت نظر امیر قلعه نویی گفت: تیم ملی در بازی‌های دوستانه و با حضور در تورنمنت‌ها توانسته عملکرد خوبی را داشته باشد اما این نتایج را نباید ملاک این قرار دهیم که تیم ملی در جام ملت‌ها می‌تواند موفق ظاهر شود. تیم‌هایی مانند ژاپن و کره جنوبی با بهترین تیم‌های جهان دیدار تدارکاتی برگزار می‌کنند اما ایران در مقابل تیم‌هایی قرار می‌گیرد که از قبل پیروزی مقابل آنها را می‌توان متصور شد.

انتظاری در پایان خاطر نشان کرد: اگر می‌خواهیم در جام ملت‌ها نتیجه بگیریم، در این فرصت سه ماهه که تا آغاز مسابقات فاصله داریم، مسئولان فدراسیون باید دیدارهای تدارکاتی با تیم‌های بزرگ را برای بازیکنان در نظر بگیرند تا ضعف‌های تیم ملی در نقاط مختلف بیشتر به چشم بیاد و اعضای کادرفنی به دنبال رفع آنها باشند؛ مصاف با تیم‌های درجه دو کمکی به تیم ملی نمی‌کند.
 

موضوعات مشابه

کاربران در حال مشاهده این موضوع (مجموع: 1, کاربران: 0, مهمان‌ها: 1)

بالا پایین