. . .

خبر سوت بازی‌های استقلال در دست خانواده حیدری!

تالار گزارش ورزشی

.SAJAD.

مدیریت ارشد
پرسنل مدیریت
مدیر وب‌سایت
بلاگر
نام هنری
رمانیکی
شناسه کاربر
6625
تاریخ ثبت‌نام
2023-09-14
آخرین بازدید
موضوعات
53
نوشته‌ها
490
پسندها
725
امتیازها
153
سن
33
محل سکونت
gilan

  • #1

lxzjx1g4.jpg



به گزارش "ورزش سه"، استقلال فردا و در دیداری از هفته چهاردهم رقابت‌های لیگ برتر، به مصاف گل گهر سیرجان می‌رود. کمیته داوران نیز نام تیم داوری این مسابقه را اعلام کرد که طی آن، پیام حیدری با کمک‌های فرهاد مروجی و محمد عطایی، این بازی را قضاوت خواهند کرد.

پیام حیدری در شرایطی قرار است این مسابقه را سوت بزند که هفته قبل نیز قضاوت دیدار استقلال بر عهده دیگر حیدری فوتبال ایران بود. بیژن که برادر پیام است، مسابقه قبلی تیم جواد نکونام را سوت زده بود تا برای دومین هفته متوالی، برادران حیدری برای آبی پوشان داوری کنند.

آخرین قضاوت پیام حیدری برای استقلال، دربی پرحاشیه و جنجالی تهران است. بازی برگشت فصل قبل که آبی‌ها اعتقاد داشتند یک خطای هند پنالتی توسط گولسیانی به سودشان اعلام نشده که البته کارشناسان داوری نظرات متفاوتی درخصوص این صحنه داشتند.

1970124


این نخستین قضاوت پیام حیدری برای استقلال در لیگ بیست و سوم است. البته او در فصل قبل، قضاوت‌های بیشتری برای آبی‌ها داشت و پنج بازی را برای تیم ریکاردو ساپینتو داوری کرد. اولین مسابقه نیز به دیدار رفت فصل قبل برابر نفت مسجدسلیمان برمیگردد که این بازی با تساوی بدون گل به پایان رسید.

جدال برابر ذوب‌آهن که با برتری یک بر صفر آبی‌ها و گل‌به‌خودی ثانیه‌های پایانی قریشی همراه شد، برتری 2 بر صفر برابر ملوان در جام حذفی با گل‌های مطهری و رمضانی، پیروزی یک بر صفر مقابل آلومینیوم که با تک گل مهدی قایدی به دست آمد و بالاخره دربی برگشت لیگ گذشته که با پیروزی یک بر صفر پرسپولیس به پایان رسید، قضاوت‌های پیام حیدری برای استقلال در لیگ قبل بود.

به طوری کلی، پیام حیدری 20 دیدار استقلال را قضاوت کرده که حاصل آن 8 پیروزی، 5 شکست و 7 تساوی بوده و دیدار فردا برابر گل گهر، بیست و یکمین قضاوت او برای آبی‌های پایتخت خواهد بود.
 

موضوعات مشابه

کاربران در حال مشاهده این موضوع (مجموع: 1, کاربران: 0, مهمان‌ها: 1)

بالا پایین