. . .

آموزش استراتژی بازار یابی

تالار آموزش‌های دیگر

فاطره

تیم هنرجو
پرسنل مدیریت
مدیر
تیم تبلیغات
ناظر
منتقد
کپیست
طراح
تدوینگر
گوینده
هنرجو
آزمایشی
منتقد
مقام خاص
مبلغ‌یار
مدیر
هنرجویان
شناسه کاربر
5955
تاریخ ثبت‌نام
2023-07-21
آخرین بازدید
موضوعات
646
نوشته‌ها
1,737
راه‌حل‌ها
32
پسندها
4,011
امتیازها
585

  • #31
#استراتژی_بازاریابی
#بازاریابی
#استراتژی

👈 استراتژی‌های بازاريابی

🔹 قسمت سی‌ام

۹۰ - بازاریابی ویدئویی
Video Marketing
این استراتژی شاید برای شما واضح باشد، شما با منتشر کردن ویدئو سعی می‌کنید مشتریان را جذب خود کنید.

▫️این روش در حال حاضر رشد بسیاری نسبت به قبل پیدا کرده است و بسیاری از کسب و کارها به سمت آن رو آورده‌اند.

▫️دلیل این موضوع هم مشخص است، ما عاشق تماشای ویدئو هستیم.

۹۱ - بازاریابی یکپارچه
Integrated Marketing
این روش بیش از آنکه یک روش بازاریابی باشد، نوعی نگاه به بازاریابی است و به ما می‌گوید که تمام فعالیت‌های کسب و کارمان باید با هم یکپارچه باشند و هویّتی ثابت داشته باشند.

۹۲ - بازاریابی شبکه‌ای یا چند سطحی
Network Marketing
Multi-Level Marketing
در این روش، شما نه تنها به خود فروشنده بابت هر فروش درصدی می‌دهید، بلکه در ازای فروش محصول توسط کسانی که خودش وارد سیستم فروش شما کرده است هم، درصدی به او خواهید داد.

ادامه دارد...
 

فاطره

تیم هنرجو
پرسنل مدیریت
مدیر
تیم تبلیغات
ناظر
منتقد
کپیست
طراح
تدوینگر
گوینده
هنرجو
آزمایشی
منتقد
مقام خاص
مبلغ‌یار
مدیر
هنرجویان
شناسه کاربر
5955
تاریخ ثبت‌نام
2023-07-21
آخرین بازدید
موضوعات
646
نوشته‌ها
1,737
راه‌حل‌ها
32
پسندها
4,011
امتیازها
585

  • #32
#استراتژی_بازاریابی
#بازاریابی
#استراتژی

👈 استراتژی‌های بازاريابی

🔹 قسمت سی و یکم

۹۳ - بازاریایی متحرک یا چابک
Agile Marketing
بازاریابی متحرک، یک رویکرد بازاریابی است که از نظریه توسعه متحرک (Agile Development) گرفته شده است و نگاهی بسیار پویا به مبحث بازاریابی دارد.

▫️تیم شما مشخص می‌کند که کدام پروژه‌ها ارزش بالایی دارند.

▫️به صورت گروهی کار را بر روی این پروژه‌ها آغاز می‌کند تا در کمترین زمان به اتمام برسد.

▫️سپس نتایج را ارزیابی می‌کند تا برای پروژه‌های بعدی آماده شود.

▫️بازاریابی متحرک، به خوبی عواملی همچون تغییر و نوسان بازار را در نظر گرفته است.

۹۴ - بازاریابی افقی
Horizontal Marketing
دو کسب و کار با هم متحد می‌شوند تا به توزیع محصولات و خدمات دیگری کمک کنند و بدین ترتیب، دسترسی هر دو افزایش پیدا می‌کند.

▫️برای مثال، یک بانک و فروشگاه زنجیره‌ای به توافق می‌رسند تا دستگاه‌های پرداخت این بانک را در شعب مختلف این فروشگاه قرار دهند.

۹۵ - بازاریابی عمودی
Vertical Marketing
در بازاریابی عمودی، شما یک بازار هدف به خصوص را مشخص می‌کنید و محصولات خود را، دقیقاً با توجه به نیازها و خواسته‌های آنها شکل می‌دهید.

▫️این نوع از مارکتینگ، دقیقاً نقطه مقابل بازاریابی افقی است که هدف آن، هدفگیری وسیع‌ترین قشر ممکن است.

ادامه دارد...
 

فاطره

تیم هنرجو
پرسنل مدیریت
مدیر
تیم تبلیغات
ناظر
منتقد
کپیست
طراح
تدوینگر
گوینده
هنرجو
آزمایشی
منتقد
مقام خاص
مبلغ‌یار
مدیر
هنرجویان
شناسه کاربر
5955
تاریخ ثبت‌نام
2023-07-21
آخرین بازدید
موضوعات
646
نوشته‌ها
1,737
راه‌حل‌ها
32
پسندها
4,011
امتیازها
585

  • #33
#استراتژی_بازاریابی
#بازاریابی
#استراتژی

👈 استراتژی‌های بازاريابی

🔹 قسمت پایانی

۹۶ - بازاریابی انتظار
Anticipation Marketing
انتظار، وصال را شیرین‌تر می‌کند.

▫️این از آن مفاهیمی است که در ادبیات فارسی بسیار با آن روبرو می‌شویم و البته، ایدۀ پشت بازاریابی انتظار هم هست.

▫️هر چقدر بتوانید مشتریان را قبل از عرضه محصول یا خدمات خود بیشتر تحریک کنید، طبیعتاً بیشتر برای آن شوق پیدا می‌کنند.

▫️حتماً شما هم صف‌های طولانی افراد مشتاق به خرید پلی‌استیشن یا آیفون را دیده‌اید که چند روز قبل از عرضه، ایجاد می‌شوند.

۹۷ - بازاریابی رهبری تفکر
thought leadership marketing
هدف این استراتژی آن است که یک برند را تبدیل به یک صاحب‌نظر در زمینه کاری خودش بکند و به مخاطبان، تخصص و تبحر آن را نشان دهد.

▫️این یکی از بهترین روش‌های بازاریابی است، پیشنهاد می‌کنم داستان موفقیت بی‌نظیر مارکوس شریدان را در استفاده از این روش حتماً بخوانید.
 

موضوعات مشابه

کاربران در حال مشاهده این موضوع (مجموع: 1, کاربران: 0, مهمان‌ها: 1)

بالا پایین